  • 11. Data: 2019-12-02 17:47:00
    Temat: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 08:07:25 -0800 (PST), m...@g...com
    napisał(a):

    > Jakby był wyindukowany to w tolerancyjnych społeczeństwach byłby
    > częstszy, w restrykcyjnych rzadszy. Tymczasem bez względu na to odsetek
    > homo jest stały i wynosi wg. różnych badań 2-3%.
    > ---
    > Wg tego wychdzi ze cale LGBTfu to nachalna proba indukowania tych zachowan
    > w celu POdniesienia "naturalnej" statystyki ;P

    Pojebało cię? Kto i po co miałby to robić? W dodatku skoro
    homoseksualizm nie jest indukowany? I czym się różni naturalna
    statystyka od "naturalnej"statystyki?
    Ale jak się spodziewać rozumu po kimś kto pisze PO :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2019-12-02 18:15:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 17:47, Jcek Maciejew pisze:
    > Pojebało cię? Kto i po co miałby to robić? W dodatku skoro
    > homoseksualizm nie jest indukowany? I czym się różni naturalna
    > statystyka od "naturalnej"statystyki?
    > Ale jak się spodziewać rozumu po kimś kto pisze PO

    jcek zawiódł, nie wychował homo sovieticus, teraz próbuje indukować
    homoseksualistów:))))))))

  • 13. Data: 2019-12-02 21:48:30
    Od: m...@g...com

    jcek zawiódł, nie wychował homo sovieticus, teraz próbuje indukować
    homoseksualistów:))))))))
    ---
    jako nastepcow uciskanej klasy robotniczej -ktora sie nie sprawdzila jako forPOczta
    swiatowej rewolucji bo wybrala permanent black friday ;P

  • 14. Data: 2019-12-02 22:05:36
    Od: Kviat

    W dniu 02.12.2019 o 12:38, m...@g...com pisze:
    > Walka

    Tutaj też przyszedłeś trollować?
    Przecież ci napisałem, że koleś nie został zwolniony za wykład, tylko za
    pierdolenie kretynizmów na uczelni.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2019-12-02 22:07:17
    Od: Kviat

    W dniu 02.12.2019 o 12:47, z pisze:
    > Takie czasy nastały że zwierzęta traktuje się jak ludzi a ludzi jak
    > zwierzęta.

    Kolejny kretyn...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2019-12-02 22:12:10
    Od: Kviat

    W dniu 02.12.2019 o 17:07, m...@g...com pisze:
> [...]
    > Wg tego wychdzi ze cale LGBTfu to nachalna proba indukowania tych zachowan
    > w celu POdniesienia "naturalnej" statystyki ;P

    Musisz mieć poważny problem ze swoją tożsamością seksualną, skoro
    uważasz, że można ci indukować homoseksualizm.
    To by wyjaśniało dlaczego tak bardzo się boisz homoseksualistów.
    Nie walcz ze sobą. Zaakceptuj. Przestaniesz nienawidzić ludzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2019-12-02 22:49:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 12:48:30 -0800 (PST), m...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > jako nastepcow uciskanej klasy robotniczej -ktora sie nie sprawdzila jako forPOczta
    swiatowej rewolucji bo wybrala permanent black friday ;P

    A mówiła mi mama, nie dyskutuj z głupcami. Sprowadzą cię do swego
    poziomu i tam pokonają zalewem głupoty. Za Kviatem, powrotu do
    zdrowia...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2019-12-02 23:35:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 22:49, Jcek Maciejew pisze:
    > A mówiła mi mama

    raczej mamele, albo tatele:)

  • 19. Data: 2019-12-02 23:36:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 22:12, Kviat pisze:
    > Musisz mieć poważny problem ze swoją tożsamością seksualną, skoro
    > uważasz, że można ci indukować homoseksualizm.

    zabawny ten kfiatek z UB, chodzi o indukowanie takich zachowań u dzieci:)

  • 20. Data: 2019-12-03 00:29:37
    Od: m...@g...com

    zabawny ten kfiatek z UB, chodzi o indukowanie takich zachowań u dzieci:)
    ---
    A jak ladnie U-jadaja w duecie
    jak Jacek z Agatka w objeciach drag queen Baby Jagi ;P