  • 1. Data: 2019-12-02 12:42:47
    Temat: Michalkiewicz skazany zaocznie na 200 tys/dowiedzial sie o sprawie po wyczyszczeniu kont
    Od: m...@g...com

    https://poznan.onet.pl/stanislaw-michalkiewicz-nie-z
    amierza-przepraszac-katarzyny-ofiary-ksiedza-pedofil
    a/t56q7mp
    Bohater o swoich przejsciach z sadem:

  • 2. Data: 2019-12-02 12:45:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-02 o 12:42, m...@g...com pisze:

    > https://poznan.onet.pl/stanislaw-michalkiewicz-nie-z
    amierza-przepraszac-katarzyny-ofiary-ksiedza-pedofil
    a/t56q7mp

    Przecież to nie Katarzyna, tylko Żaneta.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-12-02 12:51:25
    Od: m...@g...com

    Iz wczoraj:

  • 4. Data: 2019-12-02 13:00:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 12:51, m...@g...com pisze:
    > Iz wczoraj:
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4593

    zabawna ta Bolanda, coraz bardziej przypomina kafkowskie klimaty, widać
    nadzwyczajna kasta bardzo się stara, dopóki jest u koryta:)

  • 5. Data: 2019-12-02 13:01:38
    Od: m...@g...com

    Przecież to nie Katarzyna, tylko Żaneta
    ---
    I w dodatku o znaczacym biblijnie/ewangelicznie nazwisku Kakolewska ale onet jest
    POlitPOprawny ;P

    http://www.jeszu.pl/2015/07/przypowiesc-o-kakolu.htm
    http://www.fbiblos.org/Ewangeliarz/Wybortematyczny/E
    wangeliawed%C5%82ug%C5%9BwMateusza/_Przypowie%C5%9Bc
    iokr%C3%B3lestwie/tabid/227/Temat/Przypowiesc-o-kako
    lu-wsrod-zboza/IDKOM/538/Default.aspx

    Inną przypowieść im przedłożył: <<Królestwo niebieskie podobne jest do człowieka,
    który posiał dobre nasienie na swej roli. 25 Lecz gdy ludzie spali, przyszedł jego
    nieprzyjaciel, nasiał chwastu między pszenicę i odszedł. 26 A gdy zboże wyrosło i
    wypuściło kłosy, wtedy pojawił się i chwast. 27 Słudzy gospodarza przyszli i zapytali
    go: "Panie, czy nie posiałeś dobrego nasienia na swej roli? Skąd więc wziął się na
    niej chwast?" 28 Odpowiedział im: "Nieprzyjazny człowiek to sprawił". Rzekli mu
    słudzy: "Chcesz więc, żebyśmy poszli i zebrali go?" 29 A on im odrzekł: "Nie, byście
    zbierając chwast nie wyrwali razem z nim i pszenicy. 30 Pozwólcie obojgu róść aż do
    żniwa; a w czasie żniwa powiem żeńcom: Zbierzcie najpierw chwast i powiążcie go w
    snopki na spalenie; pszenicę zaś zwieźcie do mego spichlerza">>.
    Wtedy odprawił tłumy i wrócił do domu. Tam przystąpili do Niego uczniowie i prosili
    Go: <<Wyjaśnij nam przypowieść o chwaście!>> 37 On odpowiedział: <<Tym, który sieje
    dobre nasienie, jest Syn Człowieczy. 38 Rolą jest świat, dobrym nasieniem są synowie
    królestwa, chwastem zaś synowie Złego. 39 Nieprzyjacielem, który posiał chwast, jest
    diabeł; żniwem jest koniec świata, a żeńcami są aniołowie. 40 Jak więc zbiera się
    chwast i spala ogniem, tak będzie przy końcu świata. 41 Syn Człowieczy pośle aniołów
    swoich: ci zbiorą z Jego królestwa wszystkie zgorszenia i tych, którzy dopuszczają
    się nieprawości, 42 i wrzucą ich w piec rozpalony; tam będzie płacz i zgrzytanie
    zębów. 43 Wtedy sprawiedliwi jaśnieć będą jak słońce w królestwie Ojca swego13. Kto
    ma uszy, niechaj słucha!

  • 6. Data: 2019-12-02 15:30:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-02 o 13:00, u2 pisze:

    > zabawna ta Bolanda, coraz bardziej przypomina kafkowskie klimaty, widać
    > nadzwyczajna kasta bardzo się stara, dopóki jest u koryta:)

    Czy tak wygląda Wyrok w Imieniu RP?
    http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/wyrok_zao
    czny.pdf

    Wydawało mi się, że odpowiedni druk, Godło, forma, uzasadnienie, ogólnie
    powaga itd.

  • 7. Data: 2019-12-02 16:23:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 15:30, t-1 pisze:

> [...]
    czny.pdf

    > Wydawało mi się, że odpowiedni druk, Godło, forma, uzasadnienie, ogólnie

    gdzie podpisy ? wygląda na dokument z edytora tekstu:)

  • 8. Data: 2019-12-02 17:12:37
    Od: m...@g...com

    Michalkiewicz analizuje przyczyny POzwu:

  • 9. Data: 2019-12-02 18:11:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 17:12, m...@g...com pisze:
    > Michalkiewicz analizuje przyczyny POzwu:
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4588

    ano, sprytna metoda wydębiania kaski od wiernych, w normalnych krajach
    odpowiada gwałciciel, o ile udowodni mu się winę, w Bolanda wystarczy
    cień podejrzenia o gwałt, a już jest prawomocny wyrok skazujący:)

  • 10. Data: 2019-12-02 20:15:49
    Od: o...@g...com

    użytkownik u2 napisał:

    > ano, sprytna metoda wydębiania kaski od wiernych, w normalnych krajach
    > odpowiada gwałciciel, o ile udowodni mu się winę, w Bolanda wystarczy
    > cień podejrzenia o gwałt, a już jest prawomocny wyrok skazujący:)

    Tłusta Welman pół bańki odszkodowania za tłiterowy wpis,
    150 tysi za pomówienie. Prawdziwa ameryka!