  • 1. Data: 2019-12-02 08:52:54
    Temat: Sądy niezawisłe w "dużej rozbieżności" [frankowicze]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rp.pl/Finanse/312019957-W-sadach-gore-bi
    ora-frankowicze-A-liczba-pozwow-rosnie.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-12-02 20:13:22
    Od: o...@g...com

    użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

    Nie napisali od czego ta loteriada zależy?

    https://i.ytimg.com/vi/fbL82sm_iKE/maxresdefault.jpg

  • 3. Data: 2019-12-03 15:51:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    użytkownik A. Filip napisał:

    >Nie napisali od czego ta loteriada zależy?
    >https://i.ytimg.com/vi/fbL82sm_iKE/maxresdefault.jp

    A moze wlasnie z powodu niezawislosci ?

    Jasnych przepisow nie ma, to kazdy sedzia sądzi jak mu się wydaje
    poprawnie.

    Wyrok TSUE troche namieszal, ale tylko troche.

    Dodaj do tego, ze to pewnie sprawy, ktore sie toczą od paru lat ...
    zalozone przez klientow pieniaczy, przez nieuczciwych adwokatow "na
    pewno wygramy", czy uczciwych - mamy kilka dobrych argumentow, ale co
    sad powie, to nie wiadomo.
    Stracic mozna troche, zyskac mozna duzo - co pan decyduje :-)

    J.