  • 1. Data: 2019-12-01 19:05:58
    Temat: Mistrz KFa
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    From: Shrek <...@w...pl>

    Date: Tue, 29 Oct 2019 19:29:43 +0100
    "Gratuluję. Po raz pierwszy od początku mojej obecności na usenecie użyłem
    KFa.
    Więc jesteś jednak na swój sposób wyjątkowy;) I samotny."

    /Zaszczyt mnie kopnął/ /I samotność.../

    Date: Sun, 3 Nov 2019 06:27:46 +0100
    "Nie pamiętam kto, a teraz już nie sprawdzę, bo zapewne
    któryś z debili co w kfie skończyli."

    /Oj, po 4 dniach okazało się, że nie jestem już samotny/

    Date: Sat, 9 Nov 2019 18:47:18 +0100
    "Daj spokój. Dopiero co po raz pierwszy użyłem kfa"

    /Mały kłamczuszek/

    Date: Sun, 17 Nov 2019 18:08:29 +0100
    "Był "dobry" wątek kalibrujący - 1/3 uczestników w kfie"

    /Się chłopak rozpędził/

    Date: Thu, 28 Nov 2019 17:23:34 +0100
    "Ożesz - 80% uczestników w kfie"

    /Mistrz, od pierwszego użycia KF minął miesiąc, a tu 80%.../

    [1]

    /A wszystkie te zabiegi z KF po obsobaczeniu interlokutora,bo EOT ogłosił/

    Date: Tue, 22 Oct 2019 21:36:25 +0200
    "Na twarde dane najlepsze EOT."

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo,pl.pregierz
    FUT: pl.test
    --
    'Tom N'