  • 1. Data: 2006-02-04 10:51:02
    Temat: Zwolnienie - ciągłość
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Mój brat jest chory i od dwóch tygodni jest na zwolnieniu lekarskim.
    Zwolnienie skonczyło mu sie w piatek. Niestety w piatek nie poszedł do
    lekarza, pójdzie dopiero w poniedziałek. Czy ma to jakiekolwiek znaczenie
    ze nie ma ciagłosci zwolnienia?

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken

  • 2. Data: 2006-02-04 16:03:39
    Temat: Re: Zwolnienie - ciągłość
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    zaświadczenie ZUS ZLA o zwolnieniu lekarskim wystawia lekarz i
    powinien wystawić od soboty (można mu przypomnieć, że poprzednie było
    do piątku), aby była zachowana ciągłość. Chyba że uzna, że
    dotychczasowy chory jest już zdrowy, to nie wystawi juz żadnego ZUS
    ZLA (dawne L-4).

    wa

  • 3. Data: 2006-02-04 17:10:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wektor w...@i...pl ...

    > Witam,
    > zaświadczenie ZUS ZLA o zwolnieniu lekarskim wystawia lekarz i
    > powinien wystawić od soboty (można mu przypomnieć, że poprzednie było
    > do piątku), aby była zachowana ciągłość.

    ok, dzieki, uspokoje brata.

    > Chyba że uzna, że
    > dotychczasowy chory jest już zdrowy, to nie wystawi juz żadnego ZUS
    > ZLA (dawne L-4).

    to oczywiste.

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 4. Data: 2006-02-05 13:54:30
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > zaświadczenie ZUS ZLA o zwolnieniu lekarskim ...

    ...o niezdolnosci do pracy...
    :)