  • 1. Data: 2006-02-04 08:37:07
    Temat: PORADA
    Od: "matts2" <m...@w...pl>

    Witam
    Proszę o poraddę co można w tej sprawie zobić
    przeczytajcie uważnie rozmowe przez GG i oglądnijie zjęcia
    Z góry dzięki

    08:58:11 Oska (7176929)
    Elo Martin
    08:58:35 matts2 (1475936)

    08:58:43 matts2 (1475936)
    witam
    08:58:55 Oska (7176929)
    Wolne dziś
    08:59:29 matts2 (1475936)
    nio przed chwilką oddałem autko na serwis
    08:59:33 Oska (7176929)
    mam pytanie
    08:59:45 Oska (7176929)
    oł cu zes zepsół
    08:59:45 matts2 (1475936)
    slucham
    09:00:00 Oska (7176929)
    czy nadal u wasposzukują kierowcy?
    09:00:07 matts2 (1475936)
    nic przeglad i prawie odpadłmi wachacz
    09:00:08 matts2 (1475936)

    09:00:19 Oska (7176929)
    heheeee
    09:00:57 matts2 (1475936)
    nie jestem w stanie odpowiedziec na pytanko
    09:01:17 matts2 (1475936)
    najlepiejjak bys przyszedł i pogadał z dyrektore
    09:01:18 matts2 (1475936)
    09:01:51 Oska (7176929)
    czyli nic na ten temat nie wiesz
    09:02:02 matts2 (1475936)
    nie ssiedze teraz na hurtowni jestem PH i cały dzień w traasie
    09:02:08 Oska (7176929)
    no bo trza się siakiejś roboty chwycić
    09:02:17 matts2 (1475936)

    09:02:25 Oska (7176929)
    ctzn PH?
    09:02:30 matts2 (1475936)
    a jak rękusia
    09:02:34 Oska (7176929)
    co to znaczy
    09:02:41 matts2 (1475936)
    przedstawuiciel handlowy
    09:02:46 Oska (7176929)
    no już wporządku
    09:03:24 matts2 (1475936)
    to gitarka sciągneli ci blaszki???
    09:03:30 Oska (7176929)
    czyli jeździsz i szukasz klijentów
    09:03:36 matts2 (1475936)
    niop
    09:03:45 matts2 (1475936)
    wyrabiam targety itd.
    09:03:47 Oska (7176929)
    ściagneli
    09:04:19 matts2 (1475936)
    czyli jestes uwolniony od obcych organizmów w ciele????
    09:04:21 Oska (7176929)
    jestem prawie sprawny
    09:04:28 matts2 (1475936)

    09:04:42 Oska (7176929)
    o tak teraz ręka lżejsza
    09:04:51 Oska (7176929)
    a i na psychice się lązej zrobiło
    09:04:59 matts2 (1475936)

    09:05:27 matts2 (1475936)
    trwało to chyba około 2 latek ????
    09:05:42 Oska (7176929)
    no troszke ponad
    09:06:15 matts2 (1475936)
    massz strasznie odporny organizm na udzielanie pomocy
    09:06:16 matts2 (1475936)

    09:06:40 Oska (7176929)
    hm no własnie nie tak do konca jest
    09:06:52 Oska (7176929)
    widzales zdjęcia z pierwszej operacji??
    09:07:03 matts2 (1475936)
    nie
    09:07:10 Oska (7176929)
    no to czekaj
    09:09:04 Oska (7176929)
    oto pierwsze z jaworzna... pytanie czy takie coś może ię zrosnąć???
    09:09:06 Oska (7176929)
    http://194-63-128-103.akk.net.pl/~piro/displayimage.
    php?album=17&pos=4
    09:09:31 Oska (7176929)
    zwróć uwage na śruby
    09:10:06 Oska (7176929)
    a tu prosze robota w pieklarach
    09:10:07 Oska (7176929)
    http://194-63-128-103.akk.net.pl/~piro/displayimage.
    php?album=17&pos=13
    09:11:17 matts2 (1475936)
    no nie powiem odcinek pomiedzy drugą a trzecią śr. od lewej jest rewelka
    09:12:03 matts2 (1475936)
    byłeś z tym u prawnika o samą poradde cchociaż ?
    09:13:36 Oska (7176929)
    nie byłem
    09:13:41 Oska (7176929)
    A poco mi to ...
    09:14:00 Oska (7176929)
    I tak z lekarzami nie w takiej sprawie nie wygrasz:/
    09:14:21 matts2 (1475936)
    wybierz się możesz zarządać niezłeego odszkoowania od szpitala
    09:15:28 matts2 (1475936)
    porada u prawnika nie kosztuje za wiele
    09:15:46 Oska (7176929)
    Najpierw musze się udać do archiwum i pooglądać zdjęcia
    09:15:51 matts2 (1475936)
    STARY TO PONAD DWA LATA CCHODZIŁEŚ Z TYM CZYMŚ !!!!!!
    09:16:16 Oska (7176929)
    Marcinie... takie sprawy toczą się latami
    09:16:23 matts2 (1475936)
    nie
    09:16:29 matts2 (1475936)
    i tu sie myllisz
    09:16:47 Oska (7176929)
    Jestem człowiekiem natury pogodnej i nie chce żeby to się zmieniło.... bo
    sądy wykanczają
    09:16:54 Oska (7176929)
    wiem po swojej młodej
    09:16:55 matts2 (1475936)
    góra 1.5 roku
    09:17:30 Oska (7176929)
    nie wiem od kiedy
    09:18:12 matts2 (1475936)
    ale popatrz na to z innej strony ile przez stracony czas mogłeś "kasy
    zrobić "
    09:18:35 matts2 (1475936)
    ewidentny błąd lekarzy
    09:18:37 matts2 (1475936)
    !!!!!
    09:18:44 Oska (7176929)
    będąc w pracy napewno mnie niż mi zus wypłacał
    09:18:52 matts2 (1475936)

    09:18:56 matts2 (1475936)

    09:19:02 matts2 (1475936)
    <haha>
    09:19:06 matts2 (1475936)

    09:19:20 Oska (7176929)
    lepiej mi się powodziło podczas tej choroby niż chłopakom w firmie
    09:20:22 matts2 (1475936)
    ale do prawnika bym na twoim miejsu poszedł chociaż sie spytać cco on
    o tym sądzi
    09:22:29 Oska (7176929)
    Marcinie powiem tak
    09:23:14 matts2 (1475936)
    http://194-63-128-103.akk.net.pl/~piro/displayimage.
    php?album=17&pos=6
    09:23:18 matts2 (1475936)
    rewelka
    09:23:21 Oska (7176929)
    Sądy o odszkodowanie od szpitala są tak ciężkie że się w pale nie mieści
    09:23:36 Oska (7176929)

    09:24:15 Oska (7176929)
    przeciwko sobie masz cały szpital... biegłych sądowych sprzymieżonych ze
    szpitalami
    09:24:28 Oska (7176929)
    więc wytłumaczań jest masa
    09:24:42 Oska (7176929)
    co innego jak by mi został np skalpel w ręce
    09:24:50 Oska (7176929)
    to sprawa jest wygrana
    09:25:01 Oska (7176929)
    albo siakąś część
    09:25:12 Oska (7176929)
    A na takie coś
    09:26:06 Oska (7176929)
    To musisz szukac lekarza w odległym mieście... a i chirurdzy nie przyznają
    ewidentnego błędu szpitala
    09:26:17 matts2 (1475936)
    to że miałeś lukę pomiedzy 1 częścią a 2 w okolicach 0,5cm to jest mało
    09:26:30 matts2 (1475936)
    ?
    09:27:20 Oska (7176929)
    dla mnie to jest dużo i to nbardzo dużo.... chirurdzy w piekarach
    powiedzieli że to zależy od organizmu też
    09:27:51 Oska (7176929)
    Kiedyś na własnie tematy tego urazu rozmawiałem prze gg z chirurgiem
    09:28:15 Oska (7176929)
    Doradził mi Bardzo dużo trafnych rzeczy
    09:28:30 Oska (7176929)
    i dzięki niej mam stan taki jaki jest obecnie
    09:29:18 Oska (7176929)
    a sprawe do sądu moge złożyc za około 1 miesiąć ale to do konsumenckiego
    09:30:42 matts2 (1475936)
    oki nie bede nalegałł
    09:31:34 Oska (7176929)
    Przyznaje Ci że masz racje.... kiedyś jak widziałem te zdjęcia to myślałem o
    tym samym
    09:31:44 matts2 (1475936)

    09:32:09 Oska (7176929)
    A pozatym.... to szpitale nie mają zabardzo pieniędzy... więć nie skubmy ich
    09:32:12 matts2 (1475936)
    dla mnie to jest bardzo szokującce
    09:32:20 matts2 (1475936)

    09:32:23 matts2 (1475936)

    09:32:54 Oska (7176929)
    Oni są bez skrupułów dla zusu
    09:33:14 Oska (7176929)
    i przedłuają ile mogą
    09:33:35 matts2 (1475936)
    reality show

  • 2. Data: 2006-02-04 11:47:17
    Temat: Re: PORADA
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    zapisz te rozmowe do pliku html (prosto zkomunikatora z historii) wrzuc
    na jakis serwer i podaj link bo az oczy bola jaks ie czyta, albo wytnij
    cala reszte pzostaw sam tekst przy czym wypowiedzi jednej osoby poprzedz
    ">" .

    P.

  • 3. Data: 2006-02-04 12:08:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    matts2 [###m...@w...pl.###] napisał:

    Moze sprecyzuj pytanie. Bo nie wiem, czego oczekujesz. Porady
    lekarskiej(NTG)? Prawnej - ale w jakim przedmiocie?

  • 4. Data: 2006-02-04 14:42:46
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "matts2" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przeczytajcie uważnie rozmowe przez GG i oglądnijie zjęcia

    i co jeszcze?

  • 5. Data: 2006-02-04 14:53:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Heming wrote:

    > Użytkownik "matts2" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i co jeszcze?

    jeszcze buzi ;)

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 6. Data: 2006-02-04 17:05:39
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze buzi ;)

    OK, pod warunkiem, ze to ona. ;)

  • 7. Data: 2006-02-05 06:58:48
    Od: "matts2" <m...@w...pl>

    > OK, pod warunkiem, ze to ona. ;)
    >Tak jestem "kobietą 26 lat czarne włosy 176 cm wzrostu 60kg" ale mniejsza o
    >to !!!!!!! :)
    Interesuje mnie to :
    poskładali kumpla tak jak widać na zdjęciach, koleś ponad dwa latka chodził
    z żelastwem w ręku
    bez roboty. Wiadomo ZUS cosik tam płacił. Czy w takim przypadku mmożna
    założyć sprawę o
    odszkodownie od szpitala ??? oraz cczy jesst szannsa na wygranie jej ????
    Może jest jakieś inne
    wyjście???
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-02-05 10:50:02
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]
    > założyć sprawę o
    > odszkodownie od szpitala ??? oraz cczy jesst szannsa na wygranie jej

    I to jest konkretne pytanie! Jeśli chodzi Ci o to, czy to jest błąd w sztuce
    lekarskiej, to niestety nie mogę odpowiedzieć, bo na medycynie się nie znam.
    Warto byłoby to pokazać jakiemuś ortopedzie (najlepiej biegłemu, aby mógł
    wydać odpowiednia opinię) i niech on się wypowie czy ta ręka, biorąc pod
    uwagę to złamanie, wygląda prawidłowo i czy zastosowana metoda leczenia było
    odpowiednia. Jeśli nie to leć do adwokata i zakładajcie sprawę.

  • 9. Data: 2006-02-05 10:57:22
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]

    > chodził z żelastwem w ręku
    > bez roboty. Wiadomo ZUS cosik tam płacił. Czy w takim przypadku mmożna

    I to jest konkretne pytanie! :)
    Obawiam się jednak, że jeśli chodzi Ci o to, czy to jest błąd w sztuce
    lekarskiej, to niestety nie mogę odpowiedzieć, bo na medycynie się nie znam.
    Warto byłoby to pokazać jakiemuś ortopedzie (najlepiej biegłemu, aby w razie
    czego mógł sporządzić dla sądu opinię) i niech on się wypowie czy ta ręka,