  • 1. Data: 2006-02-04 12:41:16
    Temat: Postepowanie przygotowawcze - po zazaleniu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Mam pytanie.

    Czy po uwzglednieniu zazalenia pokrzywdzonego na umorzenie postepowania
    przygotowawczego, postepowanie to moze prowadzic ten sam prokurator, ktory
    wydal zaskarzone postanowienie?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 2. Data: 2006-02-04 12:59:01
    Temat: Re: Postepowanie przygotowawcze - po zazaleniu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SDD [###s...@t...wszechwiedza.pl.###] napisał:

> [...]
    postepowania
    > przygotowawczego, postepowanie to moze prowadzic ten sam prokurator,

    Tak.

  • 3. Data: 2006-02-04 13:19:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Tak.

    Dzieki :) - tez tak mi sie wydawalo - ale kumpel prosil mnie, zeby si
    eupewnic na grupie :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)