  • 41. Data: 2009-01-31 19:33:33
    Temat: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gm210i$bb6$1@node1.news.atman.pl armar
    <a...@p...fm> pisze:

    > Nie macie stron z Waszymi dziećmi?
    > Nie macie zdjęć na Naszej-Klasie?
    Ja nie. Bo i po co? Co ja - kopnięty jestem?

    > Podałem link do zdjęć dla Pana Soku Marchewkowego
    Też miałeś dla kogo.

    > A spróbuj pogadać z żoną w takim temacie, np:
    > "Może ja seksik z Zosią, a Ty z Zenkiem? Tak dla pikanterii..."
    > Tylko później do mnie nie miej pretensji. ;)
    Niektórzy się dogadują. Ich sprawa.

    > Myślę, że się mylisz. Do tej pory (od rozpadu mojego małżeństwa)
    > miałem same porządne kobiety (mężatki).
    Bez samochwalstwa i wymysłów.
    Jeśli mając mężów dawały komukolwiek innemu to nie miałeś porządnych kobiet.
    Miałeś to samo dziadostwo co przedtem.
    Może po prostu taki twój życiowy przydział?

    > Wszystkie twierdziły, że są zaniedbywane/zdradzane przez mężów.
    A co? Miały mówić, że są kurwami?

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2009-01-31 19:42:16
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Animka pisze:
    > Te dzieci na zdjęciach jakies takie smutne, jakby zastraszone,
    > szczególnie ta dziewczynka z jaszczurką na dekoldzie, Po prostu się
    > bała, a tatuś kazał jej pozować do zdjęcia.

    ja te zdjecia juz gdzies widzialem, nie jestem w stanie sledzic
    wszytskiego i moge byc uderzony w polkule ale to jakis kit jest

    --
    The Gnome

  • 43. Data: 2009-01-31 19:49:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gm29m6$6c7$1@atlantis.news.neostrada.pl gazebo
    <g...@c...net> pisze:

    > ja te zdjecia juz gdzies widzialem, nie jestem w stanie sledzic
    > wszytskiego i moge byc uderzony w polkule ale to jakis kit jest
    Też mi się tak wydaje...

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2009-01-31 20:18:54
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Jotte pisze:
    > Też mi się tak wydaje...

    teraz to na bank, cholera jasna

    --
    The Gnome

  • 45. Data: 2009-01-31 20:24:11
    Od: armar <a...@p...fm>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gm29m6$6c7$1@atlantis.news.neostrada.pl gazebo

    > Też mi się tak wydaje...

    Jotte, kto jak kto, ale Ty na pewno nie miałbyś problemów
    ze skojarzeniem nicku z adresem domeny. ;)
    Gazebo zapewne jest wyjątkowo pamiętliwym użytkownikiem forum Cyberfoto:
    http://www.cyberfoto.pl/tematy-ogolne/80619_6-olympu
    s-e510-e410-i-nowe-obiektywy.htm
    ewentualnie siedzi na pl.rec.foto.cyfrowa,
    gdzie czasami pisuję, np tu dałem link:
    http://tnij.org/uderzony_w_polkule
    Ewentualnie prowokujecie mnie tak samo, jak Sok Marchwiowy. :)

    --
    Pozdrawia Marek

  • 46. Data: 2009-01-31 20:34:12
    Od: gazebo <g...@c...net>

    armar pisze:
    > Ewentualnie prowokujecie mnie tak samo, jak Sok Marchwiowy. :)

    kurcze, no bez jaj krasnoludku

    --
    The Gnome

  • 47. Data: 2009-01-31 20:40:33
    Od: armar <a...@p...fm>

    gazebo pisze:

    > kurcze, no bez jaj krasnoludku

    ?? Muzyczka Cię drażniła? To przepraszam - już zdjąłem.

    --
    Pozdrawia Marek

  • 48. Data: 2009-01-31 20:50:36
    Od: gazebo <g...@c...net>

    armar pisze:

    > ?? Muzyczka Cię drażniła? To przepraszam - już zdjąłem.

    nie wiem jaka muzyczka i co zdejmowales, moze to jednak nie ta grupa

    --
    The Gnome

  • 49. Data: 2009-01-31 21:13:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gm24ts$bus$1@node1.news.atman.pl armar
    <a...@p...fm> pisze:

    > Jotte, kto jak kto, ale Ty na pewno nie miałbyś problemów
    > ze skojarzeniem nicku z adresem domeny. ;)
    Fafnaście takich skojarzeń byle dziecko zrobi.
    Ale mnie o te foty chodzi.
    Waliłbyś prawdziwe foty swoich dzieci i to w takim kontekście?

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2009-02-01 08:54:31
    Od: armar <a...@p...fm>

    Jotte pisze:

    > Fafnaście takich skojarzeń byle dziecko zrobi.

    W teorii.
    W praktyce dzieciak musiałby mieć dostęp do serwera DNS
    domeny autocom.pl (obecnie Telewizja Kablowa Aster),
    a tak prosto się tam włamać nie da.
    Dodatkowo musiałby mieć kontakt z administratorem Cyberfoto
    (by zmienić użytkownikowi stopkę),
    no i z administratorem Google...
    Nie powiem, że niemożliwe, ale IMHO byle dziecko nie da rady.

    > Ale mnie o te foty chodzi.
    > Waliłbyś prawdziwe foty swoich dzieci i to w takim kontekście?

    Będziesz miał choćby jedną sprawę w sądzie to zobaczysz ile osób
    wejdzie w Twoje życie i będzie musiało się z nim dokładnie zapoznać.
    Ja spraw miałem już kilka i być może już kilkaset godzin rozmów
    z kuratorami, psychologami, pedagogami, (nawet zgodziła się
    łaskawie na 2 godziny rozmów poza sądem z mediatorami).
    Z tymi wszystkimi ludźmi musiałem rozmawiać o moim prywatnym życiu
    i mam wrażenie, że ono już nie jest prywatne, lecz "państwowe".
    Nasze dzieci też bardziej należą do kuratorów, niż do nas.
    Gdybym zamiast "mam sprawę" napisał "znajomy koleżanki ma sprawę",
    to byłbym bardziej wiarygodny, czy bardziej normalny?
    Na jakiej podstawie myślisz, że ja jestem normalny? ;)
    Zobacz na wypowiedzi niektórych osób na tej grupie
    - ja bym powiedział, że mogą mieć poważne problemy z własnym życiem.
    Tu rozmawiamy o prawie, a to nie zakazuje pokazywać swoich dzieci.

    --
    Pozdrawia Marek