  • 1. Data: 2009-01-29 12:01:42
    Temat: Cyfra + straszy Krajowym Rejestrem Dłużników.
    Od: Ernest <e...@p...fm>

    Witam, czy są jakieś zasady, przepisy prawa, umieszczania dłużników w
    w/w rejestrach. Nie zapłaciłem 2 faktur na 120 zł i mnie nękają smsami :).

    E.

  • 2. Data: 2009-01-29 12:05:29
    Temat: Re: Cyfra + straszy Krajowym Rejestrem Dłużników.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ernest pisze:
    > Witam, czy są jakieś zasady, przepisy prawa, umieszczania dłużników w
    > w/w rejestrach. Nie zapłaciłem 2 faktur na 120 zł i mnie nękają smsami :).

    Jeśli chodzi o Krajowy Rejestr Długów, to podstawę prawną masz tutaj:
    http://www.krd.pl/Infoservice/Index.aspx?urndefault=
    main/howToBecome/act

    Dodam tylko, że jak jesteś im winien 120zł, to Cię nie wpiszą, bo
    dolny limit dla konsumentów wynosi 200zł.

    --
    Liwiusz
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

  • 3. Data: 2009-01-29 12:58:33
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    A nie lepiej zapłacić te 120zł i być uczciwym.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-01-29 13:40:21
    Od: "Dawid" <d...@n...safe-lock.net>

    Użytkownik "Ernest" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam, czy są jakieś zasady, przepisy prawa, umieszczania dłużników w w/w
    > rejestrach. Nie zapłaciłem 2 faktur na 120 zł i mnie nękają smsami :).

    Widze ze w polsce zlodziejstwo siedzi w krwi. weź lepiej wypowiedz umowe,
    zaplac jak bozia przykazala i idz robic jak przecietny czlowiek na chleb a
    nie kraść.

  • 5. Data: 2009-01-29 14:22:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gls5to$b2a$1@atlantis.news.neostrada.pl Ernest
    <e...@p...fm> pisze:

    > Witam, czy są jakieś zasady, przepisy prawa, umieszczania dłużników w w/w
    > rejestrach. Nie zapłaciłem 2 faktur na 120 zł i mnie nękają smsami :).
    Po co dajesz byle komu nr telefonu?
    A tę kasę to zapłać, przecież to niewielka kwota.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-01-29 14:36:20
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@n...safe-lock.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplac jak bozia przykazala i idz robic jak przecietny czlowiek na chleb a

    A nie przyszło Ci do głowy że Np. jest w sporze z Cyfrą lub złożył
    reklamację lub Cyfra nie wymieniła mu karty itp........... Widzę że w Polsce
    we krwi siedzi osądzanie ludzi bez poznania wszystkich aspektów! :)

  • 7. Data: 2009-01-29 16:58:56
    Od: ".Artur." <mc_artur{no_spam}@op.pl>

    krzysiek82 pisze:
    > A nie lepiej zapłacić te 120zł i być uczciwym.

    - nie bądź frajerem, nie płać, a co

  • 8. Data: 2009-01-30 08:21:30
    Od: Ernest <e...@p...fm>

    J.S pisze:
> [...]

    >Liwiusz
    >Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji ->
    http://www.kwm.net.pl

    Zgadza się dobrze że są tu jeszcze ludzie rozsądni i umiejący czytać ze
    zrozumieniem :). A takich Polaczków prostaczów jak wyżej to świat
    niestety musi znosić i ignorować ich jasnowidztwo.

    Ernest

  • 9. Data: 2009-01-30 19:56:17
    Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl>

    krzysiek82 <k...@o...pl> napisał(a):

    > A nie lepiej zapłacić te 120zł i być uczciwym.

    A Ty jesteś uczciwy? zawsze oddałeś co pożyczyłeś, nigdy nie jechałeś
    tramwajem bez biletu, Nigdy nie ściągałeś itd ? Żałosny jesteś z umoralnianiem
    jak dziurawe skarpetki założone do sandałów?

  • 10. Data: 2009-01-30 20:01:32
    Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl>

    Ernest <e...@p...fm> napisał(a):

    > Witam, czy są jakieś zasady, przepisy prawa, umieszczania dłużników w
    > w/w rejestrach. Nie zapłaciłem 2 faktur na 120 zł i mnie nękają smsami :).
    >
    > E.

    Ale gdzie jest problem? W tym ze nie zapłaciłeś. W tym że nękają Cie smsami ?
    Czy w tym że umieszczą Cie w jakimś rejestrze? Jak masz dylemat moralny to
    zapłać. Zawsze możesz zmienić numer telefonu. Do rejestru zostało zapisane z
    30% przedstawicieli gospodarstw domowych, albo i więcej. Teraz jest kryzys i
    pod koniec roku może tam być z 70% przedstawicieli gospodarstw domowych.
    Większy problem będzie miała nie zapisana tam mniejszość.