  • 1. Data: 2009-01-29 12:02:20
    Temat: Pytanie w sprawie reklamacji dotyczących firmy a nie osoby prywatnej
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Witajcie
    Moja ciocia prowadzi mały sklepik, wyremontowała lokal między innymi
    wstawili jej nowe drzwi, jednak od nowości nie są szczelne. Kilka razy
    została zgłaszana usterka, ktoś kiedyś przyjechał coś poprawiał ale nic
    się nie zmieniło, interweniowałem dzwoniąc kilka razy do właściciela
    firmy okiennej ale albo nie odbierał albo mówił, tak będziemy za dwa
    dni. I na tym się kończy. Już nie wiem co mamy zrobić z tym problemem.
    Z góry dziękuje za wszelkie porady.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2009-02-02 15:05:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mój dziadek emeryt w podobnej sytuacji (drzwi do mieszkania nieszczelne) wziął i
    poszedł na najbliższy komisariat policji i cudownie ekipa monterów z firmy drzwiowej
    przyjechała za dwa dni i wszystko slicznie poprawiła.

    -----

  • 3. Data: 2009-02-03 16:22:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Mój dziadek emeryt w podobnej sytuacji (drzwi do mieszkania nieszczelne)
    > wziął i poszedł na najbliższy komisariat policji

    A co ma policja do umowy cywilnoprawnej?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl