  • 31. Data: 2018-05-02 07:34:48
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2018 o 23:33, RadoslawF pisze:

    > A jak znam krzykaczy z totalnej opozycji to oni mówili że tamci mówią.
    > Inteligentny człowiek ne powinien wierzyć bezkrytycznie we wszystko.
    Inteligentny człowiek rozumie, że prokurator nie powinien być
    jednoczesnie zwierzchnikiem sędziów.

    Shrek

  • 32. Data: 2018-05-02 08:57:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 May 2018 06:38:50 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > To są wyroki przepisowe AFAIK.
    > Tylko że _dla mnie_ sędzia który orzeka _drakońską_ karę (gigantyczne
    > koszty finansowe) a potem leci po linii że "nie musiał sprawdzić ile to
    > kosztuje" nadaje się na sędziego w "Górnej Wolcie (z rakietami)",
    > a może nawet i nie tam.

    Tylko wiesz - te przeprosiny zawsze byly w kodeksie, i czesto byly
    stosowane.
    Nagle sie okazalo, ze koszta sa horendalne ? To moze powinny zostac
    skreslone z ustawy ?

    Czy trzeba sie zastanowic przed chlapaniem jezykiem jaki ma sie
    zasieg?

    J.

  • 33. Data: 2018-05-02 09:23:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 maja 2018 11:53:53 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > oczywiście dla dobra rodzica) stawia mu zarzuty nieumyślnego
    > spowodowania śmierci i spotyka się to ze zrozumieniem wsrod policjantów,
    > to nic złego by się nie stało, gdyby równie rutynowo stawiał (znów dla
    > jego dobra) komendantowi komisariatu gdzie monitoring nieszczęśliwie się
    > uszkodził zarzuty niszczenia dowodów. Powinno to się spotkać z szeroką
    > aprobatą wśród funkcjonariuszy, wszak jak ktoś nie jest winny to zarzuty
    > prokuratora powinien przyjąć wręcz z radością, że dobro szefegowego
    > funkcjonariusza tak leży na sercu prokuratorowi;)

    Mnie to dziwi że nikt tego nie drąży- przynajmniej nie słychać o tym
    Bo ja w domu i w pracy mam rejestratory i kamery.
    I nagrania są zarchiwizowane kilka miesięcy do tyłu
    Są tez logi kiedy jaka kamera "przestała działać" czy choćby została zasłoniona itp.
    Pomijam fakt że taki rejestrator może te logi chociażby wysyłać na email
    Jeśli z takiego komisariatu rejestrator fizycznie nie wyparował to wg mnie żadnym
    problemem nie jest odczytanie kiedy, gdzie i co się "popsuło"
    Bo z całym szacunkiem ale wg mnie nasi Panowie Władza nie są na tyle zdolni żeby
    "popsuć" bez zostawiania śladów.

  • 34. Data: 2018-05-02 09:35:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > skreslone z ustawy ?
    >
    > Czy trzeba sie zastanowic przed chlapaniem jezykiem jaki ma sie

    Nie powinny zostać skreślone ale IMHO powinno być o ile sąd _wprost_ w
    wyroku nie poda zgrubnego oszacowania kosztów przeprosin to skazany może
    się "wykpić" z obowiązku publikacji przekazaniem kwoty X na publikacje
    przeprosin (np. 20 razy płaca minimalna). Sąd w wyroku musiałby podać
    inną (wyższą) niż domyślna kwotę "wykpienia się" od publikacji przeprosin.

    W przypadku "Wellman v. Piekara" AFAIR _większość_ tych "przeprosin"
    była w mediach które radośnie rozpowszechniały zniesławienie
    _z własnej inicjatywy_ i IMHO dzięki takiemu wyrokowi odniosły z tego
    podwójną korzyść.

    Można wpisać w ustawę że media rozpowszechniające zniesławienie
    "z własnej inicjatywy" mają opublikować przeprosiny na koszt własny.
    A niech Agora S.A. ma o co się nachalnie dopraszała.

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2018-05-02 10:42:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.05.2018 o 09:23, Kris pisze:

    > Mnie to dziwi że nikt tego nie drąży- przynajmniej nie słychać o tym

    A kto ma dążyć? Prokurator, którego szefem jest minister, ma oskarżać
    policjanta, którego szefem jest inny minister i ministry te mają tego
    samego szefa? Dodaj do tego, że obecnie nawet jakby prokuratorowi odbiło
    i postanowił nasrać w gniazdo, to szefem sędziego jest szef prokuratora.

    > Bo ja w domu i w pracy mam rejestratory i kamery.

    Ty to co innego - nie jesteś funkcjonariuszem, więc w razie czego można
    cię szarpać.

    > Bo z całym szacunkiem ale wg mnie nasi Panowie Władza nie są na tyle zdolni żeby
    "popsuć" bez zostawiania śladów.

    Po pierwsze to ktoś musiałby chcieć tych śladów szukać, a przecież nie
    po to funkcjonariusz je (być może nieudolnie) zniszczył, żeby inny miał
    je oddzyskiwać - prawda? Po drugie to podejrzewam, że po prostu w takim
    przypadku ginie dysk i lecimy w chuja, że ktoś pół roku temu ukradł i
    nie wiadomo kto. Skoro nagranie tortur zakończonych zejściem smiertelnym
    nie stanowi wystarczającego dowodu, żeby postawić zarzut nieumyślnego
    spowodowania śmierci, to zastanów się jaki dowód byś potrzebował, żeby
    oskarżyć policjanta o niszczenia dowodów?

    Pewnie jakby się na innej kamerze nagrało jak młotkiem w dysk
    napierdalam, to by prokurator stwierdził, że po pierwsze to skąd
    wiadomo, że funkcjonariusz chciał zniszczyć dowód a nie dysk, po drugie
    nawet jeśli, to skąd wiadomo, że nagranie jak podejrzany wziął i umarł,
    a nie jak uprawiali inne czynności z inna funkcjonariuszką, a po trzecie
    nadworny biegły stwierdziłby, że nie da się wykluczyć że dysk się wziął
    i zjebał zupełnie niezależnie od napierdalania w niego młotkiem. Mając
    na uwadze powyższe wątpliwości należy bez żadnych wątpliwości uznać, że
    sprawę należy umorzyć bez przedstawiana zarzutów;)

    Shrek

  • 36. Data: 2018-05-02 19:59:35
    Od: f...@g...com

    użytkownik Shrek napisał:
    > https://www.tvn24.pl/gdansk-mezczyzna-zmarl-po-inter
    wencji-policjantow-wyrok,833580,s.html

    > I proces tajny.
    >
    > Nie to, żebym nie wierzył że nacpany koleś może być agresywny nawet w
    > kajdankach, ale czy nikogo nie zastanawia wybiórczość awarii
    > monitoringu?

    Zastanawiają niebywałe kwiki TERAZ, zwłaszcza w sytuacji kiedy
    wcześniej była cisza:) A podobno wcześniej było:
    2012 a 2015 rokiem na komisariatach zginęły 42 osoby

    Co z tą podpalona ruską budką, coś pisiorstwo wcale nie szarpie Sienkiewicza.
    Za wałki w MON też nikogo nie szarpią. Sprawa płk. Przybyła, taśmy Kalisz-Kwaśnieski.

    Cisza, cisza, cisza.

  • 37. Data: 2018-05-02 20:01:00
    Od: f...@g...com

    użytkownik Shrek napisał:

    > Inteligentny człowiek rozumie, że prokurator nie powinien być
    > jednoczesnie zwierzchnikiem sędziów.
    >
    > Shrek

    OT.

    Stonoga wg. filmu próbował się "samo-pobić":)
    https://youtu.be/4BjDJvSxIsA

  • 38. Data: 2018-05-07 21:38:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/1/2018 8:06 AM, Shrek wrote:
    > kajdankach, ale czy nikogo nie zastanawia wybiórczość awarii
    > monitoringu?

    Mnie natomiast zastanawia jak się objawia taka awaria. Czarny ekran
    przez 20 minut? Brak pradu przez 20 minut? Samoistna dezintegracja pliku
    na dysku twardym? Ciekawy jestem co by bylo gdyby ktoś przetrzepał dupe
    operatorowi tego monitoringu pod kątem istoty awarii z punktu widzenia
    technicznego.

  • 39. Data: 2018-05-07 22:32:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/1/2018 8:06 AM, Shrek wrote:

    >Mnie natomiast zastanawia jak się objawia taka awaria. Czarny ekran
    >przez 20 minut?

    Myslisz, ze ktos tam siedzi i oglada ?
    No, w sumie komendant moglby miec podglad na podlegla placowke.

    Ale na monitorze jest, a potem na dysku nie ma..

> [...]
    >twardym? Ciekawy jestem co by bylo gdyby ktoś przetrzepał dupe
    >operatorowi tego monitoringu pod kątem istoty awarii z punktu

    A on zgodnie z prawda zeznaje "nie ma i nie mam pojecia dlaczego" :-)
    I nic mu nie mozesz zarzucic, bo przeciez te komputery robia co same
    chcą :-)

    J.

  • 40. Data: 2018-05-07 22:32:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2018 o 21:38, Sebastian Biały pisze:

> [...]
    > na dysku twardym? Ciekawy jestem co by bylo gdyby ktoś przetrzepał dupe
    > operatorowi tego monitoringu pod kątem istoty awarii z punktu widzenia

    Nic by nie było. Biegły by stwierdził, że nie da się wykluczyć że
    zjebało się przypadkiem, więc sprawy nie ma.

    Shrek