  • 21. Data: 2018-05-01 21:21:19
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 19:30, RadoslawF pisze:

    > Głośno dyskutowany wyrok na prawie pół miliona dowodzi że tylko
    > zdaniem oszołomów.

    Według doniesień "Gazety Wyborczej" z marca, PiS zamierza sprzedać
    działkę na rogu ul. Srebrnej i Towarowej w Warszawie. Jej właścicielem
    jest kontrolowana przez Instytut im. Lecha Kaczyńskiego spółka Srebrna
    sp. z o.o. Na terenie o powierzchni 5,430 tys. m kw. ma powstać
    190-metrowy wieżowiec, tzw. Srebrna Tower. Projekt miałby zostać
    sprzedany - zdaniem "GW" - za pomocą zarejestrowanej na Cyprze spółki
    Conarius, unikając tym samym płacenia podatku, który według gazety może
    wynosić nawet kilkanaście milionów złotych.

    Siedziba spółki Srebrna mieści się przy ul. Srebrnej 16, w jednej z
    nieruchomości, którą w 1991 roku nabyła od skarbu państwa Fundacja
    Prasowa "Solidarność" (jednym z jej założycieli był Jarosław Kaczyński,
    ówczesny lider Porozumienia Centrum). Nieruchomość ta - podobnie jak
    budynek, gdzie mieści się obecnie siedziba PiS przy Nowogrodzkiej 84/86
    - była częścią majątku likwidowanej na początku lat. 90. Robotniczej
    Spółdzielni Wydawniczej RSW "Prasa - Książka - Ruch".
    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5736
    02,po-chce-zwolania-tajnego-posiedzenia-sejmu-nt-dzi
    alania-sluzb-specjalnych.html

    Zlikwidowali RSW Ruch, zlikwidowali Wydawnictwo Współczesne,
    zlikwidowali slawną drukarnię. Budynki zagrabili sobie.

    --
    animka

  • 22. Data: 2018-05-01 21:24:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 20:31, RadoslawF pisze:

    > Sprawa Doroty Wellman przeciw Jackowi Piekarze.

    Dorota Welman to córka jakichś wpływowych ludzi w telewizji. Dlatego tak
    się z nia cackają.

    --
    animka

  • 23. Data: 2018-05-01 22:02:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 21:02, Shrek pisze:

    > Rzeczywiście głupia sprawa, ale w sumie co mógł zrobić sąd, skoro
    > pozwany nie przejmował się odbieraniem korespondencji?

    Mógł zgodnie z prawem zasądzić oczekiwane dwadzieścia tysięcy opłaty
    na jakiś tam "zbożny cel", gdyby był niezawisły.
    Jakby był tak jak piszesz przejęty przez PiS to odrzucił by pozew
    Wellman, ale jak widać partia sądów nie odzyskała wbrew temu
    co różne oszołomy piszą.
    Naprawdę to w sądach rządzą oszołomy z totalnej opozycji
    i poza dwudziestoma tysiącami sąd zasądził przeprosiny o wartości
    prawie pół miliona złotych. Jest to niezgodne z litera prawa ani
    z dotychczasowym orzecznictwem. Ale dla oszołomów jak widać
    tonie problem.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2018-05-01 22:16:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > prawie pół miliona złotych. Jest to niezgodne z litera prawa ani
    > z dotychczasowym orzecznictwem. Ale dla oszołomów jak widać

    Ja jakoś kojarzę przynajmniej dwa wcześniejsze głośniejsze przypadki gdy
    sądy radośnie przyklepały implikowane horrendalne koszty publikacji
    przeprosin i to jeszcze potem tłumacząc że zgodne z prawem ich to nie
    obchodzi. Może nie było to bardzo częste ale się wcześniej trafiało.

    _Dla mnie_ takie orzeczenia są dowodem "profesjonalizmu inaczej" sędziów.
    _Dla mnie_ taką *gigantyczną* karę finansową nieświadomie może orzec
    partacz (sędzia bez bladego pojęcia jak drakońską karę orzeka) o kto
    może orzec świadomie to już nie napiszę publicznie.

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2018-05-01 22:20:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2018 o 22:02, RadoslawF pisze:

    > Mógł zgodnie z prawem zasądzić oczekiwane dwadzieścia tysięcy opłaty
    > na jakiś tam "zbożny cel", gdyby był niezawisły.

    Dobra - przekonałeś mnie.

    > Jakby był tak jak piszesz przejęty przez PiS to odrzucił by pozew
    > Wellman, ale jak widać partia sądów nie odzyskała wbrew temu
    > co różne oszołomy piszą.

    Czyli co - mówili, że idą po sądy, podpisali ustawę i co - nie pykło? To
    po co się tak upierali?

    Shrek

  • 26. Data: 2018-05-01 23:27:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 May 2018 22:02:53 +0200, w <pcah5i$1eh$1@node2.news.atman.pl>, RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Jakby był tak jak piszesz przejęty przez PiS to odrzucił by pozew
    > Wellman, ale jak widać partia sądów nie odzyskała wbrew temu

    Spoko, teraz sędzia będzie miał dyscyplinarkę, a i odrodzony KRS mu się
    przyjrzy.

  • 27. Data: 2018-05-01 23:33:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 22:20, Shrek pisze:

    > Dobra - przekonałeś mnie.

    > Czyli co - mówili, że idą po sądy, podpisali ustawę i co - nie pykło? To
    > po co się tak upierali?

    W sądownictwie jest takie bagno że jedna ustawa i cztery lata tego nie
    załatwi.
    A jak znam krzykaczy z totalnej opozycji to oni mówili że tamci mówią.
    Inteligentny człowiek ne powinien wierzyć bezkrytycznie we wszystko.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2018-05-01 23:36:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 22:16, A. Filip pisze:

> [...]
    > przeprosin i to jeszcze potem tłumacząc że zgodne z prawem ich to nie
    > obchodzi. Może nie było to bardzo częste ale się wcześniej trafiało.

    Ja nie kojarzę. Przypomnisz?

> [...]
    > partacz (sędzia bez bladego pojęcia jak drakońską karę orzeka) o kto
    > może orzec świadomie to już nie napiszę publicznie.

    Jak kierowca nie zna przepisów to traci PJ i pracę, jak sędzia
    nie zna przepisów to powinien stracić pracę, ale jeśli sądownictwo
    to jedna wielka mafia i bagno to tacy sędziowie dalej orzekają.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2018-05-02 00:00:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 May 2018 23:33:59 +0200, w <pcamgb$690$1@node2.news.atman.pl>, RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > W sądownictwie jest takie bagno że jedna ustawa i cztery lata tego nie
    > załatwi.

    Grunt, że idziemy dobrym torem.
    KRS, w którym zasiadają sędziowie z wyrokami, zagwarantuje sprawną pracę sądów
    :D

  • 30. Data: 2018-05-02 06:38:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Ja nie kojarzę. Przypomnisz?

    Ja tylko słabo kojarzę że były. Mam problemy z wyszukaniem "na szybko"
    bo dobrze zapamiętałem tylko "ogólne wrażenie".

    > Jak kierowca nie zna przepisów to traci PJ i pracę, jak sędzia
    > nie zna przepisów to powinien stracić pracę, ale jeśli sądownictwo
    > to jedna wielka mafia i bagno to tacy sędziowie dalej orzekają.

    To są wyroki przepisowe AFAIK.
    Tylko że _dla mnie_ sędzia który orzeka _drakońską_ karę (gigantyczne
    koszty finansowe) a potem leci po linii że "nie musiał sprawdzić ile to
    kosztuje" nadaje się na sędziego w "Górnej Wolcie (z rakietami)",
    a może nawet i nie tam.

    --
    A. Filip