  • 21. Data: 2021-11-03 14:23:28
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 03.11.2021 o 14:08, Zbynek Ltd. napisał:

    > Ciesz się, że to nie Australia. Są w necie filmy, jak tamtejsza milicja
    > dopada ludzi bez maski. Delikwenta przytrzymuje kilku osiłków i jeden z
    > nich siłą zakłada maskę wyrywającemu się delikwentowi.

    Cóż, tam pokazane jest jak policja powołana by służyć obywatelom
    zamieniła się w zbrojne ramie totalitarnego rządu. Obawiam się, że u nas
    może byc podobnie, choć z pewnych źródeł wiem, że jest pewien opór w
    policji i tylko dlatego nie ma u nas jeszcze drugiej australii czy
    drugiej francji....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 22. Data: 2021-11-03 22:55:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > może byc podobnie, choć z pewnych źródeł wiem, że jest pewien opór w
    > policji i tylko dlatego nie ma u nas jeszcze drugiej australii czy

    Nie sądzę. Kulson to kulson i jak widać nawet w tym wątku jak po.remier
    wyda rozporządzenie, to kulson powie, że prawo jest prawo i on nie jest
    od rozkminiania jakiś ustaw czy konstytucji. W polsce nie mamy
    australii, bo kaczka ma większość i tak naprawdę ma w dupie twoje
    maseczki. A jak przestanie mieć, to może stracić większość. Wtedy żeby
    dalej rządzić musiałby powiedzieć sprawdzam w dwóch sprawach. Czy unia
    opuści białoruś w swoich granicach i czy kulsony są na tyle silne i
    lojalne żeby nie zaczęły płonać komitety. I zapewne uważa że na pierwsze
    pytanie odpowiedź brzmi "nie" a na drugie "chuj wie". I to jest
    prawdziwy powód. Kulsony już raz pokazały, że jak im każesz szarpać
    obywateli z powodu bezprawnych rozporządzeń to część zrobi to ale
    niechętnie, a część podejdzie do tematu z zapałem - "z rybom, tak?".

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-11-04 06:46:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-31 o 14:27, kriters pisze:

    > Uzdrawiająca moc krwi i śliny. Czego ci antymaseczkowcy nie wymyślą.

    Nie antymaseczkowcy, ale ludzie rozsądni. Kiedy trzeba było nosić
    maseczkę to się nosiło. Teraz, kiedy każdy zdrowy na umyśle miał
    możliwość się zaszczepić, a tego nie zrobił, nie widzę powodu abym ja
    nosił maseczkę i ich chronił. Tym bardziej, że to właśnie ci sami,
    którzy są przeciwni szczepieniom są też antymaseczkowcami. Nie nosili
    maseczek wcześniej i nie noszą ich obecnie.

    Wcześniej czy później każdy musi mieć kontakt z tym wirusem. Skoro nie
    chcą mieć kontaktu w pełni bezpiecznego ze szczepionką to pozostaje
    kontakt bezpośredni z wirusem. Skoro chcą tego na własne życzenie to ja
    nie mam zamiaru się temu sprzeciwiać i dlatego nie noszę maseczki.

    Co do uzdrawiającej mocy krwi to widzę, że kolega jest niedoinformowany
    i nie wie, że w szpitalach jednym z najskuteczniejszych leków na covid
    jest osocze krwi, zawierające przeciwciała, pobrane od ozdrowieńców.

  • 24. Data: 2021-11-04 06:59:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kto wie, może już krwią pluje. Ozdrowieniec (przy okazji dziecko szczęścia, bo
    covid + astma i na cmentarzu nie wylądował) i jeszcze zaszczepiony - powinni go na
    oddziały covidowe wpuszczać, zaraz by chorzy wyskakiwali z łóżek.
    > Bo żeby specjalnie szukać takiej maseczki, która ma "kłaczki" i się od niej kaszle,
    to naprawdę wymaga wysiłku.
    > No ale jak takie przepisy, że wolno nosić jaką się chce, nawt ze skarpety starej
    czy z majtek, to można i taką, od której się kaszle - mimo, że dostępnych multum,
    które "kłaczków" nie mają (no chyba że jednorazową nosił tyle razy, że już się drzeć
    zaczęła - ja mam takie 3-razowe, nawet na opakowaniu jest napisane ;)
    A na płocie był napis "dupa" to kolega myślał, że sobie pogłaszcze, a
    później drzazgi z "wacka" musiał wyciągać.

    Widzę, kolega to specjalista od pieprzenia głupot i ględzenia. Zapewne
    zagorzały antyszczepieniowiec i antymaseczkowiec.

    Piszę o maseczkach medycznych, jednorazowych, dostępnych w aptekach.
    Kupowałem też maseczki FFP2, ale w tych to w ogóle nie da się oddychać.

    A maseczki jednorazowe dłużej jak 1 dzień nie używałem, bo zawsze miałem
    w samochodzie całe paczki. Jak był okres letni to się po kilka w ciągu
    dniówki zużywało, bo szybko się robiły mokre i nieprzyjemne, aby drugi
    raz założyć, nawet jak wyschły.

  • 25. Data: 2021-11-04 08:35:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 03.11.2021 o 22:55, Shrek napisał:

    > Nie sądzę. Kulson to kulson i jak widać nawet w tym wątku jak po.remier
    > wyda rozporządzenie, to kulson powie, że prawo jest prawo i on nie jest
    > od rozkminiania jakiś ustaw czy konstytucji.

    No nie wiem, sławetnego 24-10-2020 pierwsza ekipa nie chciała
    pacyfikować pokojowej demonstracji, musieli zmienić policjantów, tamci
    domagali się rozkazu na piśmie, bo widzieli, że coś śmierdzi...

> [...]
    > obywateli z powodu bezprawnych rozporządzeń to część zrobi to ale
    > niechętnie, a część podejdzie do tematu z zapałem - "z rybom, tak?".

    Zgadza się - wielu tak, ale nie wszyscy. Niektórzy zaczynają się
    stawiać. Jak choćby teraz jak zatrzymano Adriana Szymczyka, to ekipa,
    która go zatrzymała, po spisaniu chciała go puścić, ponieważ szef miał
    polityczny prykaz, to od szefa żądali też rozkazu na piśmie by go
    zawieźć na komisariat. Wydaje się niewiele, ale sądzę, że to tylko
    czubek góry. Oczywiście jest wielu takich co mają "syndrom ciecia", ale
    nie wszyscy i dlatego właśnie u nas jeszcze Australii nie ma, choć taki
    jeden z Żoliborza chciałby. Przecież on nie boi się demonstracji, on boi
    się postawy policji w trakcie takich demonstracji. Coby nie mówić, po
    marcowym marszu nielegalnie rozwiązanym przez Trzaskowskiego policjanci
    jak punktowo otrzymali oklep i to nie duży, bo "straż marszu", choć już
    nie była zobligowana do utrzymania porządku powstrzymała co bardziej
    krewkich od dalszych rękoczynów. Wtedy policjanci zaprotestowali, że nie
    chca jeździć już na "szkolenia" do wa-wy w trakcie planowanych
    protestów. Musieli dostać podwyżki, aby ich trochę zmotywować... Jednak
    teraz widzą, że te podwyżki mogą się okazać niewielkie w porównaniu z
    galopującą inflacją. Zresztą jest kilku aktywistów, którzy przy
    wszelkich okazjach kładą do głowy - szczególnie tym młodym jak wygląda
    sytuacja. Wykorzystują sytuację by wyrwać ich z bańki informacyjnej.

    --
    http://kaczus.ppa.pl/art/ebookpoint-urodziny,31.html

  • 26. Data: 2021-11-04 09:53:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie wierzysz? Dr Bridle swojego czasu, nakręcił
    > filmik tłumaczący to, że te małe krople i tak się wydostaną a na nich
    > wirus:

    To ten?
    https://fakenews.pl/zdrowie/kanadyjski-immunolog-pos
    zczepienne-bialko-kolca-to-grozna-toksyna-sprawdzamy
    /

    "Nie jest jasne dlaczego doktor Byram Bridle tak krytycznie wypowiedział
    się o kwestii białka kolca i technologii mRNA. Nie ulega jednak
    wątpliwości, iż jego słowa nie mają pokrycia w faktach. Badania, na
    które się powołał nie potwierdzają jego teorii, a wszelkie dostępne dane
    świadczą na jego niekorzyść. Do czasu pojawienia się rzetelnych badań,
    które potwierdzałyby słowa Bridle'a, jego tezy uznajemy za fałszywe."

    > https://www.bitchute.com/

    OMG...
    https://en.wikipedia.org/wiki/BitChute

    Przecież to witryna dla najgorszych szurów i kretynów.

    > Maska to jedynie talizman - ona nie działa.

    Pierdolisz.

    https://oko.press/maseczki-nie-dzialaja-powoduja-grz
    ybice-konfrontujemy-z-nauka/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 27. Data: 2021-11-04 09:59:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No nie wiem, sławetnego 24-10-2020 pierwsza ekipa nie chciała
    > pacyfikować pokojowej demonstracji, musieli zmienić policjantów, tamci
    > domagali się rozkazu na piśmie, bo widzieli, że coś śmierdzi...

    i jak widzisz się chętni znaleźli. BTW - masz jakiegoś linka do tego, że
    pierwsi odmówili wykonania rozkazu? Poważnie pytam, bo nie wiedziałem.
    Za to na grupie mamy nadkomisarza roberta, który wprost mówi, że dla nie
    go prawem jest rozporządzenie ministra wydane na podstawie tłitu
    p.o.remiera, a ustawa, na podstawie której jest wydane, konstytucja,
    traktaty i inne "ograniczenia nie interesujom go". A to poniekąd elita -
    więc ten tego... Dostaną rozkaz to będą pałować. Co najwyżej wcześniej
    upomną się o podwyżki. A potem być moze obsrają zbroję jak się zrobi
    gorąco i zdadzą sobie sprawę, że finalnie to oni wpierdol mogą dostać -
    również w przenosni i w życiu prywatnym. Dlatego od kilku lat policjanci
    w większości (nie mówię o odziałach zwartych bo to inny temat) nie noszą
    imienników. Tak po prostu.

> [...]
    > która go zatrzymała, po spisaniu chciała go puścić, ponieważ szef miał
    > polityczny prykaz, to od szefa żądali też rozkazu na piśmie by go

    No i co - zawieźli, zawieźli? BTW - skąd ty masz takie info? Znów
    poważnie pytam.

    > Przecież on nie boi się demonstracji, on boi
    > się postawy policji w trakcie takich demonstracji.

    Dopóki ma większość nie boi się ani jednego ani drugiego. Najwyżej się
    dokona transferu wyrażonego w biletach nbp od pałowanych do pałkarzy i
    będzie ok.

    > Musieli dostać podwyżki, aby ich trochę zmotywować...

    No i widzisz:P

    > Jednak
    > teraz widzą, że te podwyżki mogą się okazać niewielkie w porównaniu z
    > galopującą inflacją.

    Zawsze i w każdym autorytarnym systemi znajdzie się kasa na pałkarzy.
    Jak brakuje na pałkarzy, to znaczy że to już jest koniec.

    > Zresztą jest kilku aktywistów, którzy przy
    > wszelkich okazjach kładą do głowy - szczególnie tym młodym jak wygląda
    > sytuacja. Wykorzystują sytuację by wyrwać ich z bańki informacyjnej.

    Nie mówię, że nie ma dobrych policjantów - występują nieco częściej od
    jednorożców. Ale statystyka i zasady (selekcja negatywna do instytucji
    oraz to że ci ogarnięci raczej z pałkami nie biegają po ulicach)
    powoduje że po drugiej stronie statystycznie trafisz na sebę, któremu
    jakby zabrać mundur to nie odróżnisz od podwórkowego dresa. Przecież to
    są zwykli pałkarze - pewnie nawet kasy w biedronce by nie ogarnęli...

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-11-04 10:02:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 04.11.2021 o 09:53, Kviat napisał trochę bredni:

> [...]
    > świadczą na jego niekorzyść. Do czasu pojawienia się rzetelnych badań,
    > które potwierdzałyby słowa Bridle'a, jego tezy uznajemy za fałszywe."

    ty znowu z bredniami z portalu z idiotyzmami?
    O toksyczności mówi wielu naukowców, natomiast Ty powołujesz się na
    samozwańczego factcheckera. Tak tak - nauka to nie nauka, białe jest
    czarne.
    Ja wiem, spisek naukowców z wyższymi stopniami naukowymi, a Wy dzielni
    opłacani facktcheckerzy" nie znający się na niczym będziecie obalać ten
    spisek!

    --
    http://kaczus.ppa.pl/art/ebookpoint-urodziny,31.html

  • 29. Data: 2021-11-04 10:13:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 04.11.2021 o 09:59, Shrek napisał:

    > i jak widzisz się chętni znaleźli. BTW - masz jakiegoś linka do tego, że
    > pierwsi odmówili wykonania rozkazu? Poważnie pytam, bo nie wiedziałem.

    żebym ja to pamiętał, wiem, że słyszałem to z kilku źródeł ale sobie nie
    przypomnę. Natomiast jak oglądałem jakiś czas temu, to przed atakiem,
    było duże przegrupowanie i policjanci się zmienili - to można wychwycić
    na kilku live'ach.

> [...]
    > również w przenosni i w życiu prywatnym. Dlatego od kilku lat policjanci
    > w większości (nie mówię o odziałach zwartych bo to inny temat) nie noszą

    wiem, ale tak jak napisałem, ciągle takich jest wielu, ale opór jest
    wewnątrz dość duży pomimo wszystko stąd u nas ciagle jeszcze jest lepiej
    niż a Australii

    > No i co - zawieźli, zawieźli? BTW - skąd ty masz takie info? Znów
    > poważnie pytam.

    od samego Adriana, który siedział wtedy wraz z policjantami w
    samochodzie - ci powiedzieli, że chcą go poprostu spisać i przewieźć
    kawałek dalej, aby uspokoić sytuację. I słyszał, że dostawali
    informacje, że mają go wieźć do Jeleniej Góry, wtedy zażądali by na
    stole było pismo, bo oni nie widzą takiej potrzeby i się pod tym nie
    podpisują.

    > Dopóki ma większość nie boi się ani jednego ani drugiego. Najwyżej się
    > dokona transferu wyrażonego w biletach nbp od pałowanych do pałkarzy i
    > będzie ok.

    ale policjanci zdają sobie sprawę, że te bilety NBP są coraz mniej
    warte, a gdy będzie dalej tak, to z taczkami będą musieli do sklepu
    chodzić. Oczywiście nie wszyscy, ale niektórzy zaczynają to rozumieć.
    Stąd jest pewien opór - no nie u wszystkich - fakt - ostatnio któryś
    wytoczył sprawę, że przez Grzegorza Hercunia nazwany zomowcem został. Na
    razie jedna rozprawa się odbyła. Jedyne co przedstawił w dowodzie na
    razie to chwalił się dyplomami... Na razie to jest jedyna jego linia ataku.

    > No i widzisz:P

    ale to też działa do czasu.

    > Zawsze i w każdym autorytarnym systemi znajdzie się kasa na pałkarzy.
    > Jak brakuje na pałkarzy, to znaczy że to już jest koniec.

    Tylko w pewnym momencie może pałkarzy braknąć

    Pewnie tak :)

    --
    http://zrzeda.pl

  • 30. Data: 2021-11-04 10:33:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przypomnę. Natomiast jak oglądałem jakiś czas temu, to przed atakiem,
    > było duże przegrupowanie i policjanci się zmienili - to można wychwycić

    Często się zmieniają. Jak na razie to od ciebie pierwsze słyszę, że
    odmówili wykonania rozkazu.

    > wiem, ale tak jak napisałem, ciągle takich jest wielu, ale opór jest
    > wewnątrz dość duży pomimo wszystko stąd u nas ciagle jeszcze jest lepiej
    > niż a Australii

    Pozwolę sobie się nie zgodzić. Jak dostają rozkaz to jak widać chcętni
    do pałowania się znajdą. Po prostu brak rozkazu wynika z przemyśleń na
    górze, nie na dole.

> [...]
    > informacje, że mają go wieźć do Jeleniej Góry, wtedy zażądali by na
    > stole było pismo, bo oni nie widzą takiej potrzeby i się pod tym nie

    I finalnie odwieźli.

    > ale policjanci zdają sobie sprawę, że te bilety NBP są coraz mniej
    > warte, a gdy będzie dalej tak, to z taczkami będą musieli do sklepu

    Jak każdy inny. A inni nie odmawiają wykonywania poleceń bo inflacja.

> [...]
    > razie jedna rozprawa się odbyła. Jedyne co przedstawił w dowodzie na
    > razie to chwalił się dyplomami... Na razie to jest jedyna jego linia ataku.

    Był ostatnio jakiś wyrok, że można na policjanta mówić per pies:P

    > ale to też działa do czasu.

    To działa zawsze aż do upadku państwa autorytarnego. Zanim zabraknie na
    pałkarzy reszta będzie w tak głębokiej dupie, że po prostu przerżną
    wybory z hukiem i powróci pytanie czy w graniczach UE jest możliwa
    białoruś.

    > Tylko w pewnym momencie może pałkarzy braknąć

    Doświadczenie wskazuje, że zabraknie dopiero wtedy jak już jest totalny
    rozpierdol państwa. Wtedy to już mała pociecha że pałkarzom zabraknie,
    bo ty będziesz żarł gruz a państwo już nie będzie działać.

    --
    Shrek