  • 11. Data: 2021-11-02 11:04:45
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 31 października 2021 o 14:27:43 UTC+1 kriters napisał(a):

    > Uzdrawiająca moc krwi i śliny. Czego ci antymaseczkowcy nie wymyślą.

    Kto wie, może już krwią pluje. Ozdrowieniec (przy okazji dziecko szczęścia, bo covid
    + astma i na cmentarzu nie wylądował) i jeszcze zaszczepiony - powinni go na oddziały
    covidowe wpuszczać, zaraz by chorzy wyskakiwali z łóżek.
    Bo żeby specjalnie szukać takiej maseczki, która ma "kłaczki" i się od niej kaszle,
    to naprawdę wymaga wysiłku.
    No ale jak takie przepisy, że wolno nosić jaką się chce, nawt ze skarpety starej czy
    z majtek, to można i taką, od której się kaszle - mimo, że dostępnych multum, które
    "kłaczków" nie mają (no chyba że jednorazową nosił tyle razy, że już się drzeć
    zaczęła - ja mam takie 3-razowe, nawet na opakowaniu jest napisane ;)

  • 12. Data: 2021-11-02 11:29:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2021 19:14:45 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Po stronie Policji - dostaliby jeszcze mandat.

    Ale policja kazalaby wysiasc, czy wystawila mandat u celu :-)

    A dojechac mogliby bez masek, czy w maskach - i jaka na takie
    wymuszenie podstawa prawna u policji ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2021-11-02 15:03:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > jakie zgodne z prawem, prawo w tym względzie jest jasne - rozporządzenia
    > są niezgodne z prawem.

    Nawet jeśli, to tam nie było nikogo, kto mógłby to stwierdzić.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-11-02 16:13:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > Nawet jeśli, to tam nie było nikogo, kto mógłby to stwierdzić.

    Policjant ma działać zgodnie z prawem i w granicach prawa, a
    jednocześnie ma chronić ustanowiony Konstytucją Rzeczypospolitej
    Polskiej porządek prawny. Skoro nie ma żadnej możliwości karania za brak
    maski (161 1 nie daje takiej możliwości jako blankietowy wymaga tak czy
    inaczej odniesienia do ustawy), więc nie ma takich możliwości zgodnych z
    prawem.

    tylko tyle i az tyle.
    Jak się uprze to tak czy inaczej będzie mógł skierować co najwyżej
    wniosek o ukaranie, ale na tym koniec i tak zgodnie z prawem zmusić do
    założenia maski nie może.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 15. Data: 2021-11-02 16:44:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Policjant ma działać zgodnie z prawem i w granicach prawa
    I działa. jest rozporządzenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2021-11-02 18:17:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > tylko tyle i az tyle.
    > Jak się uprze to tak czy inaczej będzie mógł skierować co najwyżej
    > wniosek o ukaranie, ale na tym koniec i tak zgodnie z prawem zmusić do
    > założenia maski nie może.

    Oj tam, oj tam. Przecież było tłumaczone - można postawić zarzuty z
    dupy. Ustawa tego nie precyzuje:P

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-11-02 20:17:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przez takich bezmaskowych debili nie jeżdżę zbiorkomem.
    No na mecze czasem metrem na Stadion, ale wtedy wbrew pozorom nie jest gęsto (i
    połowa lub więcej bez masek).

  • 18. Data: 2021-11-03 07:45:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 20:17, ąćęłńóśźż napisał:
    > Przez takich bezmaskowych debili nie jeżdżę zbiorkomem.
    > No na mecze czasem metrem na Stadion, ale wtedy wbrew pozorom nie jest
    > gęsto (i połowa lub więcej bez masek).

    A co zmienia maska? Wiesz, że nie chroni przed wirusem? Ba taka
    materiałowa, albo chirurgiczna może się przyczynić, że wirus będzie
    dłużej utrzymywał się w powietrzu, bo zamiast na większej kropli, która
    opadnie zaraz na ziemię, będzie dłużej utrzymywał się na mniejszych
    kroplach w powietrzu. Nie wierzysz? Dr Bridle swojego czasu, nakręcił
    filmik tłumaczący to, że te małe krople i tak się wydostaną a na nich wirus:
    https://www.bitchute.com/video/umJMFWtcEU5m/

    Maska to jedynie talizman - ona nie działa.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 19. Data: 2021-11-03 08:11:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 16:44, Robert Tomasik napisał:
    > I działa. jest rozporządzenie.

    Żeby kogos móc karać, musisz mieć coś w ustawie. Pomijam już fakt, że
    niektórych wolności nie może zakazać nawet ustawa bez wprowadzenia
    stanów specjalnych i w związku z niektórymi wolnościami nie wystarczy
    dowolny stan specjalny.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 20. Data: 2021-11-03 14:08:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :
> [...]
    > Jak się uprze to tak czy inaczej będzie mógł skierować co najwyżej
    > wniosek o ukaranie, ale na tym koniec i tak zgodnie z prawem zmusić do

    Ciesz się, że to nie Australia. Są w necie filmy, jak tamtejsza
    milicja dopada ludzi bez maski. Delikwenta przytrzymuje kilku
    osiłków i jeden z nich siłą zakłada maskę wyrywającemu się delikwentowi.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65