  • 31. Data: 2021-11-04 18:14:57
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 04.11.2021 o 09:53, Kviat napisał trochę bredni:
> [...]
    zczepienne-bialko-kolca-to-grozna-toksyna-sprawdzamy
    /

    >ty znowu z bredniami z portalu z idiotyzmami?
    >O toksyczności mówi wielu naukowców, natomiast Ty powołujesz się na
    >samozwańczego factcheckera. Tak tak - nauka to nie nauka, białe jest
    >czarne.
    >Ja wiem, spisek naukowców z wyższymi stopniami naukowymi, a Wy
    >dzielni opłacani facktcheckerzy" nie znający się na niczym będziecie
    >obalać ten spisek!

    Tajemniczy naukowcy i spiski to jedno, a drugie - w samej Polsce mamy
    cos 19mln zaszczepionych.
    I co - zaszkodzilo im?

    Na razie nie ...

    P.S. a zapotrzebowanie na oddzialy kowidowe i respiratory rosnie.
    Radze nie chorowac przez 3 miesiace.

    Tylko ... czemu rosnie, skoro polowa juz zaszczepiona ?

    J.

  • 32. Data: 2021-11-04 20:24:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 04.11.2021 o 18:14, J.F. pisze:

    > Tylko ... czemu rosnie, skoro polowa juz zaszczepiona ?

    Może dlatego, że druga połowa jest niezaszczepiona.
    Fala idzie od wschodu, gdzie jest najwięcej niezaszczepionych oszołomów
    antyszczepionkowych.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 33. Data: 2021-11-04 21:09:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Może dlatego, że druga połowa jest niezaszczepiona.

    No ale rok temu wszyscy byli niezaszczepieni.

    A teraz w dodatku czesc to ozdrowiency, oficjalni i pewnie sporo
    nieoficjalnych ... czyli naturalnie zaszczepieni.

  • 34. Data: 2021-11-05 07:50:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

> [...]
    /

    > Tajemniczy naukowcy i spiski to jedno, a drugie - w samej Polsce mamy

    niektórym tak.... Popatrz ilość zgonów młodych, zdrowych sportowców. Ja
    wiem - koincydencja.

    https://www.youtube.com/watch?v=Uzr3UHsLR04
    https://www.youtube.com/watch?v=UWkEAJwMdKw

    > Na razie nie ...

    na razie tak

    > P.S. a zapotrzebowanie na oddzialy kowidowe i respiratory rosnie.
    > Radze nie chorowac przez 3 miesiace.

    Jak się nie leczy - a wręcz zakazuje leczenia, twierdzi, ze znane leki
    antywirusowe, które działały w innych przypadkach, na tą wyjątkową
    chorobę nie działają, to tak jest. Wielu lekarzy mówi, że gdyby
    normalnie leczono, nie byłoby ani koniecznych tylko hospitalizacji, ani
    śmierci:
    https://dorzeczy.pl/opinie/219223/dr-roszkowska-zani
    echanie-leczenia-covid-19-skazalo-na-smierc.html

    > Tylko ... czemu rosnie, skoro polowa juz zaszczepiona ?

    Ba w krajach, gdzie wyszczepialność jest powyżej 70% mają więcej
    zakażeń, a czasem i zgonów niż rok temu... Czy to nie daje do myślenia?

    --
    http://kaczus.ppa.pl/art/ebookpoint-urodziny,31.html

  • 35. Data: 2021-11-05 07:54:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 04.11.2021 o 21:09, J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kviat"  napisał w wiadomości grup

    > No ale rok temu wszyscy byli niezaszczepieni.
    >
    > A teraz w dodatku czesc to ozdrowiency, oficjalni i pewnie sporo
    > nieoficjalnych ... czyli naturalnie zaszczepieni.

    u nas i tak jest spokojniej niż w kilku bardziej wyszczepionych krajach.
    U nas choć r/r jest mniej chorych na C19 (choć 2 razy więcej niż we
    wcześniejszych latach chorych na grypę - przypadek?). Inna sprawa, to
    to, że nie wiemy ilu jest chorych na C19, a ile na grypę, tak jak nie
    wiedzieliśmy tego rok temu. Używanie wadliwych testów o niczym nie mówi,
    bo testy są wadliwe - miały być proste w użyciu i tylko tyle.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 36. Data: 2021-11-05 12:04:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Nov 2021 07:54:04 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > u nas i tak jest spokojniej niż w kilku bardziej wyszczepionych krajach.

    Zapewne masz na myśli Rosję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2021-11-05 12:05:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 Nov 2021 21:09:49 +0100, J.F. napisał(a):

    > No ale rok temu wszyscy byli niezaszczepieni.
    >
    > A teraz w dodatku czesc to ozdrowiency, oficjalni i pewnie sporo
    > nieoficjalnych ... czyli naturalnie zaszczepieni.

    No i w tym roku dynamika zakażeń jest dużo mniejsza.

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/EL1k9kpTURBXy80
    ZTRmYzkwNWUwZDQyNDgwNzQwMjNmY2UzODBhODI4Zi5qcGeRlQLN
    AtAAwsOBoTAF

  • 38. Data: 2021-11-05 12:38:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >No i w tym roku dynamika zakażeń jest dużo mniejsza.
    >https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/EL1k9kpTURBXy8
    0ZTRmYzkwNWUwZDQyNDgwNzQwMjNmY2UzODBhODI4Zi5qcGeRlQL
    NAtAAwsOBoTAF

    Aaa, to jednak sukces, tylko media i rzad cos przesadzaja ze
    straszeniem.

    Tylko ... poczekajmy jeszcze troche, czy to zacznie opadac, czy bedzie
    dalej roslo :-(

    No teraz grasuje wersja Delta - co może miec duży wpływ.

    J.

  • 39. Data: 2021-11-05 12:47:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > No teraz grasuje wersja Delta - co może miec duży wpływ.

    Jesteś nie na czasie. Teraz jest Delta Plus.
    Coś ostatnio nie mówią też o wariancie Mu. Może już nadszedł Beee.
    Wkrótce też będzie iooo-iooo. Jak donoszą na tweeterze koła zbliżone
    do rządowych wersja ihaaa ma mutować w Ha-Ha.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 40. Data: 2021-11-05 12:50:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 05 Nov 2021 12:47:12 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Coś ostatnio nie mówią też o wariancie Mu. Może już nadszedł Beee.
    > Wkrótce też będzie iooo-iooo. Jak donoszą na tweeterze koła zbliżone
    > do rządowych wersja ihaaa ma mutować w Ha-Ha.

    Na te wszystkie warianty remedium stanowią różne folie, czy wystarczy jedna
    uniwersalna?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek