    Date: Sat, 23 Aug 2014 07:13:17 +0200
    From: ader <a...@n...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiana zameldowania a sprawa

    Witam. Mam takie pytanie. Pare miesięcy temu przeprowadziłem się do
    innego mieszkania, z tamtego się wymeldowałem i zameldowałem tutaj. Mam
    firmę i również wszystkie dane są na nowy adres. W 2012 roku za
    pomówienia policja zabrała mi komputer pod nadzorem prokuratury i do tej
    pory mi nie oddali, nic się nie odzywali w tej sprawie, a Ja się nie
    dopominałem bo mi nie zależy na tym komputerze bo tam nic praktycznie
    nie było. Na komputerze nic nie było nielegalnego. I teraz mam pytanie.
    Czy np JAKBY COŚ PRZEZ PRZYPADEK ZNALEŹLI NA MNIE to pisma będą
    przychodzić na stary adres czy już ten nowy. W regonie itd mam ten nowy,
    wiec by nie mieli problemu z wysłaniem listu ew oddaniem komputera. Boję
    się że np coś znajdą ( choć to w 90% nie możliwe ) pisma będą
    przychodzić na stary adres ( tam nikt nie mieszka ) i będzie tak że nie
    odbieram pism i może być wyrok odgórny że nie odbieram korespondencji itp
    Wszystkie inne listy już przychodzą do mnie na nowy adres.
    I czy prokuratura ma obowiązek w jakimś czasie oddać komputer ?
    Dziękuję za odpowiedzi