  • 1. Data: 2014-08-23 07:13:17
    Temat: Zmiana zameldowania a sprawa
    Od: ader <a...@n...eu>

    Witam. Mam takie pytanie. Pare miesięcy temu przeprowadziłem się do
    innego mieszkania, z tamtego się wymeldowałem i zameldowałem tutaj. Mam
    firmę i również wszystkie dane są na nowy adres. W 2012 roku za
    pomówienia policja zabrała mi komputer pod nadzorem prokuratury i do tej
    pory mi nie oddali, nic się nie odzywali w tej sprawie, a Ja się nie
    dopominałem bo mi nie zależy na tym komputerze bo tam nic praktycznie
    nie było. Na komputerze nic nie było nielegalnego. I teraz mam pytanie.
    Czy np JAKBY COŚ PRZEZ PRZYPADEK ZNALEŹLI NA MNIE to pisma będą
    przychodzić na stary adres czy już ten nowy. W regonie itd mam ten nowy,
    wiec by nie mieli problemu z wysłaniem listu ew oddaniem komputera. Boję
    się że np coś znajdą ( choć to w 90% nie możliwe ) pisma będą
    przychodzić na stary adres ( tam nikt nie mieszka ) i będzie tak że nie
    odbieram pism i może być wyrok odgórny że nie odbieram korespondencji itp
    Wszystkie inne listy już przychodzą do mnie na nowy adres.
    I czy prokuratura ma obowiązek w jakimś czasie oddać komputer ?
    Dziękuję za odpowiedzi

  • 2. Data: 2014-08-23 09:10:46
    Temat: Re: Zmiana zameldowania a sprawa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 07:13, ader pisze:
> [...]
    > Wszystkie inne listy już przychodzą do mnie na nowy adres.
    > I czy prokuratura ma obowiązek w jakimś czasie oddać komputer ?

    Masz obowiązek poinformować ich o nowym adresie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-08-23 09:14:18
    Od: ader <a...@n...eu>

    W dniu 2014-08-23 09:10, Liwiusz pisze:

    > Masz obowiązek poinformować ich o nowym adresie.

    Czytałem i jak mam zameldowanie tam gdzie miałem, tylko zmieniam miejsce
    zamieszkania to wtedy mam obowiązek, w innym wypadku nie.
    Ale jeżeli tak piszesz podaj art. tylko o zameldowaniu nie o
    zamieszkaniu w innym miejscu

  • 4. Data: 2014-08-23 10:07:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 09:14, ader pisze:

> [...]
    > zamieszkania to wtedy mam obowiązek, w innym wypadku nie.
    > Ale jeżeli tak piszesz podaj art. tylko o zameldowaniu nie o

    Coś kręcisz - przecież sam piszesz o zmianie miejsca zamieszkania.

    Skoro czytałeś, to pewnie art. 139kpc jest Ci znany.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-08-23 10:13:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 10:07, Liwiusz pisze:

    > Coś kręcisz - przecież sam piszesz o zmianie miejsca zamieszkania.
    >
    > Skoro czytałeś, to pewnie art. 139kpc jest Ci znany.

    poprawka: kpk.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-08-23 11:28:18
    Od: ader <a...@n...eu>

    Zmieniłem miejsce zameldowania, a tam sie wymeldowałem i w miejscu
    zameldowania mieszkam.

    Jeżeli strona, nie podając nowego adresu, zmienia miejsce zamieszkania
    lub nie przebywa pod wskazanym przez siebie adresem, pismo wysłane pod
    tym adresem uważa się za doręczone.

    Nie wskazywałem zadnego adresu, mieszkałem tam ok 2 lat, ale nic sie w
    sprawie nie działo.

    Jakbym sie nie wymeldował a przebywał w innym miejscu to tak, art ma
    znaczenie

    Po zameldowaniu w innym miejscu art ginie.

  • 7. Data: 2014-08-23 11:43:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 11:28, ader pisze:
> [...]
    > znaczenie
    >
    > Po zameldowaniu w innym miejscu art ginie.

    Zupełnie nie rozumiem o czym piszesz.

    Czy zmieniałeś miejsce zamieszkania? Czy w aktach sprawy jest
    nieaktualne miejsce zamieszkania? Jeśli tak, musisz podać nowe.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-08-23 11:52:08
    Od: ader <a...@n...eu>

    to było tylko przesłuchanie, zadnej sprawy nie było i watpie ze bedzie,
    tylko ciekawi mnie o ten komputer czy przyjdzie na stary adres czy na
    nowy. przeciez takie rzeczy powinni sprawdzac w urzedzie miasta itp, we
    wszystkich jestem na nowym miejscu zameldowania bo nie mam nic do ukrycia

    zmieniłem miejsce zamieszkania w tym miejsce zameldowania

  • 9. Data: 2014-08-23 11:55:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 11:52, ader pisze:
    > to było tylko przesłuchanie, zadnej sprawy nie było i watpie ze bedzie,

    Skoro zarekwirowali komputer, to jakaś sprawa się toczy.

    > zmieniłem miejsce zamieszkania w tym miejsce zameldowania

    Zatem informujesz o nowym adresie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2014-08-23 12:10:12
    Od: ader <a...@n...eu>

    W dniu 2014-08-23 11:55, Liwiusz pisze:

    > Skoro zarekwirowali komputer, to jakaś sprawa się toczy.

    > Zatem informujesz o nowym adresie.

    KOGO ??? Policje ?? Jak nie wiem jak oni maja na nazwiska ??? Sąd ???
    Jak nie miałem sprawy , Prokurature ??? Jak nie miałem przesłuchania

    Bez sensu cos piszesz

    W sumie jak chca coś ode mnie to sobie znajdą

    Dane zmieniłem tam gdzie była potrzeba US, ZUS, UM, ITD