  • Data: 2014-08-23 11:52:08
    Temat: Re: Zmiana zameldowania a sprawa
    Od: ader <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    to było tylko przesłuchanie, zadnej sprawy nie było i watpie ze bedzie,
    tylko ciekawi mnie o ten komputer czy przyjdzie na stary adres czy na
    nowy. przeciez takie rzeczy powinni sprawdzac w urzedzie miasta itp, we
    wszystkich jestem na nowym miejscu zameldowania bo nie mam nic do ukrycia

    zmieniłem miejsce zamieszkania w tym miejsce zameldowania