  • 61. Data: 2019-03-29 19:48:15
    Temat: Re: Zlosliwie hamujacy kierowca
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nic takiego nigdy nie pisałem. Po prostu nie zabiegam o Twoją aprobatę i
    > mi na niej nie zależy, bowiem nie uważam, ze watro. Ty z zasady negujesz
    > wszystko, co piszę, wiec jeśli nawet czasem masz rację, to trudno to
    > brac pod uwagę.

    Pisałeś, pisałeś. Nawet całkiem niedawno:

    "> Tak po prawdzie, to nie pamiętam, żeby to twoje tłumaczenie ktokolwiek
    > zrozumiał i poparł. Wiesz jak to było z napoleonem?

    Wiesz, odzywają się Ci, którzy nie zgadzają. Pozostali mają potakiwać
    głowami, czy czego oczekujesz?"

    > No właśnie. Ale kilka osób, to nie wszyscy.

    No jak ci wszycy w okolicy mówią, że jesteś pijany, to też nie wszyscy -
    przecież jest jeszcze koło 6 miliardów ludzi, z których każdy ma na to
    wyjebane, a więc pośrednio nie potwierdza twojego stanu;)

    Weź w końcy pod uwagę, że wszyscy ci tłumaczą, że błądzisz - nawet
    okazuje się, że ci co się nie odzywali na twoją sugestię, ze cię
    popierają stanowczo zaprotestowali;)

    Shrek.

  • 62. Data: 2019-03-29 20:26:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.03.2019 o 19:48, Shrek pisze:
    > Wiesz, odzywają się Ci, którzy nie zgadzają. Pozostali mają potakiwać
    > głowami, czy czego oczekujesz?

    szrek się nie zgadza, budzik się nie zgadza, Jcek się nie zgadza, może z
    11 gniewnych ludzi nie zgadzających się z Robercikiem by się uzbierało,
    to by dało w sumie 12 gniewnych ludzi:)

    ja oczywiście się nie liczę, bo się z Robercikiem generalnie zgadzam i
    nie kieruję się gniewem:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"