  • 51. Data: 2019-03-27 18:06:43
    Temat: Re: Zlosliwie hamujacy kierowca
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, odzywają się Ci, którzy nie zgadzają. Pozostali mają potakiwać
    > głowami, czy czego oczekujesz?

    To jakaś nowa odmiana myślenia, że skoro nie ma dowodów to jest to dowód?

    Shrek

  • 52. Data: 2019-03-27 20:39:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2019 o 18:06, Shrek pisze:

    > To jakaś nowa odmiana myślenia, że skoro nie ma dowodów to jest to dowód?

    Bez wątpienia jest to dowodem braku dowodów.

  • 53. Data: 2019-03-27 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przecież ci odpisał - kilkunastu za spowodowanie śmierci 38 milionów
    > co się nie odezwali za przekroczeniem uprawnień;)

    W sumie to ja sie przewaznie nie odzywam bo juz mi dawno rece opadły...
    Prosiłbym aby nie uznawac tego jako mojej niemej zgody!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 54. Data: 2019-03-27 22:37:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.03.2019 o 08:27, p...@g...com pisze:
    > --btw wytłumacz mi jaki kierowca ryzykuje stłuczkę z rowerzystą, w której
    > zniszczony zostanie jego wóz ?
    >
    > ten z video na przyklad ?

    jechał cudzym samochodem ? miał autocasco ? pytania się mnożą:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 55. Data: 2019-03-28 06:18:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bez wątpienia jest to dowodem braku dowodów.

    Naprawdę zastosowałeś ciekawą logiką - skoro wszycy ci mówią, że
    delikatnie mówiąc się mylisz, to twierdzenie że jest to dowód na to że
    większość uważa że masz rację jest... delikatnie mówiąc przypomina
    napoleona z oddziału zamkniętego.

    Shrek

  • 56. Data: 2019-03-28 11:59:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.03.2019 o 06:18, Shrek pisze:

> [...]
    > delikatnie mówiąc się mylisz, to twierdzenie że jest to dowód na to że
    > większość uważa że masz rację jest... delikatnie mówiąc przypomina

    szrek najwyraźniej uważa ze prezydent Trump, mimo że oczyszczony z
    podejrzeń o kolaborację z the Russkies, nadal jest winny, bo to że nie
    ma dowodów to dla szreka jest dowód:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 57. Data: 2019-03-28 20:36:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > delikatnie mówiąc się mylisz, to twierdzenie że jest to dowód na to że
    > większość uważa że masz rację jest... delikatnie mówiąc przypomina

    Ależ ja nie twierdzę, że mam rację. Nawet mi się nie chce z Tobą na ten
    temat dyskutować, bowiem nie uważam Cię za ośrodek na tyle
    opiniotwórczy, by mi zależało na Twojej aprobacie. Przedstawiam swoje
    stanowisko. Odpisuję na te Twoje dyrdymały tylko po to, by czytający
    znali inne, niż Twoje zdanie, z którym się nie zgadzam. Które uznają za
    właściwe, to już ich sprawa.

  • 58. Data: 2019-03-29 06:35:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > stanowisko. Odpisuję na te Twoje dyrdymały tylko po to, by czytający
    > znali inne, niż Twoje zdanie, z którym się nie zgadzam. Które uznają za

    Ale ty twierdzisz, ze skoro wszyscy są przeciw tobie, to znaczy że masz
    rację i wszyscy cię popierają, tylko o tym nie piszą, bo jest to oczywiste;)

    Stare przysłowie mówi, że jeśli wszycy ci mówią, że jesteś pijany, to
    odpocznij. A nie że jest to dowodem na twoją trzeźość;) Oczywiście jest
    szansa, że miliony much mogą się mylić...

    Shrek

  • 59. Data: 2019-03-29 09:24:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.03.2019 o 06:35, Shrek pisze:
    > Ale ty twierdzisz, ze skoro wszyscy są przeciw tobie, to znaczy że masz
    > rację i wszyscy cię popierają, tylko o tym nie piszą, bo jest to oczywiste

    szrek najwyraźniej nie oglądał 12 gniewnych ludzi, tam tylko jeden był
    przeciwko, ale i tak miał rację:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 60. Data: 2019-03-29 16:21:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale ty twierdzisz, ze skoro wszyscy są przeciw tobie, to znaczy że masz
    > rację i wszyscy cię popierają, tylko o tym nie piszą, bo jest to
    > oczywiste;)

    Nic takiego nigdy nie pisałem. Po prostu nie zabiegam o Twoją aprobatę i
    mi na niej nie zależy, bowiem nie uważam, ze watro. Ty z zasady negujesz
    wszystko, co piszę, wiec jeśli nawet czasem masz rację, to trudno to
    brac pod uwagę.

    > Stare przysłowie mówi, że jeśli wszycy ci mówią, że jesteś pijany, to
    > odpocznij. A nie że jest to dowodem na twoją trzeźość;) Oczywiście jest
    > szansa, że miliony much mogą się mylić...

    No właśnie. Ale kilka osób, to nie wszyscy.