  • 41. Data: 2019-03-26 11:42:17
    Temat: Re: Zlosliwie hamujacy kierowca
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 11:14, p...@g...com pisze:
    > --to tylko twoje domysły, w Sądzie potrzebne są niezbite dowody:)
    >
    > UK jest naszpikowana kamerami CCTV wiec kolesia namierza szybciutko zreszta
    polowanie juz sie zaczelo

    > Do you know the cyclist or the driver involved? Get in touch! Email
    tipsatdailymail.com

    > przy tym wyrok sadowy to pikus, no bohaterze teraz chwala i slawa po wieki :-)

    to typowa dla mediów gonitwa za sensacją, w Sądzie liczą się niezbite
    dowody, a nie domysły prasy, radia i telewizji (oraz internetu) :)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 42. Data: 2019-03-26 12:50:19
    Od: p...@g...com

    --to typowa dla mediów gonitwa za sensacją, w Sądzie liczą się niezbite
    dowody, a nie domysły prasy, radia i telewizji (oraz internetu) :)

    takie leszcze nie boja sie sadu (bo i tak ew. kara bedzie minimalna) tylko tego ze
    zostana rozpoznani i (byc moze) ukarani przez msciwych, czarnych rowerzystow :-)

  • 43. Data: 2019-03-26 14:45:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.03.2019 o 12:50, p...@g...com pisze:
> [...]
    zostana rozpoznani i (byc moze) ukarani przez msciwych, czarnych rowerzystow :-)

    pomyliłeś rowerzystów z motocyklistami gangu Hell Angels:)

    btw wytłumacz mi jaki kierowca ryzykuje stłuczkę z rowerzystą, w której
    zniszczony zostanie jego wóz ?

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 44. Data: 2019-03-26 20:51:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, w wypadku OC, to mam poważne wątpliwości, czy masz rację. Ale
    > może to jest uznaniowe. Mnie - jak gość we mnie wjechał i była szkoda
    > blisko 80% - to chcieli dać 100% i zabrać wrak.

    Mi oddali różnicę - inna sprawa, że wycenili tak, ze na tym "zarobiłem",
    ale nie polecam kaskadreki na motocyklu. Jeśli już na starych gratach
    jest zarobek, to na tym, że ci wycenią wrak na 1000, przed na 20000 i
    tysiaczka oddadzą, a stan niespecjanie się różnił przed kolizją i po.
    Ale to raczej niszowe zajęcie.

    > Już Ci zwracałem uwagę, że nikt normalny złośliwie nie przyhamowuje
    > przed innym użytkownikiem, więc nie próbuj tego rozpatrywać w
    > kategoriach normalności.

    Zdefiniuj normalność. Poczytalny raczej jest, na pewno nie zakłada, że
    ryzuko że ktoś mu odbyt spenetruje jest znaczne. Więc znaczy że raczej
    się na to nie godzi. Powiem tak - aż takich akcji nie robiłem ,ale
    drobne "uprzejmości" zdarzało się wymieniać - dumny nie jestem, ale kto
    jest bez winy... Tylko mierząc twoją miarką wychodzi na to, że
    nienormalność jest... normą.

    Shrek

  • 45. Data: 2019-03-27 06:26:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nikt nie jest doskonały. Cóż, muszę jakoś przeboleć moje niepowodzenie
    > dydaktyczne.
    Tak po prawdzie, to nie pamiętam, żeby to twoje tłumaczenie ktokolwiek
    zrozumiał i poparł. Wiesz jak to było z napoleonem?

    Shrek.

  • 46. Data: 2019-03-27 07:11:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2019 o 06:26, Shrek pisze:

    > Tak po prawdzie, to nie pamiętam, żeby to twoje tłumaczenie ktokolwiek
    > zrozumiał i poparł. Wiesz jak to było z napoleonem?

    Wiesz, odzywają się Ci, którzy nie zgadzają. Pozostali mają potakiwać
    głowami, czy czego oczekujesz?

  • 47. Data: 2019-03-27 08:27:58
    Od: p...@g...com

    --btw wytłumacz mi jaki kierowca ryzykuje stłuczkę z rowerzystą, w której
    zniszczony zostanie jego wóz ?

    ten z video na przyklad ?

  • 48. Data: 2019-03-27 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiesz, odzywają się Ci, którzy nie zgadzają. Pozostali mają potakiwać
    > głowami, czy czego oczekujesz?

    Robert, moze jakas ankiete zrobmy?
    Czy uduszenie delikwenta w toalecie to:
    - przekroczenie uprawnien
    - spowodowanie smierci
    - morderstwo

    Jestes ciekaw co na to spoleczenstwo? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 49. Data: 2019-03-27 16:11:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2019 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    > - spowodowanie smierci
    > - morderstwo
    > Jestes ciekaw co na to spoleczenstwo? ;-)

    Niekoniecznie. Metodą demokratyczną nei da się ustalać stanu prawnego.
    Jeśli o mnie chodzi, spokojnie możesz to kwalifikować z ustawy o
    ochronie przyrody - jeśli tylko masz pomysł obronienia swojego
    stanowiska przed sadem. Pomysł przeprowadzenia dowodu z głosowania jest
    dość nowatorskim pomysłem, ale to nie znaczy, ze niemożliwym. Powodzenia!

  • 50. Data: 2019-03-27 18:06:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > - spowodowanie smierci
    > - morderstwo
    >
    > Jestes ciekaw co na to spoleczenstwo? ;-)

    Przecież ci odpisał - kilkunastu za spowodowanie śmierci 38 milionów co
    się nie odezwali za przekroczeniem uprawnień;)

    Shrek