  • 41. Data: 2017-09-14 10:12:43
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 10:05, RadoslawF pisze:

    > Na stronie tej firmy kurierskiej.
    Tylko co z tego wynika? Adresem jest również numer mieszkania, z kolei
    "niedostarczanie pod adres" w przypadku firm oznacza, że DPD jak
    przyjedzie pod teren "ulica Wolska 15" gdzie jest furtka i kilometr
    terenu, to nie zostawi paczki pod furtką, tylko doniesie pod drzwi firmy.

    Bardziej skupiałbym się na tej wadze paczki i tego, co przy tej wadze
    DPD oferuje, oraz co odpowiedział dział reklamacji.

    Zatem jeśli Kris, czy wątkotwórca nie podadzą konkretnych paragrafów,
    dyskusja z nimi jest bezcelowa. Odsyłanie do strony DPD jest infantylne,
    ponieważ nie wiemy na jakich warunkach Kris, tudzież jego żona, zawarła
    umowę (na przykład DPD teraz na stronie ma pewne zapisy, ale wcześniej
    mogło mieć inne, ba - jeszcze teraz są w DPD klienci, których obowiązują
    stare umowy jak zawierali je w czasach Siódemki).

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2017-09-14 10:14:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 10:05:38 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Na stronie tej firmy kurierskiej.

    Czyli nie znalazłeś.
    Bo i nie ma takiego zapisu
    > Nie znowu i ne zaczynam, kontynuuje to co ty zrobiłeś pierwszy.

    Tia;)
    Dawaj cytat/link do regulaminu
    (czy chociażby "strony tej firmy kurierskiej") że musze biegać do samochodu po
    paczkę.

  • 43. Data: 2017-09-14 10:15:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Nie znowu i ne zaczynam, kontynuuje to co ty zrobiłeś pierwszy.

    Co zrobiłem pierwszy?

  • 44. Data: 2017-09-14 10:22:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 10:15, Kris pisze:

    > Co zrobiłem pierwszy?

    "Mam jakąś umowę, ale nie powiem jaką, zgadnijcie sobie".

    Pokaż list przewozowy, czy tego typu potwierdzenie warunków, bo tam będą
    zapisane obowiązujące regulaminy, a nie jakiś tekst na stronie www,
    który wcale nie musi cię obowiązywać.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2017-09-14 10:29:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 10:12:48 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Bardziej skupiałbym się na tej wadze paczki i tego, co przy tej wadze
    > DPD oferuje, oraz co odpowiedział dział reklamacji.

    A z jakiego rękawa te DPD wytrząsnełeś?
    bo chuba nie o DPD tu dyskutujemu(przymnajmniej przy dyskusji o mojej przesyłce)

    > Zatem jeśli Kris, czy wątkotwórca nie podadzą konkretnych paragrafów,
    > dyskusja z nimi jest bezcelowa.

    W OWH maja jasne zapisy że przesyłki do 50kg dostarczają pod konkretny adres i nic
    nie maja ze "w opcji wysyłka do firmy oferują pod drzwi a w wysyłce do osoby
    prywatnej pod adres" Jeśli RadosławF jednak gdzieś taki zapis znalazł to niech wskaże
    gdzie.

    > ponieważ nie wiemy na jakich warunkach Kris, tudzież jego żona, zawarła
    > umowę
    Tego nie wiemy bo jako odbiorca przesyłki raczej żadnej umowy nie zawierałem.
    Opieram się na tym co firma ma zapisane w swoich OWH
    Jakieś prawdopodobieństwo jest że nadawca przesyłki ma z nimi podpisane umowę że jego
    przesyłki odbiorcy maja odbierać z samochodu albo że kurier koło furtki stawia ale
    przyznasz że jest to mało prawdopodobne.

  • 46. Data: 2017-09-14 10:37:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 10:22:52 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > "Mam jakąś umowę, ale nie powiem jaką, zgadnijcie sobie".

    Nazwę firmy kurierskiej podałem na początku tej dyskusji
    OWH tam zamieścili
    Umowy żadnej nie mam bo jako odbiorca jaką niby umowę miałbym mieć.
    Czy odbierając przesyłki od kuriera spotkałeś się z przypadkiem że od firmy A
    dostarczył pod drzwi a ten sam kurier przesyłkę od firmy B chciał żebyś odebrał z
    samochodu bo taką ma umowę z firmą B?
    Czy może jednak w regulaminach mają zapisane jakie przesyłki i gdzie dostarczają?

    > Pokaż list przewozowy, czy tego typu potwierdzenie warunków, bo tam będą
    > zapisane obowiązujące regulaminy, a nie jakiś tekst na stronie www,
    > który wcale nie musi cię obowiązywać.

    "Ogólne Warunki Handlowe" są dostępne na ich stronie. List przewozowy tez mam- co
    konkretnie z tego listu przewozowego potrzebujesz?

  • 47. Data: 2017-09-14 10:43:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 10:29, Kris pisze:

    > A z jakiego rękawa te DPD wytrząsnełeś?
    > bo chuba nie o DPD tu dyskutujemu(przymnajmniej przy dyskusji o mojej przesyłce)

    Różne firmy podawałeś w tym wątku - DPD, Geis - jak się zdecydujesz na
    jakąś konkretną i podasz dokładnie na jakich warunkach wysyłałeś, to
    można podyskutować. Teraz, to tylko bicie piany.

> [...]
    prywatnej pod adres" Jeśli RadosławF jednak gdzieś taki zapis znalazł to niech wskaże

    Napisz co odpowiedzieli na reklamację.

    > Tego nie wiemy bo jako odbiorca przesyłki raczej żadnej umowy nie zawierałem.
    > Opieram się na tym co firma ma zapisane w swoich OWH

    To źle, bo nie wiesz jakie warunki wykupił sprzedawca - więc to jego
    powinieneś się o to pytać.

    > Jakieś prawdopodobieństwo jest że nadawca przesyłki ma z nimi podpisane umowę że
    jego przesyłki odbiorcy maja odbierać z samochodu albo że kurier koło furtki stawia
    ale przyznasz że jest to mało prawdopodobne.

    Może po prostu jest zapis, że paczek powyżej 30kg się nie wnosi.

    Proste googlowanie daje odpowiedź na twoje pytanie:
    https://www.opineo.pl/opinia/1310454

    >Kurier nie wnosi przesyłki powyżej 30kg, a co za tym idzie osoba,
    która >ma np: wadę kręgosłupa nie może zamówić paczki powyżej 30kg, a
    opłata >jednak za taką paczkę jest dużo wyższa, dlaczego???

    >Zgodnie z zasadami BHP pracownik może nosić rzeczy do 30kg. Powyżej
    tej >wagi do przenoszenia rzeczy powinny być oddelegowane dwie osoby.
    >Rozumiemy, że takie przepisy mogą budzić niezadowolenie, co widać po
    >tej opinii, dbamy jednak o naszych pracowników. Jeśli przesyłka waży
    >ponad 30 kg sugerujemy wybór usługi wniesienia przesyłki. Wówczas
    >dostarczana jest ona przez dwóch pracowników.

    Zatem przepisy obowiązują, i pewnie takie zostały ci podane w odpowiedzi
    na reklamację, ale po co to nam pokazywać, lepiej potrollować jakie to
    firmy kurierskie niedobre.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2017-09-14 11:02:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 10:37, Kris pisze:

> [...]
    >
    > "Ogólne Warunki Handlowe" są dostępne na ich stronie. List przewozowy tez mam- co
    konkretnie z tego listu przewozowego potrzebujesz?

    Tu chyba rację mają osoby piszące o umowie. Z tego co widzę na stronie,
    są realizowane przesyłki B2B i B2C, więc sądzę, że sama informacja o
    wielkości przesyłek niewiele mówi. Jeśli uważasz, że powinno być
    wniesione, to powinieneś reklamację kierować do wysyłającego, ze
    wybrał/zaproponował Tobie niewłaściwą opcję.I reklamacje winieneś raczej
    do wysyłającego kierować, a nie do firmy kurierskiej.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 49. Data: 2017-09-14 13:21:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 10:43:34 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Różne firmy podawałeś w tym wątku - DPD, Geis - jak się zdecydujesz na
    > jakąś konkretną i podasz dokładnie na jakich warunkach wysyłałeś, to
    > można podyskutować. Teraz, to tylko bicie piany.

    Spróbuj jeszcze raz ten watek przeczytać ale tak abyś zrozumiał o co chodzi.
    Zrozumiesz o czym pisałem odnośnie DPD a o czym jest dyskusja odnośnie GEIS.
    Dla ułatwienia przypomnę Tobie że dyskutujemy o tym czy kurier miał obowiązek wstawić
    przesyłkę za furtkę czy może jak Radosłąw radził miałem biegać do samochodu. Warunków
    na jakich wysyłałem Tobie nei podam bo po raz kolejny tutaj napiszę że nie wysyłałem
    a odbierałem. Spokojnie wątek przeczytaj jeszcze raz to dojdziesz o co chodzi.

    > Napisz co odpowiedzieli na reklamację.

    Po raz kolejny piszę że reklamacji nie składałem i nie zamierzam składać

> [...]
    ale przyznasz że jest to mało prawdopodobne.

    > Może po prostu jest zapis, że paczek powyżej 30kg się nie wnosi.

    I na podstawie tego przepisu wywnioskowałeś że firma kurierska nie musi dostarczyć
    "pod adres" przesyłek cięższych jak 30kg? A taką usługę świadczą
    Podpowiem Tobie- mogli np dwóch ludzi oddelegować
    Maja w usłudze dostarczenie pod podany adres przesyłki do 50kg to powinni je
    dostarczać.
    A dlaczego więc zdjął tą przesyłkę z auta(HHDS nie miał) Kolejna ciekawostka;)

    >i pewnie takie zostały ci podane w odpowiedzi
    > na reklamację, ale po co to nam pokazywać,

    Wskaż proszę w którym miejscu pisałem że złożyłem reklamację na niewstawienie paczki
    za furtkę?

    >lepiej potrollować jakie to
    > firmy kurierskie niedobre.

    Obowiązku dyskutowania nie masz.
    Szczególnie jak nie wiesz o czym dyskusja a głos zabierasz.

  • 50. Data: 2017-09-14 13:24:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 13:21, Kris pisze:

> [...]
    wysyłałem a odbierałem. Spokojnie wątek przeczytaj jeszcze raz to dojdziesz o co

    Ale po co mam szukać, skoro sam nie chcesz dla ułatwienia podawać danych
    do prowadzenia dyskusji?

    > I na podstawie tego przepisu wywnioskowałeś że firma kurierska nie musi dostarczyć
    "pod adres" przesyłek cięższych jak 30kg? A taką usługę świadczą
    > Podpowiem Tobie- mogli np dwóch ludzi oddelegować

    Widocznie wysyłający nie zapłacił za dwóch ludzi, nie masz co się teraz
    rzucać.

    > Maja w usłudze dostarczenie pod podany adres przesyłki do 50kg to powinni je
    dostarczać.
    > A dlaczego więc zdjął tą przesyłkę z auta(HHDS nie miał) Kolejna ciekawostka;)

    Nie interesuje mnie to. To, że zrobił coś ponad normę nie powinno być
    powodem do zarzutu.

    > Wskaż proszę w którym miejscu pisałem że złożyłem reklamację na niewstawienie
    paczki za furtkę?

    Pisałeś o reklamacji w DPD. Skaczesz od Sasa do lasa, o konkretach nie
    piszesz, 'nie interesują cię one', ale żeby bić pianę, to pierwszy jesteś.

    > Obowiązku dyskutowania nie masz.
    > Szczególnie jak nie wiesz o czym dyskusja a głos zabierasz.

    Jak widzę głupstwa, to czuję obowiązek sprostowania.

    --
    Liwiusz