    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Date: Thu, 14 Sep 2017 10:12:43 +0200
    <op3n74$sq9$1@news.icm.edu.pl> <op3vj3$rup$2@node1.news.atman.pl>
    <op4cda$t0p$1@news.icm.edu.pl> <op6mt9$fsb$2@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <1eig4k6422pk2$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>
    <6...@g...com>
    <op9g1s$bu5$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <opaqmm$kjn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <opcb0q$mb7$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <opdd8h$ko5$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 10:05, RadoslawF pisze:

    > Na stronie tej firmy kurierskiej.
    Tylko co z tego wynika? Adresem jest również numer mieszkania, z kolei
    "niedostarczanie pod adres" w przypadku firm oznacza, że DPD jak
    przyjedzie pod teren "ulica Wolska 15" gdzie jest furtka i kilometr
    terenu, to nie zostawi paczki pod furtką, tylko doniesie pod drzwi firmy.

    Bardziej skupiałbym się na tej wadze paczki i tego, co przy tej wadze
    DPD oferuje, oraz co odpowiedział dział reklamacji.

    Zatem jeśli Kris, czy wątkotwórca nie podadzą konkretnych paragrafów,
    dyskusja z nimi jest bezcelowa. Odsyłanie do strony DPD jest infantylne,
    ponieważ nie wiemy na jakich warunkach Kris, tudzież jego żona, zawarła
    umowę (na przykład DPD teraz na stronie ma pewne zapisy, ale wcześniej
    mogło mieć inne, ba - jeszcze teraz są w DPD klienci, których obowiązują
    stare umowy jak zawierali je w czasach Siódemki).

    --
    Liwiusz