  • 51. Data: 2017-09-14 13:47:29
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 13:24:22 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ale po co mam szukać, skoro sam nie chcesz dla ułatwienia podawać danych
    > do prowadzenia dyskusji?
    Nazwę firmy podałem. Ich OWH są na stronie każdy może przejrzeć.
    Radosław dojrzał tam nawet coś czego tam nie ma;)

    > Widocznie wysyłający nie zapłacił za dwóch ludzi, nie masz co się teraz
    > rzucać.
    Tyle że nigdzie na ich stronie nie widzę dodatkowej opcji do przesylek pow 30kg. W
    standardzie mają do 50kg.

    > Nie interesuje mnie to. To, że zrobił coś ponad normę nie powinno być
    > powodem do zarzutu.

    Niedostarczenie "pod adres" nie jest powodem do zarzutu?
    Mniejsza już o moja furtkę ale dla mieszkania o nr 20 na 4 piętrze bloku przy ul
    Ukrytej 15 adresem jest Ukryta 15/20
    No chyba ze się mylę to napisz w którym miejscu

    > Pisałeś o reklamacji w DPD.
    Pisałem też o workach z cementem- moze też wywnioskowaleś że przesyłka to były worki
    z cementem?
    >Skaczesz od Sasa do lasa,

    Czytanie ze zrozumieniem się kłąnia
    > o konkretach nie
    > piszesz, 'nie interesują cię one', ale żeby bić pianę, to pierwszy jesteś.

    Tam od razu bicie piany. Grupa dyskusyjna to jest więc podałem przypadek pod dyskusję
    i tyle
    > Jak widzę głupstwa, to czuję obowiązek sprostowania.
    Warto może tez głupstw nie pisać(dyskusja o firmie GEIS Ty o DPD, byłem odbiorcą
    przesyłki a Ty piszesz jaka mam umowę z firmą, ze dwa razy pisałem ze do GEIS
    reklamacji nie składałem Ty pytasz o odpowiedź na reklamację itp)

  • 52. Data: 2017-09-14 14:03:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 13:47, Kris pisze:

    > Nazwę firmy podałem. Ich OWH są na stronie każdy może przejrzeć.

    To za mało, aby móc konkretnie dyskutować.

    > Radosław dojrzał tam nawet coś czego tam nie ma;)

    To, że nie umiesz czegoś przejrzeć, nie znaczy, że tego tam nie ma.
    Na przykład wspomniane już przepisy BHP oraz usługi dodatkowe u Geisa.

    > Tyle że nigdzie na ich stronie nie widzę dodatkowej opcji do przesylek pow 30kg. W
    standardzie mają do 50kg.

    Bo to nie ty nadajesz, więc nie musisz widzieć. Wysyłający ma pewnie
    taką możliwość w swoim systemie wysyłek.

    > Niedostarczenie "pod adres" nie jest powodem do zarzutu?

    Może jest, ale wobec sprzedawcy, a nie kuriera, którego cię z nim nic
    nie łączy.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2017-09-14 14:19:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 14:03:54 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > To, że nie umiesz czegoś przejrzeć, nie znaczy, że tego tam nie ma.
    > Na przykład wspomniane już przepisy BHP oraz usługi dodatkowe u Geisa.

    Ale co tu bhp mieszasz. Czy przepisy BHP zabraniają firmą kurierskim dostawę "pod
    drzwi" przesyłek powyżej 30kg?

    > Bo to nie ty nadajesz, więc nie musisz widzieć. Wysyłający ma pewnie
    > taką możliwość w swoim systemie wysyłek.

    Pewny jesteś czy zgadujesz?

    > Może jest, ale wobec sprzedawcy, a nie kuriera, którego cię z nim nic
    > nie łączy.
    A no
    Więc trzeba uważać kupując coś u sprzedawcy który wysyła kurierem(dla urozmaicenia
    DHL przyjmijmy)bo może się okazać że przesyłka do odbioru pod tablicą z nazwą miasta
    bo taką umowę sprzedawca ma z DHLem;)

  • 54. Data: 2017-09-14 14:24:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 14:19, Kris pisze:

> [...]
    DHL przyjmijmy)bo może się okazać że przesyłka do odbioru pod tablicą z nazwą miasta

    Ale tak może być, sa przecież usługi typu 'paczka w ruchu' itp. Dlatego
    napisałem w innym poście, że tu pretensje należy miec do wysyłającego,
    ze skorzystał z opcji zubożonej o usługę dostarczenia pod drzwi.

    --
    http://polpodroznik.com

  • 55. Data: 2017-09-14 14:36:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale co tu bhp mieszasz. Czy przepisy BHP zabraniają firmą kurierskim dostawę "pod
    drzwi" przesyłek powyżej 30kg?

    Jednemu kurierowi - tak. A że wysyłający zapłacił tylko za 1 kuriera...

    > Pewny jesteś czy zgadujesz?

    Zgaduję, bo nie wiem, co wysyłający widzi, więc także i nie oceniam
    kuriera, że czegoś nie robi, skoro być może nie musi.

> [...]
    DHL przyjmijmy)bo może się okazać że przesyłka do odbioru pod tablicą z nazwą miasta

    Masz system komentarzy, oceń sprzedającego.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2017-09-14 15:09:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 12 września 2017 18:35:11 UTC+2 użytkownik TomN
    napisał:

    >A co Cieboe dziwi? 30kg to by moja córka przez furtkę wtargała
    >Chyba że Ty z tego samego sortu co ten delikatny kurier
    >Ja pamiętam czasy gdy cement był w workach 50kg i z wagonów się
    >ręcznie na cięzarówki przeładowywało. Dorabiałem tak w wakacje i
    >popołudniami

    Ale zona nie przeladowywala :-)

    Od tamtych czasow:
    -cement jest w mniejszych workach.
    -w fabrykach pakuja roboty ... bo i 25kg pracownikom za bardzo szkodzi

    J.

  • 57. Data: 2017-09-14 15:23:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 14:36:28 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jednemu kurierowi - tak. A że wysyłający zapłacił tylko za 1 kuriera...

    Skąd wiesz że tak było?
    > Zgaduję, bo nie wiem, co wysyłający widzi, więc także i nie oceniam
    > kuriera, że czegoś nie robi, skoro być może nie musi.

    Ot to. Do mnie zarzuty że nieprecyzyjne informacje podaję a Sam wróżysz z fusów.

    > Masz system komentarzy, oceń sprzedającego.

    To inna sprawa
    Na razie oceniam firmę kurierską która n swojej stronie i w regulaminie oferuje
    dostawę do 50kg pod adres(cięższe do Pointa) a w praktyce paczkę zostawia pod
    drzwiami. Uważam ze mam prawo do takiej oceny.

  • 58. Data: 2017-09-14 15:43:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 15:23, Kris pisze:

    > Skąd wiesz że tak było?

    Bo przyjechał jeden. A ty nie piszesz, aby było zapłacone za dwóch.

    > Ot to. Do mnie zarzuty że nieprecyzyjne informacje podaję a Sam wróżysz z fusów.

    Po prostu rozważam dlaczego możesz nie mieć racji.

> [...]
    dostawę do 50kg pod adres(cięższe do Pointa) a w praktyce paczkę zostawia pod
    drzwiami. Uważam ze mam prawo do takiej oceny.

    Oczywiście, masz prawo, w internecie jest pełno ignorantów.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2017-09-14 15:55:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Skąd wiesz że tak było?

    Pewnie tak bylo - jakies przepychanki kurierow z firma kurierska,
    chcialaby, aby klient byl zadowolony, a zaplacic nie chce.
    Wiec kurier patrzy co ma w umowie i pol kg wiecej nie ruszy :-)

    A gdzies dalej umowa firmy z wysylajacym i ta sama zasada - placic nie
    chce :-)

    A jeszcze dalej - sposob dostawy wybrany przez kupujacego, ktory tez
    placic nie chce :-)

    Choc czasem wybiera najdrozsza, a zostawiaja mu pod drzwiami, wiec
    slusznie narzeka :-)

    >Na razie oceniam firmę kurierską która n swojej stronie i w
    >regulaminie oferuje dostawę do 50kg pod adres(cięższe do Pointa) a w
    >praktyce paczkę zostawia pod drzwiami.
    >Uważam ze mam prawo do takiej oceny.

    eee ... ale "pod adres" to roznie mozna rozumiec - pod drzwi/pod brame
    domu jakby spelnia :-)

    J.

  • 60. Data: 2017-09-14 17:07:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 15:43:44 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Oczywiście, masz prawo, w internecie jest pełno ignorantów.

    Wróżąc z fusów jesteś tego najlepszym rzykładem