  • 31. Data: 2017-09-13 17:59:04
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 15:45, Kris pisze:

    > A jak nie ma?

    > Sprawdź

    > Daj znać co znalazłeś

    Na razie to ne znalazłem nazwy tej firmy.
    Podasz?

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2017-09-13 18:02:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 15:50, Kris pisze:

    > A jak myślisz co odpowiedzą?

    Napiszą ze w regulaminie punkt "fafnaście" paragraf "jot" jest zapisane
    gdzie kończy się odpowiedzialność i obowiązek dostarczenia dla przesyłki
    ważącej tyle ile waży.

    > Podejrzewam że te 20 cm by różnicy nie robiło.
    > A gdybym na 4 pietrze w bloku bez windy mieszkał?

    To by twoja biedna małżonka dalej musiała dźwigać.

    > A kogoś konkretnego masz na myśli odnośnie tej dyskusji?

    Tak, zdecydowanie mam kogoś konkretnego na myśli.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2017-09-13 18:52:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 17:59:19 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Na razie to ne znalazłem nazwy tej firmy.

    Słabo szukałeś
    > Podasz?

    Jak sam znajdziesz to bardziej poznawcze będzie dla Ciebie.
    Potraktuj to jako ćwiczenie intelektu;)

  • 34. Data: 2017-09-13 18:56:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 17:00:54 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Hmm, pytanie czy adres ul. Ukryta 15/100 oznacza blok nr 15 czy mieszkanie
    > mr 100 w bloku nr 15?

    Raczej oczywiste że prawidłowym adresem jest Ukryta 15/100
    Zobowiązali się dostarczyć przesyłkę na adres Ukryta 15/100 a nie na Ukrytą 15

  • 35. Data: 2017-09-13 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Raczej oczywiste że prawidłowym adresem jest Ukryta 15/100
    > Zobowiązali się dostarczyć przesyłkę na adres Ukryta 15/100 a nie na
    > Ukrytą 15

    No to skoro w adresie pisza ze dostarcaja pod konkretny adres to skad
    ograniczenie ze "po schodach nie wnosze"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 36. Data: 2017-09-13 20:58:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 września 2017 20:00:54 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > No to skoro w adresie pisza ze dostarcaja pod konkretny adres to skad
    > ograniczenie ze "po schodach nie wnosze"?

    Kaprys kuriera pewnie. W moim przypadku nawet o schody nie chodziło a o wstawienie za
    furtkę ale gość jak dzwonił że jedzie z przesyłką to od razu in formował mnie że ktoś
    musi podejść pod samochód bo on powyżej 30 kg nie wnosi.
    Burak zwykły musiałby bo jak zobaczył ze kobieta odbiera to mógł te 20cm ze zwykłej
    grzeczności paczkę przestawić. A postawił dokładnie koło furtki
    Tyle że w regulaminie ich firmy jest o 50kg a i nic tam nie znalazłem o "po schodach
    nie wnosimy"
    A bawić się w składanie reklamacji nie zamierzam
    A skoro uznał ze furtka to "konkretny adres" to i tak się sfrajerzył bo powinien
    kazać żonie 150 metrów dalej podejść- bo ok 150 metrowa droga od drogi publicznej do
    furtki to droga prywatna należąca do naszej nieruchomości;)

  • 37. Data: 2017-09-13 21:41:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 17:59, RadoslawF pisze:

    > Na razie to ne znalazłem nazwy tej firmy.
    > Podasz?

    Podał jak opisywał przypadek.

    MJ

  • 38. Data: 2017-09-14 00:21:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 20:58, Kris pisze:

> [...]
    kazać żonie 150 metrów dalej podejść- bo ok 150 metrowa droga od drogi publicznej do
    furtki to droga prywatna należąca do naszej nieruchomości;)

    I nie zastanowiło cie dlaczego w opcji wysyłka do firmy oferują pod
    drzwi a w wysyłce do osoby prywatnej pod adres?
    Zrób to co mnie proponowałeś, poćwicz intelekt.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2017-09-14 06:00:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 września 2017 00:21:16 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    >
    > I nie zastanowiło cie dlaczego w opcji wysyłka do firmy oferują pod
    > drzwi a w wysyłce do osoby prywatnej pod adres?

    Nie interesuje mnie mnie co robią w opcji dla firm.
    W wysyłce do osoby prywatnej oferują "pod adres" więc niech dostarczają pod adres
    Ale tak z ciekawości: gdzie wyczytałeś że: "wysyłka do firmy oferują pod
    drzwi a w wysyłce do osoby prywatnej pod adres"? Dasz linka?

    > Zrób to co mnie proponowałeś, poćwicz intelekt.

    Znowu zaczynasz manipulować

  • 40. Data: 2017-09-14 10:05:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 06:00, Kris pisze:

> [...]
    > Ale tak z ciekawości: gdzie wyczytałeś że: "wysyłka do firmy oferują pod
    > drzwi a w wysyłce do osoby prywatnej pod adres"? Dasz linka?

    Na stronie tej firmy kurierskiej.

    > Znowu zaczynasz manipulować

    Nie znowu i ne zaczynam, kontynuuje to co ty zrobiłeś pierwszy.