  • 1. Data: 2005-08-29 06:53:04
    Temat: Złe paliwo spowodowało uszkodzenie silnika - jak wystąpić o odszkodowanie do stacji?
    Od: "B.Paciorek" <s...@s...pl>

    Witam!

    Miałem niestety smutną przygode;

    Witam!
    Auto moje Opel Vivaro po zatankowaniu na pewnej małej stacji benzynowej
    po przejechaniu około 200km zgasł i więcej zagadać niechciał.
    Po ściągnięciu do serwisu i tygodniowym praktycznie tam pobycie serwis
    stwierdził, że winą uszkodzenia wtryskiwaczy było złe paliwo i remont
    kosztował 7000 PLN :-(
    Czy mam jakąś możliwość dochodzenia odszkodowania od właściciela stacji?
    Jakie są szanse takich działąń, może ktoś zn firmy zajmujące się tego
    typu sprawami najlepiej z Warerszawy.

    Więcej szczegułów;
    Więc jest faktura z tej stacji, w momencie tankowania bak był prawie
    pusty weszło ponad 77 litrów czyli praktycznie cały bak, który ma 80 litrów.
    Mała stacja koło Pruszcza Gdańskiego, a firma zarejestrowana w Warszawie.
    Samochód stanął w MŁawie wtedy to dzwonił ojciec na 112 żeby ściągnąć
    pomoc drogową- więc i tu mam ślad.
    Samochód dociągnięto do Płońska do serwisu Opla jednak tam niemogli
    zbytnio dojść co jest nietak, potem przewieźliśmy go do Kielc, gdzie był
    kupiony i tam zdiagnozowali i dokonali naprawy, pobrali próbki paliwa do
    analizy a resztę paliwa z baku spuścili w beczkę i mi oddali.

    Niepodam nazwy i adresu stacji dopuki niebędzie stwierdzone na 100%-
    czytaj poparte ekspertyzą paliwa, że to paliwo było złej jakości.

    Bartek

  • 2. Data: 2005-08-29 07:15:07
    Od: gogo <g...@i...pl>

    > Czy mam jakąś możliwość dochodzenia odszkodowania od właściciela stacji?
    > Jakie są szanse takich działąń, może ktoś zn firmy zajmujące się tego
    > typu sprawami najlepiej z Warerszawy.

    Jedyny chyba sposób, to spowodować jakąkolwiek kontrolę paliwa na tej
    stacji. Jak się okaże , że benzyna jest tam jakś inna, to droga do
    odszkodowania otwarta.

    pozdrwaiam

  • 3. Data: 2005-08-30 08:11:00
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "gogo" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jedyny chyba sposób, to spowodować jakąkolwiek kontrolę paliwa na tej
    > stacji. Jak się okaże , że benzyna jest tam jakś inna, to droga do
    > odszkodowania otwarta.

    ale trzeba udowodnic, ze to paliwo ten slilnik uszkodzilo. .