  • 1. Data: 2005-01-14 14:05:13
    Temat: Zguba dowodu osobistego i ew. problemy z np. lewym kredytem
    Od: "Młody" <h...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Jakiś miesiąc temu byłem w innym mieście i zgubiłem dowód osobisty,

    niestety nie zauważyłem tego, wczoraj dostałem go w kopercie razem z
    kalendarzykiem z pubu w którym go zgubiłem.

    Dzwoniłem do właściciela mówił ze pracownica która go znalazła juz nie
    pracuje w pubie.

    Moje pytanie:

    Czy mogę gdzieś sprawdzić czy ktoś nie wziął na mnie jakiegoś kredytu lub
    rat?

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-01-14 14:42:17
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jaki? miesi?c temu byłem w innym mie?cie i zgubiłem dowód osobisty,
    > niestety nie zauważyłem tego, wczoraj dostałem go w kopercie razem z
    > kalendarzykiem z pubu w którym go zgubiłem.

    Tak na marginesie sprawy ... jakim cudem mozna przezyc miesiac bez
    dowodu osobistego ??

  • 3. Data: 2005-01-14 14:57:21
    Od: "EP" <jlcvreqnynć@mnfenav.fcnzreml>

    KrzysiekPP natrzepał(a):

    > Tak na marginesie sprawy ... jakim cudem mozna przezyc miesiac bez
    > dowodu osobistego ??

    Polak potrafi ;)

  • 4. Data: 2005-01-14 15:04:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > Tak na marginesie sprawy ... jakim cudem mozna przezyc miesiac bez
    > dowodu osobistego ??

    Ostatni raz używałem DO na początku grudnia, jak granicę przekraczałem.
    A wcześniej? W wakacje, z tego samego powodu.

    A Ty do czego używasz DO??? Jako bilet miesięczny?
    :-P

    M.

  • 5. Data: 2005-01-14 15:06:34
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Tak na marginesie sprawy ... jakim cudem mozna przezyc miesiac bez
    > dowodu osobistego ??

    jak?? Ja w ogole nie uzywam DO :) ostatni raz uzywalem chyba ze 3 lata temu
    :)

    A do czego Ci az tak potrzebny DO ze nie mozesz bez niego zyc?? :>

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2005-01-14 15:34:00
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik castrol napisał:

    > A do czego Ci az tak potrzebny DO ze nie mozesz bez niego zyc?? :>

    Potwierdzanie tozsamosci, wyrabianie przepustek, odbieranie
    paczek/przesylek na poczcie itp. itd.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-01-14 17:12:21
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A Ty do czego używasz DO??? Jako bilet miesięczny?
    > :-P

    Odbieram przesylki na poczcie, raz zdarzylo mi sie pokazac przy placeniu
    karta, musialem raz podac do wniosku o dostep do sieci klienta .... a
    tak na codzien, to dowod trzymam razem z karta platnicza w portfelu,
    wiec jak wyciagam karte to od razu widze czy dowod mam czy nie ...
    zauwazylbym jego brak niemal od razu bo karte uzywam niemal codziennie..

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-01-14 17:24:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 16:34:00 +0100, Mithos napisał(a):

    > Potwierdzanie tozsamosci, wyrabianie przepustek, odbieranie
    > paczek/przesylek na poczcie itp. itd.

    Prawo jazdy z reguły wystarcza - ja przez dobrych parę lat nie nosiłem przy
    sobie, dopiero do realizacji czeku imiennego w BSK się uczepili że musi być
    DO :)

    Ale teraz już będę grzeczny, będę nosił... Tylko muszę ten nowy odebrać
    który na mnie od tygodnia czeka ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 9. Data: 2005-01-14 18:30:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    .

    > Tak na marginesie sprawy ... jakim cudem mozna przezyc miesiac bez
    > dowodu osobistego ??

    ja moj wyroobilem majac 20 lat :) i tylko raz sie przydal.

    P.

  • 10. Data: 2005-01-14 18:46:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Młody" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    Sprawdzić nie można. Banki i formy kredytowe z reguły do miesiąca, góra
    dwóch przesyłają życzenia wraz z książeczką spłat. Jeśli tamten gość poda
    inny adres i nawet odbierze przesyłkę, to już po dwóch miesiącach od
    niepłacenia z reguły przychodzi upomnienie. Tak więc mniej więcej po 3-4
    miesiącach, o ile nie przyjdzie żadna korespondencja, to raczej możesz spać
    spokojnie.