  • 1. Data: 2005-01-14 13:27:46
    Temat: Dalszy ciąg zalania, co robić?
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Witam
    Moje mieszkanie jest nieubezpieczone (stare budownictwo), zostało zalane z
    drugiej posesji , z lokalu tamtego wyprowadzili się lokatorzy i w wyniku nie
    zakręcenia (prawdopodobnie) wody po dwóch tygodniach nakapało i mam plamę na
    ścianie.

    Posesja z której nastąpiło zalanie jest ubezpieczona. Będę szedł na ugodę tzn.
    najprościej, żeby było pomalowane mieszkanie przez administratora drugiej
    posesji, jednakże muszę mieć jakieś argumenty bo troche to już opornie idzie.

    dalszy ciąg:
    Zadzwoniłem do administratora i powiedział coś takiego o czym w ogóle nie mam
    pojęcia. Otóż stwierdził że nie ponosi on odpowiedzialności ponieważ nie
    odebrał lokalu (do tej pory). Owszem, lokatorzy się wymeldowali ale rzekomo nie
    zdali lokalu. Teraz podobno mam się udać do starych lokatorów którzy nie
    zakręcili dokładnie wody. Już mnie bierze ku***ca . Czy ktoś wie jaka jest
    procedura i czy rzeczywiście odpowiedzialne są osoby które się wymeldowały ?
    przecież to absurd, a może nie?pomocy