  • 1. Data: 2005-01-14 13:09:56
    Temat: [szukam adwokata z warszawy] Areszt tymczasowy - dwa pytania
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    Osoba, wobec której mam pewne zobowiązania została zatrzymana. Prokurator
    wystąpił do sądu o tymczasowe aresztowanie (posiedzenie jutro). Ponieważ nie
    miałem do czynienia z praktyczną stroną działania tych instytucji mam dwa
    pytania:

    1. Czy warto znaleźć adwokata jeszcze przed posiedzeniem sądu dotyczącym
    tymczasowego aresztowania?
    2. Czy posiedzenia dotyczące aresztu są otwarte dla publiczności?

    ==
    I teraz ogłoszenie:
    Szukam adwokata z Warszawy, który podejmie się prowadzenia sprawy karnej
    (posiadanie narkotyków) za umiarkowane pieniądze. Byłoby bardzo dobrze,
    gdyby miał znajomości wśród prokuratorów Prokuratury Rejonowej Warszawa
    Praga-Północ.
    Mail do mnie po kliknięciu w link: http://tinyurl.com/67csk

    Pozdrawiam,
    Beniamin