  • 11. Data: 2005-01-14 19:03:12
    Temat: Re: Zguba dowodu osobistego i ew. problemy z np. lewym kredytem
    Od: "Młody" <h...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1c51f683c806a555989dfa@news.task.gda.pl...

    > Tak na marginesie sprawy ... jakim cudem mozna przezyc miesiac bez
    > dowodu osobistego ??
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    A moze ktos mi odpowie na pytanie ??????

  • 12. Data: 2005-01-14 21:51:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Młody" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A moze ktos mi odpowie na pytanie ??????

    Twoje pytanie nie ma znaczenia: zasiałeś ziarenko i twoja rola się
    wyczerpała a dyskusja żyje własnym życiem :))
    A serio, to nie ma jak sprawdzić czy twój dokument nie został bezprawnie
    użyty bo możliwości jest bez liku, nie tylko kredyty. Teoretycznie to nie
    jest twój problem bo w razie czego to nie ty coś tam wziąłeś na ten dowód,
    ale praktycznie zanim udowodnisz, że nie jesteś wielbłądem to może cię
    czekać droga przez mękę. No ale przecież zdarzają się ludzie uczciwi i
    może na takich trafiłeś i będzie dobrze, więc śpij spokojnie.

    Alek

  • 13. Data: 2005-01-14 21:54:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KrzysiekPP k...@S...op.pl ...

    > Tak na marginesie sprawy ... jakim cudem mozna przezyc miesiac bez
    > dowodu osobistego ??

    tak czesto uzywasz dowodu? Ja ostatni raz wyciagałem go chyba z portfela 2
    miesiace temu, wiec jezeli wtedy mi zginal to do teraz tego nie zauwazyłem
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 14. Data: 2005-01-16 14:18:58
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 15:42:17 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Tak na marginesie sprawy ... jakim cudem mozna przezyc miesiac bez
    > dowodu osobistego ??

    Ostatnim razem użyłem dowodu osobistego w banku przy aktywacji obsługi
    konta przez internet. Było to ok. pół roku temu i od tego czasu dowód leży
    sobie w szufladzie.

    Maciej Olędzki

  • 15. Data: 2005-01-16 14:20:14
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 17:24:34 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Prawo jazdy z reguły wystarcza - ja przez dobrych parę lat nie nosiłem przy
    > sobie, dopiero do realizacji czeku imiennego w BSK się uczepili że musi być
    > DO :)

    Mam podobne przeboje z tym bankiem. Upierają się przy dowodzie osobistym.

    Maciej Olędzki