  • 11. Data: 2007-01-16 21:42:24
    Temat: Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Kilka rzeczy z pożytkiem dla ogółu wyprostowali.

    A konkretnie?

    --
    @2007 Johnson

  • 12. Data: 2007-01-17 02:09:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Czemu? nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem obecnego rządy, tym nie
    > mniej kilka spraw udało im się wyprowadzić na właściwy kierunek. kilka
    > inny zaplątali,

    Niby jakich? Powołanie osoby wielokrotnie skazanej na w-premiera? Osoby
    nie mającej nic wspólnego z edukacją na ministra tego resortu? Wysławienie
    się ministrem infrastruktury, który wysławił się głównie tym, że był powodem
    zamknięcia autostrady dla ruchu, a wszystko po to aby przeciąć wstęgę?
    Zmiana prawa mająca na celu aby na stanowiska na których były organizowane
    konkursy, można było wepchnąć kolesi z klucza partyjnego?

    Ten rząd ma tylko jeden cel dotrwać na posadkach do następnych wyborów,
    losy kraju natomiast mają dużo niższy priorytet.

  • 13. Data: 2007-01-17 10:36:30
    Temat: Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
> [...]
    > prokurator działał zgodnie z prawem?
    >
    > 2) Prokurator nie jest organem decyzyjnym w sprawie tymczasowego
    > aresztowania, toteż żeby nie wiem co, to przekroczyć swych uprawnień
    > tutaj nie mógł. Wniosek rozpatruje już od dłuższego czasu sąd, więc
    > wniosek prokuratora niczym tutaj nie skutkował.
    >
    > Ale przy okazji bardzo mi się nie podoba ręczne sterowanie prokuratorami
    > przez Ministra. już kiedyż w tym państwie mieliśmy prokuratorów i
    > sędziów, którzy wykonywali polecenia "z góry" i jak wiadomo
    > niekoniecznie było to właściwe rozwiązanie. Dziwię się osobiście, że ten

    ale decyzje propkurator podejmuje na podstawie pewnych kryteriow
    okreslonych przez ustawe KpK, a tam nie ma takich ktore by sie nadawlay,
    na matactwo itp nalezy miec dowody. (nie wystarczy urojenie Ziobry)

  • 14. Data: 2007-01-17 10:38:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > A konkretnie?

    a konretnie to w tym mejscu sie dyskusja zwykle konczy :) .

  • 15. Data: 2007-01-17 10:41:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > ale decyzje propkurator podejmuje na podstawie pewnych kryteriow
    > okreslonych przez ustawe KpK, a tam nie ma takich ktore by sie nadawlay,
    > na matactwo itp nalezy miec dowody. (nie wystarczy urojenie Ziobry)

    a jezlei wnioskuje o areszt powolujac sie na nieistniejace przeslanki to
    przeciez przekracza uprawnienia. Podobnie jak ten geniusz co przeslal
    akt oskarzenia dotyczacy uzyskania od osoby nieuprawnionej programu na
    licencji GNU :)
    Rownie dobrze moglbys tlumaczyc ze skoro oskarzą Cie swiadomie (organy
    scigania) o czyn ktorego nie popelniles to nie odpowiadaja bo przeciez
    ostatecznie sad decyduje o winie.

  • 16. Data: 2007-01-17 10:45:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie można.
    > Ale głupot mówił strasznie dużo.
    > Najgłupsze było to że mówił że prokurator z zakopanego postąpił źle, że
    > nie wystąpił o areszt i z tego powodu zrobią mu nie wiadmo co, a jak
    > padło pytanie o dziennikarza czy wystąpią o ten areszt teraz, to
    > powiedział że nie. Czyli wcześniej był to błąd, a teraz już nie jest :)
    >
    > Ale nie wiem czy wiecie że pan geniusz dał nowe wytyczne do prokuratury
    > w zakresie kar - za jazdę po pijanemu rowerem prokurator nie może teraz
    > żądać mniej niż 5 lat zakazu prowadzenia pojazdów, a jeśli sąd orzeknie
> [...]

    a powiedz mi czy te wytyczne sa utajnione? Chcialbym zamiescic na
    stronie a nie chcialbym niku klopotow narobic.

    Slyszlaem juz z wiarygodnego zrodla o takich w ktorych nakazal
    oskarzanie o usilowanie zabojstwa jezleis ktos potrzasa dzieckiem (nie
    precyzujac dokladnie jak ma to 'potrzasanie' wygladac). Intenecje byc
    moze dobre ale sposob wykonania
    chory, oczywiscie w mediach pochawalil sie ze nakazal prokuratorom
    oskarzac o usilowanie zabojstwa te osoby ktore pobily male dzieci.

    P.

  • 17. Data: 2007-01-17 15:53:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > ale decyzje propkurator podejmuje na podstawie pewnych kryteriow okreslonych
    > przez ustawe KpK, a tam nie ma takich ktore by sie nadawlay, na matactwo itp
    > nalezy miec dowody. (nie wystarczy urojenie Ziobry)

    Jeszcze raz zwracam Ci uwagę, że decyzję w tej sprawie podejmuje Sąd, a nie
    Prokurator.

  • 18. Data: 2007-01-17 15:54:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > a jezlei wnioskuje o areszt powolujac sie na nieistniejace przeslanki to
    > przeciez przekracza uprawnienia.

    Ale z czego wnosisz, ze powoła się na nieistniejące przesłanki? Powoła się na te
    istniejące, a sąd sam to oceni i tyle.

  • 19. Data: 2007-01-18 09:52:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > wiadomości news:eoku7e$gk8$2@inews.gazeta.pl...

    > Jeszcze raz zwracam Ci uwagę, że decyzję w tej sprawie podejmuje Sąd, a

    ale propukrator nie moze kazdego oskarzac o co chce i decydowac sie na
    areszt kiedy chce, moze wtedy gdy sa spelnione warunki okreslone przez KpK.

  • 20. Data: 2007-01-18 09:52:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Ale z czego wnosisz, ze powoła się na nieistniejące przesłanki? Powoła
    > się na te istniejące, a sąd sam to oceni i tyle.

    chec matactwa nalezy udowodnic tak jak inne rzeczy na podstawie ktorych
    ktos chce wneisc o areszt, wypowiadalo sie zreszta kilku prawnikow
    (pomijam obronce Mzura bo ten czlowiek najwidoczniej myli areszt z
    wiezieniem - takie wrazenie odczulem po raz n-ty sluchajac jego opini)
    ktorzy wyraznie stwierdzili ze inna decyzja bylaby zlamaniem ustawy KpK.
    Wiec jezlei ktos sie domaga 'ukarania' za cos nieistniejacego to chyba
    przekracza swe uprawnienia czyz nie ?