  • 21. Data: 2007-01-18 15:57:40
    Temat: Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    news:eong10$4te$2@inews.gazeta.pl...

    > chec matactwa nalezy udowodnic tak jak inne rzeczy na podstawie ktorych ktos
    > chce wneisc o areszt,

    A ja coś innego twierdzę? Ale kto mu broni napisać we wniosku, ze wnosi, bo mu
    minister wytycznymi nakazał i już. Sąd to uwali, bo nie jest to przesłanka
    procesowa i po sprawie.

  • 22. Data: 2007-01-18 15:58:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > ale propukrator nie moze kazdego oskarzac o co chce i decydowac sie na areszt
    > kiedy chce, moze wtedy gdy sa spelnione warunki okreslone przez KpK.

    Prokurator nie decyduje o areszcie, więc faktycznie decydować nie może. Ale nie
    wiem do czego zmierzasz tą dyskusją.

  • 23. Data: 2007-01-18 17:21:36
    Temat: Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Johnson wrote:

    > A konkretnie?

    Sprawnie działa np. Prezes UKE.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 24. Data: 2007-01-18 19:20:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Sprawnie działa np. Prezes UKE.

    Tak? Pracujesz tam?
    A co było tam "nie tak" przed PiS-em?

    --
    @2007 Johnson

  • 25. Data: 2007-01-18 21:42:08
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Johnson wrote:
    > Tak? Pracujesz tam?
    > A co było tam "nie tak" przed PiS-em?

    Nie pracuję. Zresztą, to i tak NTG.

  • 26. Data: 2007-01-19 09:38:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Prokurator nie decyduje o areszcie, więc faktycznie decydować nie może.
    > Ale nie wiem do czego zmierzasz tą dyskusją.

    Uwazam ze w momencie gdy prokrator wnosi o areszt wtedy gdy nie sa
    spelnione zadne z przeslanek (a taka sytuacje bysmy tutaj mieli)
    to przekracza swe uprawnienia mimo iz to nie on ostatecznie o tym
    decyduje. Dlatego napisalem ze nie moze przeciez z powodu widzimisie
    wnosic o te srodki czy ludzi bezkarnie oskarzac.

    Odpowiadajac na drugi post, jezlei Ziobro nakazalby nie zwazajac na stan
    faktyczny wnioskowac w kazdym wypadku (przy takich przestepstwach) o
    areszt to nalezaloby sie nim raczej zainteresowac a nie slepo spelniac
    jego zachcianki. Bo to na pewno od odpowiedzialnosci nie zwalnia.

    Takie jest moje zdanie.

    P.