  • 1. Data: 2003-10-25 17:47:54
    Temat: Zażalenie na sąd
    Od: "JanS" <j...@p...onet.pl>

    Jest sobie błacha dosyć i mało skomplikowana sprawa w sąsdzie rejonowym. Już
    trzeci raz jest odraczany termin wydania wyroku (bez podania powodu). Czy
    jest jakiś skuteczny sposób na zdyscyplinowanie sądu?

  • 2. Data: 2003-10-25 20:15:54
    Temat: Re: Zażalenie na sąd
    Od: Dredd<...@...pl>

    Czy aby na pewno bez powodu?
    Teoretycznie można spróbować zainteresować sprawą
    nieuzasadnionych odroczeń przewodniczącego wydziału lub prezesa
    Sądu

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-10-26 08:04:15
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanS" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeci raz jest odraczany termin wydania wyroku (bez podania powodu). Czy
    > jest jakiś skuteczny sposób na zdyscyplinowanie sądu?

    Nie ma. W sądach - według mojej wiedzy i doświadczeń - ręka rękę myje.
    Zażalenie na pracę sądu składa się do prezesa, a na pracę prezesa sądu można
    np. do ministerstwa sprawiedliwości. Co z tego, kiedy i tak zażalenie trafia
    do osoby, na którą jest składane, a sędzia wizytator (czy jak to się nazywa)
    grzecznie pyta prezesa o wypowiedź w sprawie zażalenia, bo boi się stracić
    pracę. Potem pisze pismo do zainteresowanych w którym wykazuje, że sąd
    działa prawidłowo, a składający zażalenie się czepia i zawraca głowę
    sędziemu, który i bez tego ma dużo pracy. Na całe dwa dni w tygodniu.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-10-26 09:36:10
    Od: "JanS" <j...@p...onet.pl>

    Jednym słowem - pokornie czekać.

  • 5. Data: 2003-10-26 10:00:44
    Od: "ben" <b...@o...pl>

> [...]
    > działa prawidłowo, a składający zażalenie się czepia i zawraca głowę
    > sędziemu, który i bez tego ma dużo pracy. Na całe dwa dni w tygodniu.

    Bzdura, chyba nie znasz wielu sędziów, chcesz się popisać lub przegrałes jakąś
    sprawę sądową, a może po prostu jestes fantastą.....