  • 1. Data: 2003-10-25 18:01:53
    Temat: Aktualna ustawa o najmie lokali - jaki numer dziennika ustaw
    Od: "misiowaty" <d...@w...pl>

    Witam
    Poszukuję aktualnej ustawy o najmie lokali mieszkaniwych. Znalazłem ustawę
    Dz. U. 1994 Nr 105 poz. 509, ale na www.sejm.gov.pl jest wzmianka, że akt
    prawny jest uchylony i "Obowiązywało w zakresie przepisów rozdziału 6 do
    dnia 1 stycznia 2002 r."

    --
    Misiowaty

  • 2. Data: 2003-10-25 18:57:58
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik misiowaty <d...@w...pl> napisał:
> [...]
    > prawny jest uchylony i "Obowiązywało w zakresie przepisów rozdziału 6 do

    To na samym dole tej strony masz odesłanie do aktu uchylającego:
    Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, itd.,
    Dz.U. 2001 nr 71 poz. 733.

    Pozdrawiam,
    Gerard