  • 21. Data: 2013-01-03 21:08:23
    Temat: Re: Zatrzymanie komputera przez prokurature
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ile prokuratura może przetrzymywać komputer ( jest dochodzenie) - jakaś
    > firma zgłosiła że kolega udostepnia ich materiały, ale to nie jest prawdą,
    > bo opracował po swojemu.

    Formalnie 3 miesiące.
    Praktycznie w nieskończoność.

    Nie daruję sobie pszyjemności pszypomnienia jak było z moim komputerem.
    A było tak:
    Pracodaca (PAJ-COMP w Wołominie) zlikwidował część działalności, zwolnił
    mnie i nie zapłacił ostatniej pensji i odprawy, i nie miał zamiaru płacić.
    Więc by mnie szantażować, wykożystując układy z policją doniusł nieprawdę na
    mnie,
    i w pszed dzień pierwszej rozprawy w sądzie pracy policja po pszeszukaniu
    zabrała mi komputer 3 października 2001wieczorem. Był to muj jedyny
    komputer.
    Sprawa o pensję była doskonale udokumentowana, PIP kazał wypłacić, ale
    skorumpowany sąd nie wydawał żadnego wyroku tylko sędziowie zmieniali się
    ciągle by pszedłużać sprawę, było zdaje się 7 sędziuw (nie mniej).
    29 grudnia 2006 - cały czas komputer jest w ręku prokuratury, po iluś
    odwołaniah i pismah - na terenie sądu w związku ze sprawą w sądzie pracy o
    tę pensję, policjant stszelał do mnie, pobili mnie, a policjant Piotr Ołdak
    wymuszał na mnie zeznania w tym dniu łamiąc mi rękę, zostałam też pszekazana
    cywilowi by mnie pilnował, i zamknęli mnie na ponad dobę, i nie dostałam za
    około dobę żadnego dokumentu - w ciupie byłam więc całkiem nielegalnie, tak
    jak muj komputer.
    W końcu października 2007, będąc w okolicy mieszkania, w kturym już wtedy
    nie mieszkałam, tajniak Bartłomiej Szyprowski darł się za mną : "Stuj bo
    stszelam!", zatszymał mi i zaprowadził do mieszkania, gdzie kiedyś
    mieszkałam, i zdaje się po hwili oddał komputer. Odmuwiłam odebrania i
    odebrała go moja mama. Nie dostałam żadnego oficjalnego dokumentu
    stwierdzającego oddanie spszętu, prawdopodobnie szło o daty właśnie i
    nielegalne tszymanie spszętu. Komputer był w złym stanie, cały kleił się
    czymś , jakimś gęstym może sokim. Tak, wiem, policjanci też mają dzieci.

  • 22. Data: 2013-01-03 21:10:41
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Użytkownik "maruda" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Durnie to ci co zabrali komputer. Nie mogli wykręcić dysków twardych?
    NIe durnie tylko celowa represja.
    To właśnie dowodzi, że celem nie był dysk - dowud w jakiejś sprawie,
    a celem było niszczenie , represja w stosunku do właściciela i użytkownikuw
    komputera.