  • 1. Data: 2002-10-23 10:59:46
    Temat: jak zmusić administrację do...
    Od: "Aseti" <a...@h...pl>

    Witam Wszystkich serdecznie.
    Jestem tu nową osobą, ale mam nadzieję, że mi pomożecie.

    Sprawa wygląda tak.
    Od kilku lat (5-6) przy wejściu do klatki nie działa domofon, a dokładniej
    nie ma go.
    Przez cały czas na liście opłat czynszowych widnieje pozycja "konserwacja
    domofonu".
    Nie jest to wielka kwota, ale jednak jest wliczona w czynsz i trzeba płacić.
    Tylko dlaczego płacić za coś, co nie istnieje.
    Administracja wie, że domofonu nie ma, ale nic w tym kierunku nie czyni.
    No właśnie czy trzeba czy można ją sobie po prostu odliczyć od czynszu.
    Jak zmusić administrację do usunięcia z listy opłat pozycji 'konserwacja' i
    jak odzyskać pieniądz niesłusznie pobrane z tego tytułu?
    Przez tych kilka lat trochę się uzbierało.

    Od razu uprzedzam zarzuty dlaczego dopiero teraz się tym zainteresowałam.
    Mieszkam w tym bloku od roku, ale wcześniej mieszkała tam moja babcia i
    płaciła - bo kazali.

    pozdrawiam cieplutko
    Aseti

    --
    Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
    której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,

  • 2. Data: 2002-10-23 12:35:30
    Temat: Re: jak zmusić administrację do...
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aseti" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Administracja wie, że domofonu nie ma, ale nic w tym kierunku nie czyni.
    > No właśnie czy trzeba czy można ją sobie po prostu odliczyć od czynszu.

    Nie możesz sobie samowolnie odliczać jakiś pozycji od czymszu.

    > Jak zmusić administrację do usunięcia z listy opłat pozycji 'konserwacja'
    > jak odzyskać pieniądz niesłusznie pobrane z tego tytułu?

    Administracja to pojęcie wieloznaczne - mieszkasz w spóldzielni, wspólnocie,
    mieszkaniu komunalnym czy może zakładowym?

    Dominik Jan Domin

  • 3. Data: 2002-10-24 10:19:34
    Od: "Aseti" <a...@h...pl>

    Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Administracja to pojęcie wieloznaczne - mieszkasz w spóldzielni,
    wspólnocie,
    > mieszkaniu komunalnym czy może zakładowym?
    >
    > Dominik Jan Domin
    O ile wiem, to kiedyś było spółdzielcze, ale już od dawna jest wykupione
    czyli własnościowe.

  • 4. Data: 2002-10-24 14:25:24
    Od: "Aseti" <a...@h...pl>

> [...]
    wiadomości
    > wspólnocie,

    > O ile wiem, to kiedyś było spółdzielcze, ale już od dawna jest wykupione

    I co w takiem przypadku można zrobić?
    Zamierzam udać się do administracji z jakimś pisemkiem, ale nie wiem czy to
    w czymkolwiek pomoże.

    Pozdrawiam
    Aseti