  • 1. Data: 2008-08-03 17:09:09
    Temat: przekazanie mieszkania w rodzinie - darowizna czy sprzedaz
    Od: "Wiktor Czarodziej" <z...@g...pl>

    Witam.
    Istnieje mozliwosc aby moja malzonka otrzymala od swojego brata kawalerke, i w
    zwiazku z ta sytuacja mam kilka pytan.
    1) jaka forma lepsza: sprzedaz ( umowa ks ) czy darowizna w rodzinie ( moja
    zona i jej brat maja roznych ojcow )
    2) jaki ksztaltuja sie oplaty notarialne w obu wypadkach ( mieszkanie ma
    wartosc ok 200 tys. )
    3) czy da sie jakos uniknac przyjemnosci wspolpracy z urzedem skarbowym, a
    jesli juz si enie da uniknac to czy jest jakas metoda na zminimalizowanie strat.

    pozdrawiam i czekam na odpowiedz
    Marcin.

  • 2. Data: 2008-08-03 18:33:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 3 Aug 2008 17:09:09 +0000 (UTC), "Wiktor Czarodziej"
    <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    >zwiazku z ta sytuacja mam kilka pytan.
    >1) jaka forma lepsza: sprzedaz ( umowa ks ) czy darowizna w rodzinie ( moja
    Nad czym sie zastanawiac? Odpowiedz jest prosta - jesli bedzie mu
    placic za przekazanie wlasnosci to sprzedaz - jesli nie bedzie placic
    to darowizna.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl