  • 61. Data: 2007-03-16 08:21:22
    Temat: Re: Zakupy przez Internet -> odbiór osobisty -> zwrot towaru
    Od: w...@p...onet.pl

    > To jest nieco bardziej skomplikowane niż kliknicie, ale ogólnie, jeśli
    > zawarłeś w ten sposób umowę sprzedaży to forma odbioru nie powinna mieć
    > znaczenia.

    IMO jest dokladnie tak jak mowicie, gdyz w ustawie mowa jest o wydaniu, bez
    wskazania, w jaki sposob ma sie ono odbyc.
    Warto chyba jednak w swietle tej calej dyskusji rzucic okiem na regulamin
    korzystania ze sklepu inetowego, w ktorym licznik zdaje sie kupiles lub kupic
    zamierzasz.

    pozdrawiam
    d.

  • 62. Data: 2007-03-16 16:46:19
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie w...@p...onet.pl w liscie z dnia 2007-03-16
    09:21 napisala nastepujace slowa:

    [...]
    > Warto chyba jednak w swietle tej calej dyskusji rzucic okiem na regulamin
    > korzystania ze sklepu inetowego, w ktorym licznik zdaje sie kupiles lub kupic
    > zamierzasz.

    Sklep w regulaminie ma zapis, ze przedstawione ceny nie sa cenami w
    rozumieniu kodeksu handlowego oraz za bledy na stronie nie odpowiadają i
    nie moga one byc podstawa do jakichkolwiek roszczeń (cytuje z pamieci).

    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak

  • 63. Data: 2007-03-16 17:42:51
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Michał napisał(a):
    > Sklep w regulaminie ma zapis, ze przedstawione ceny nie sa cenami w
    > rozumieniu kodeksu handlowego oraz za bledy na stronie nie odpowiadają i
    > nie moga one byc podstawa do jakichkolwiek roszczeń (cytuje z pamieci).

    tak, kodeks handlowy...

    KG

  • 64. Data: 2007-03-16 18:56:31
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie kam w liscie z dnia 2007-03-16 18:42 napisala
    nastepujace slowa:

    ??

  • 65. Data: 2007-03-16 19:44:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2007 19:56:31 +0100, Michał napisał(a):

    > ??

    Nie ma już czegoś takiego jak "kodeks handlowy" i to od dłuższego czasu,
    więc trudno żeby sklep powoływał się na coś czego nie ma :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 66. Data: 2007-03-16 20:08:43
    Od: Michał <m...@g...pl>

    > Nie ma już czegoś takiego jak "kodeks handlowy" i to od dłuższego czasu,
    > więc trudno żeby sklep powoływał się na coś czego nie ma :)

    Acha ;) Hehe..

    Dla pewnosci przytocze dokladny cytat:

    "Ceny podane na stronie nie sa oferta handlowa w rozumieniu kodesku
    handlowego (...) Sklep XXX zastrzega sobie prawo do pomylek w opisie i
    cenach produktow , pomylki te nie moga byc podstawa zadnych roszczen"

    Wynika z tego ze moga sobie pisac na stronie co im sie podoba i za nic
    nie beda odpowiadac ;/

    PS. Inny fragment regulaminu: "cena zostanie ustalona telefonicznie badz
    mailowo z klijentem" :))) Dam sobie spokoj chyba z takim sklepem..

  • 67. Data: 2007-03-17 08:20:13
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > PS. Inny fragment regulaminu: "cena zostanie ustalona telefonicznie badz
    > mailowo z klijentem" :))) Dam sobie spokoj chyba z takim sklepem..

    to nie o to chodzi, ze sklep moze robic co chce, choc z drugiej strony troche
    rzeczywiscie tak jest.
    Chodzi o fakt, ze wiekszosc sklepow handlujaca na odleglosc, nie posiada "na
    stanie" wszystkich oferowanych rzeczy, w zwiazu z czym musi je sciagnac od
    dystrybutora/producenta na specjalne zamowienie potencjalnego nabywcy. A zeby na
    tym nie tracic, zawiera taka wlasnie formule, bo straci, jesli
    dystrybutor/producent nieoczekiwanie podniesie ceny.
    to tak z grubsza tylko.

    Mowiles ze sklep jest obok (chyba), nie mozesz tam po prostu isc?

    pozdrawiam
    d.

  • 68. Data: 2007-03-17 10:41:08
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie w...@p...onet.pl w liscie z dnia 2007-03-17
    09:20 napisala nastepujace slowa:

    [...]

    > Mowiles ze sklep jest obok (chyba), nie mozesz tam po prostu isc?

    Sklep znajduje sie troche wiecej niz obok ;) Mial atrakcyjniejsza cene
    niz sklepy ktora se blizej mnie. Ale zamiast ryzykowac tego typu zakupu,
    lepiej doloze te kilkanascie zloty i wybiore sie do "normalnego" sklepu,
    gdzie bede mial mozliwosc zobaczenia towaru jaki chce kupic ;)

    Mimo wszystko dziekuje serdecznie wszystkim za interesujaca dyskusje ;)