  • 1. Data: 2007-03-12 11:51:40
    Temat: Oddalona apelacja
    Od: "Ewa" <p...@s...cc.pl>

    Witam,

    Dostałam w 2005 decyzję ZUS, że mam zapłacic składki za okresy
    wtrejestrowania z ubezpieczeń. Zarówno sąd administracyjny jak i apelacyjny
    oddalił mój pozew. Czy w tej sytuacji ZUS powinien mi przysłać wezwanie do
    zapłaty czy też sama powinnam policzyć i zapłacić bez wezwania? Wolałabym
    nie narażać sie na większe koszty niż juz są.

    Gdzie mogę jeszcze szukać pomocy w unieważnieniu wyroku?

    Pozdrawiam
    AA

  • 2. Data: 2007-03-12 12:21:56
    Temat: Re: Oddalona apelacja
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ewa" <p...@s...cc.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie mogę jeszcze szukać pomocy w unieważnieniu wyroku?

    Moze napisz pokrotce okolicznosci sprawy. Jak czesto zawieszalas, na jak
    dlugo?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-12 12:31:48
    Od: "Ewa" <p...@s...cc.pl>

    > Moze napisz pokrotce okolicznosci sprawy. Jak czesto zawieszalas, na jak
    > dlugo?

    2 razy w 2002r, 3 razy w 2003, 1 raz w 2004. Długość każdej przerwy ok.
    miesiąca.

    Chciałabym tez wiedzieć, czy ZUS powinien mi przysłać wezwanie do zapłaty
    czy powinnam uregulować to bez wezwania?