  • 21. Data: 2006-05-02 09:56:01
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2006 17:37:28 +0200, scream napisał(a):

    > Wydaje mi się, że nie ma - dlatego zapytałem. Gdyby opierać się na słowniku
    > języka polskiego, to:
    >
    > wybryk m III, D. -u, N. ~kiem; lm M. -i
    > <<postępek odbiegający od przyjętych obyczajów, norm zachowania się;
    > wyskok>>
    >
    > Tak więc głośne słuchanie muzyki w godzinach nocnych, bo można przyjąć, że
    > sporo osób tak robi - np. cała rzesza ludzi bawiących się w klubach,
    > tysiące osób robiących imprezy w domu, ludzie prowadzący nocny tryb życia,
    > DJe, radiowcy, itp. itd. PrzemkuR...?

    I opierając się na podobnej do przytoczonej przez Ciebie definicji niedawno
    gdzieś sąd uznał, że dźwięki dobywajace się z umieszczonej w centrum miasta
    dyskoteki i z głośników umieszczonych na zewnątrz nie łamią przepisów....

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 22. Data: 2006-05-02 17:51:59
    Od: "x" <y...@o...pl>

    Użytkownik "traktorbb" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Jak art. 51 kodeksu wykroczeń odnosi się do bicia dzwonów kościelnych.
    > Mieszkam w bezpośrednim sąsiedztwie kościoła i permanentne bicie dzwonów
    > uniemożliwia mi pracę i odpoczynek (np. oglądanie telewizji, słuchanie
    > muzyki). Dziennie te dzwony biją ok. 10-15 minut.
    >
    > Czy takie bicie dzwonów nie przekracza granic prawa?
    >
    > Dziękuję za odpowiedzi.

    ... u nas nie dość, że wali w dzwoni, to jeszcze wycieczki urządza z
    wiernymi i śpiewają mi godzinę pod blokiem.
    :(

    pozdrawiam,

  • 23. Data: 2006-05-03 23:11:02
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Nie przekracza - zawsze możesz przeprowadzić się w okolice gdzie pod
    > twoimi
    > oknami będzie przechodził marsz pederastów a jak powiesz chociaż słowo to
    > cie z wyzywają od nietolerancyjnych homofobów.
    Jestes w bledzie - zreszta jedna tego typu sprawa juz byla - nekany halasem
    gosc posunal sie do zmierzenia natezenia dzwieku ( jak pamietam ok 90dB) i
    udowodnil przez sadem uciazliwosc. Niestety szczegolow nie pamietam ( ktoras
    gazeta sprzed 3 - 4 lat).

    K.