  • 11. Data: 2006-04-30 11:03:36
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Lukasz napisał(a):

    > To ja mam sąsiada, który robi regularnie co piątek imprezkę, wcale nie chce
    > mi dokuczyć i nie dla własnego kaprysu. Jest punktualny, jak w zegarku. Czym
    > on się różni od księdza, który nie pozwala normalnie egzystować innym biciem
    > w dzwony?

    tym ze bicie dzwonow nie ma charakteru wybryku, a nagminne glosne
    sluchanie muzyki w godzinach nocnych ma.

    P.

  • 12. Data: 2006-04-30 12:12:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2006 13:03:36 +0200, Przemek R. napisał(a):

    > tym ze bicie dzwonow nie ma charakteru wybryku, a nagminne glosne
    > sluchanie muzyki w godzinach nocnych ma.

    A jaka jest prawna definicja wybryku?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-04-30 12:26:30
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > Niestety, rozmowa z proboszczem nic nie daje. Jest to w moim przypadku
    > osoba,
    > która nie słucha żadnych argumentów. A jakiekolwiek zwrócenie uwagi kończy
    > się
    > na inwektywach kierowanych w stosunku do mnie.

    Napisz imienne pismo do w/w proboszcza czy innego odpowiedzialnego.Zarządaj
    respektowania twojego prawa do odpoczynku. Podeprzyj się przy tym
    odpowiednimi artykułami KC. Pisz w tonie typowo urzędniczym - bez emocji
    itp. Daj np. 7 dni na odpowiedź na to pismo. Napisz, że zlekceważenie
    twojego pisma skonczy się drogą sądową. Może to go ocuci?

  • 14. Data: 2006-04-30 12:31:27
    Od: "Przemeki" <p...@W...gazeta.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > A jaka jest prawna definicja wybryku?

    a jest w ogole taka?

  • 15. Data: 2006-04-30 15:37:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2006 12:31:27 +0000 (UTC), Przemeki napisał(a):

    > a jest w ogole taka?

    Wydaje mi się, że nie ma - dlatego zapytałem. Gdyby opierać się na słowniku
    języka polskiego, to:

    wybryk m III, D. -u, N. ~kiem; lm M. -i
    <<postępek odbiegający od przyjętych obyczajów, norm zachowania się;
    wyskok>>

    Tak więc głośne słuchanie muzyki w godzinach nocnych, bo można przyjąć, że
    sporo osób tak robi - np. cała rzesza ludzi bawiących się w klubach,
    tysiące osób robiących imprezy w domu, ludzie prowadzący nocny tryb życia,
    DJe, radiowcy, itp. itd. PrzemkuR...?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-04-30 15:46:52
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    traktorbb wrote:
    > Jak art. 51 kodeksu wykroczeń odnosi się do bicia dzwonów kościelnych.
    > Mieszkam w bezpośrednim sąsiedztwie kościoła i permanentne bicie dzwonów
    > uniemożliwia mi pracę i odpoczynek (np. oglądanie telewizji, słuchanie
    > muzyki). Dziennie te dzwony biją ok. 10-15 minut.
    >
    > Czy takie bicie dzwonów nie przekracza granic prawa?

    Nie przekracza - zawsze możesz przeprowadzić się w okolice gdzie pod twoimi
    oknami będzie przechodził marsz pederastów a jak powiesz chociaż słowo to
    cie z wyzywają od nietolerancyjnych homofobów.

    > Dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    --
    Kudłaty

  • 17. Data: 2006-04-30 16:19:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2006 17:37:28 +0200, scream napisał(a):

    > Tak więc głośne słuchanie muzyki w godzinach nocnych

    ...nie podpada pod "wybryk"

    Tak to miało być w poprzednim poście.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-05-01 05:20:48
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 kwi o godzinie 14:26, na pl.soc.prawo, CiepliX napisał(a):

    > Daj np. 7 dni na odpowiedź na to pismo.

    W prywatnej korespondencji?
    :D

    > Napisz, że zlekceważenie twojego pisma skonczy się drogą sądową.

    :D

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 19. Data: 2006-05-01 08:33:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

> [...]
    > sporo osób tak robi - np. cała rzesza ludzi bawiących się w klubach,
    > tysiące osób robiących imprezy w domu, ludzie prowadzący nocny tryb życia,

    a czy ocenijac zachowanie patrzysz na pewna grupe ludzi ktorych to
    dotyczy czy na ogolnie ?
    To tak jakbys chcial oceniac moralnosc pedofilstwa biorac od uwage tylko
    te srodowisko. W takim wypadku na pewno nie mozna by bylo nazwac tego
    jaka kolwiek dewiacja bo wsrod tych ludzi jest to normalne zachowanie.

    P.

  • 20. Data: 2006-05-01 08:33:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > na ogolnie ?