  • 1. Data: 2006-04-29 18:15:27
    Temat: Barwy narodowe
    Od: "Momus" <fjk1@póćżtą.wp.pł>

    Mamy za pasem święta państwowe i w związku z tym już udekorowano nasze
    miasta, wsie i osiedla flagami biało-czerwonymi. Jak powszechnie wiadomo,
    część tych symboli ma tzw. układ pionowy. Zauważyłem, że te pionowe wiszą
    różnie, a to biało-czerwono, a to czerwono-biało. Za tzw. "komuny" przepis
    był jasny, przy maszcie miał być "czerwony" i koniec. Teraz, jak mi się
    zdaje, "czerwony" ma być z prawej strony patrzącego. IMHO, dla patrzącego
    "od tyłu" będzie źle. A w przepisach nie ma nic o maszcie(drzewcu). Dziwne
    to i niejasne. BTW, kiedy samochód prez. Kaczyńskiego udekorowano barwami
    Filipin czy innego Monako, to polskojęzyczne media miały niezłą zabawę z tym
    "newsem". Poproszę o wyjaśnienia.

    Pozdrawiam świątecznie

    --
    Momus

  • 2. Data: 2006-04-29 20:26:22
    Temat: Re: Barwy narodowe
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Momus napisał(a):

    > Filipin czy innego Monako

    Filipin powiadasz?? :D A nie przypadkiem Indonezji?? :P

    Jacek

  • 3. Data: 2006-04-29 20:36:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    castrol napisał(a):

    > Filipin powiadasz?? :D A nie przypadkiem Indonezji?? :P

    Prezydent też nie wiedział :-P

    M.

  • 4. Data: 2006-04-29 20:47:33
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Momus wrote:
    > BTW, kiedy samochód prez. Kaczyńskiego udekorowano barwami
    > Filipin czy innego Monako,

    A ja kiedyś widziałem flagę Cantabrii na Kancelarii Premiera i
    Oberösterreich nad Minsterstwem Infrastruktury ;)

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-04-29 20:57:17
    Od: "Momus" <fjk1@póćżtą.wp.pł>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Filipin powiadasz?? :D A nie przypadkiem Indonezji?? :P

    Może i Indonezji.
    W każdym razie nie była to flaga pewnego państwa nad Wisłą w Europie.

    --
    Momus

  • 6. Data: 2006-04-30 11:18:46
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:4453ce29@news.home.net.pl
    użytkownik *Maciej Bebenek* napisał(a):

    > Prezydent też nie wiedział :-P

    Prezydent nawet nie wie co podpisuje ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2006-04-30 11:27:17
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:1146343653.4339.164.camel@neptune.sakowski.pl
    użytkownik *Paweł Sakowski* napisał(a):

    > A ja kiedyś widziałem flagę Cantabrii na Kancelarii Premiera i
    > Oberösterreich nad Minsterstwem Infrastruktury ;)

    Jakieś 11 lat temu widziałem na malborskim zamku flagę ze swastyką. Było to
    w sezonie turystycznym. Ale uciechę mieli turyści zza zachodniej granicy ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 8. Data: 2006-04-30 12:17:17
    Od: "Momus" <fjk1@póćżtą.wp.pł>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    [...]
    > Jakieś 11 lat temu widziałem na malborskim zamku flagę ze swastyką. Było
    > to w sezonie turystycznym. Ale uciechę mieli turyści zza zachodniej
    > granicy ;)

    Bardzo śmieszne. Ale co to ma do topicu?
    FYA, wtedy właśnie Volker Schlöndorff kręcił "Króla Olch" z Johnem
    Malkovichem.

    --
    Momus

  • 9. Data: 2006-04-30 16:09:41
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:e329s9$1p6o$1@news.mm.pl
    użytkownik *Momus* napisał(a):

    > Ale co to ma do topicu?

    Nic, ale to nie dotyczy tylko mojego postu.

    > FYA, wtedy właśnie Volker Schlöndorff kręcił "Króla Olch" z Johnem
    > Malkovichem.

    Wiem, widziałem, ale przesadnej radości z tego nie czerpałem, ani teraz nie
    czerpię.

    --
    Big Jack
    //////