  • 51. Data: 2006-02-28 10:33:27
    Temat: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: Lunac <l...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > no prosze, co tutaj Renatka wypisuje, czy to nei ty niedawno nazywalas
    > bydłem dzieci bawiace sie na korytarzu
    > w zwiazku z hałasem ?

    Tak, tak to Renatka.
    Ona wszystkich od bydła wyzywa.
    To takie podejście Kalego. Ja robić dobrze i inni robić źle.

    Pozdrowienia
    Lunac

  • 52. Data: 2006-02-28 10:43:52
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...
    napisał
    waw.pl...

    > Niezłośliwie pytam - czego?

    calkiem niezlosliwie rozwijam: czy policja zrozumie i za wezwanie w
    sprawie psa, ktory wyje, tez by zabila smiechem i jeszcze jakas kare by
    wlepili za zawracanie gitary?
    to tak w ramach analogii do niemowlaka :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 53. Data: 2006-02-28 10:45:50
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ape - to jest niemożliwe !!!!

    a to niby dlaczego?

    --
    pozdro
    ape

  • 54. Data: 2006-02-28 16:07:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrne07pf5.tbu.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...
    > In article <1...@i...googlegroups.co
    m>, earl

    > Podaj te sposoby.

    Tłumiki Walkera ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 55. Data: 2006-02-28 16:25:04
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-02-28 17:07 +0200, Użytkownik Leszek napisał :

    > Tłumiki Walkera ;)

    I z półobrotu!

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    http://labradory.info/

  • 56. Data: 2006-02-28 19:19:23
    Od: "AndRe" <a...@d...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AndRe" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > sasiedzi !!!
    >
    > do czasu

    > do czasu. kiedys przeciez dorosnie i sie uchla. zwlaszcza jesli to
    > samiczka :-D
    >
    > --
    > pozdro
    > ape

    Powiem niegrzecznie: Pierdolisz trzy po trzy!

    AndRe

  • 57. Data: 2006-02-28 20:08:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du19kl$9a$1@atlantis.news.tpi.pl>, ape wrote:

    > calkiem niezlosliwie rozwijam: czy policja zrozumie i za wezwanie w
    > sprawie psa, ktory wyje, tez by zabila smiechem i jeszcze jakas kare by
    > wlepili za zawracanie gitary?

    Nie mam pojęcia, nie znam takich przypadków, ale o ile dobrze pamiętam
    z dyskusji na tej grupie, to ktoś chyba rzucał paragrafy na
    właścicieli męczących psów.

    Renata

  • 58. Data: 2006-02-28 22:40:37
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

    > Nie mam pojęcia, nie znam takich przypadków, ale o ile dobrze pamiętam
    > z dyskusji na tej grupie, to ktoś chyba rzucał paragrafy na
    > właścicieli męczących psów.

    skoro nie wiesz, to po jaka cholere sie wypowiadasz i produkujesz posty
    renatko?
    potrzebujesz jakies punkty do wielkiej gry lub do innego kiepski szol?

    --
    pozdro
    ape

  • 59. Data: 2006-02-28 22:51:24
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Powiem niegrzecznie: Pierdolisz trzy po trzy!

    1. jakies tam andre nie wycielo siga, zatem nie jest grzeczne
    (wiesniackie?)
    2.nadzwyczaj inteligentne andre uzylo wulgaryzmu, a wiec jest chamskie
    3.nadzwyczaj europejskie andre nic nowego nie wnioslo do topicu - czy
    jest denne czy tylko azjatyckie?
    4. w zwiazku z powyzszym, niejakie (a raczej nijakie) andre bajdurzy
    trzy po trzy

    --
    pozdro
    ape

  • 60. Data: 2006-03-01 09:42:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du2jn6$9se$1@nemesis.news.tpi.pl>, ape wrote:
> [...]
    waw.pl...

    > by

    > skoro nie wiesz, to po jaka cholere sie wypowiadasz i produkujesz posty

    Coś ci czytanie zupełnie nie idzie. O psach się nie wypowiadam.

    Renata