  • 1. Data: 2006-02-26 20:07:33
    Temat: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: "AndRe" <a...@d...pl>

    Witam

    W dniu wczorajszym wezwalem policje do glosno zachowujacych sie sasiadow
    godz. 23.oo (obudzili mi dziecko)
    po interwencji policji (policja stwierdzila ze jest cicho) godz. 23.20 -
    slysze dobijanie sie do drzwi
    otwieram, a tam nietrzeźwa sąsiadak wymachuje do mnie rękoma i natarczywie
    otwiera dwrzwi. (powiedzialem jej ze nie
    mam przyjemnosciz nia rozmawiać) wrocila do domu (wykrzykiwala obraźliwe
    słowa przez kolejnie 30minut)

    Dzis rano spotkalem tą sąsiadkęna schodach (odgrażała się, że wraca z
    policji) i POLICJA mnie wezwie bo
    bezpodstawnie wezwałem patrol !!!

    Pyt. 1) Czy policja moze udzielać informacji kto wzywał policje do
    interwencji ?
    2) Czy mogę złożyć skargę na sąsiadkę, kóra pod wpływem alkocholu
    chciała wtargnąć do mojego mieszkania ?
    3) Czy wyzwiska typu: gówniaż, cham, podlegają pod jakieś paragrafy ?

    Pozdrawiam
    AndRe

  • 2. Data: 2006-02-26 20:40:50
    Temat: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl>

> [...]
    > chciała wtargnąć do mojego mieszkania ?
    > 3) Czy wyzwiska typu: gówniaż, cham, podlegają pod jakieś paragrafy

    I miala swieta racje, co za fiutem trzeba byc, zeby wzywac policje do
    sasiadow o 23 w sobote i to ostatki,
    myslisz balwanie, ze mieszkasz w prywatnym palacu??? w moim przekonaniu to
    ty zlamales zasady wspolzycia spolecznego a nie ona,
    a policja niestety musi reagowac na wezwania takich pseudospolecznikow z
    obsesjami, ale na szczescie to tez sa ludzie i rozumieja bezsens takiego
    wezwania
    a ze po schodach o 23 nikt biegac nie lubi to moze dostaniesz grzywne za
    bezpodstawne wezwanie,
    ja osobiscie bede sie cieszyl.
    nie pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-26 20:49:57
    Od: "Shut" <m...@m...com>

> [...]
    > wezwania
    > a ze po schodach o 23 nikt biegac nie lubi to moze dostaniesz grzywne za

    buaahahha
    debil :D

  • 4. Data: 2006-02-26 20:55:50
    Od: "Petels" <p...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Blady" <maja(no spam)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wezwania
    > a ze po schodach o 23 nikt biegac nie lubi to moze dostaniesz grzywne za

    Jesteś przykładem wystepowania jednej z najczestrzych chorób związanych
    z mysleniem paralogicznym, w postaci hebefrenicznej.

  • 5. Data: 2006-02-26 20:58:31
    Od: "Petels" <p...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Shut" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > buaahahha
    > debil :D

    Nie inaczej :)

  • 6. Data: 2006-02-26 21:24:23
    Od: "AndRe" <a...@d...pl>

> [...]
    > wezwania
    > a ze po schodach o 23 nikt biegac nie lubi to moze dostaniesz grzywne za

    Życzę ci: jak będziesz miał małe dziecko takich sytuacji !

    Nie pozdrawiam
    AndRe

  • 7. Data: 2006-02-26 22:07:28
    Od: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl>

    to tez sa ludzie i rozumieja bezsens takiego

    rozumiem,ze jesli twoje dziecko i obudzi sasiadow o 2 w nocy swoim placzem,
    tez przyjmiesz mandat bez zastrzezen.
    mieszkanie w bloku rodzi pewne konsekwencje,

  • 8. Data: 2006-02-26 22:58:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2006 23:07:28 +0100, Blady napisał(a):

    > rozumiem,ze jesli twoje dziecko i obudzi sasiadow o 2 w nocy swoim placzem,
    > tez przyjmiesz mandat bez zastrzezen.

    o to, to, to!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-02-27 06:13:44
    Od: "AndRe" <a...@d...pl>

> [...]
    > placzem,
    > tez przyjmiesz mandat bez zastrzezen.
    > mieszkanie w bloku rodzi pewne konsekwencje,

    Moje dziecko nie placze w nocy, jezeli sie zdazy to nie tak glosno jak
    sasiedzi !!!
    i nie przez tyle czasu. I moje dziecko nie dobija sie w nocy do cudzych
    drzwi.
    AndRe

  • 10. Data: 2006-02-27 08:20:01
    Temat: [ort] Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    > Pyt. 1) Czy policja moze udzielać informacji kto wzywał policje do
    > interwencji ?

    Nie

    > 2) Czy mogę złożyć skargę na sąsiadkę, kóra pod wpływem alkocholu
    > chciała wtargnąć do mojego mieszkania ?

    Jeśli wypiła alko_h_ol to należy taką osobniczke ze schodów spuścić i
    powiedziec że się potknęła!

    > 3) Czy wyzwiska typu: gówniaż, cham, podlegają pod jakieś paragrafy ?

    _gówniarz_, dobrze że nie napisałeś "ham" bo bym pomyślał o szynce.

    Najpierw słownik w rękę, późnie pytaj jeszcze raz o co Ci dokładnie chodzi!

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info p...@w...pl a...@o...pl