1. Data: 2003-01-02 12:27:01
Temat:Zaklady Energetyczne - odciecie pradu
Od:"news.tpi.pl" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zdarzylo mi sie przez moja nieuwage nie zaplacic rachunku. Wchodze do domu a
tu ciemno glucho i odlaczony prad. Dym totalny. Nadmieniam moja wina bo nie
zaplacilem. Czy zaklad ma prawo mnie odciac bez powiadomienia ze mam
nieuregulowne naleznosci? Jest jakis aspekt prawny? Prawde mowiac nie
sprawdzalem w umowie czy cos takiego jest.. ale troche nie fair.. wiem ze
nie zaplacilem a oni mnie odcieli i zarzadali za ponowne wlaczenie 80 zl..
trudno.. jesli ja nawalilem ale czy mogli?

Agrest II Mocny

2. Data: 2003-01-02 12:29:24
Temat:Re: Zaklady Energetyczne - odciecie pradu
Od:"news.tpi.pl" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciach ... ups.. zazadali ... pisze sie tak..
Agrest II Mocny

3. Data: 2003-01-02 12:58:07
Od:"Przem" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Agrescie:
krotko: praktycznie niemozliwe, zeby jeden niezaplacony rachunek mial
spowodowac odciecie dostaw
albo wiec permanentnie nie placiles, albo przegapiles wezwania do zaplaty.

jezeli nic z powyzszych rzezy to sugeruje korespondencje do:
Urządu Regulacji Energetyki

pozdraw
przem

4. Data: 2003-01-02 13:47:31
Od:"Dan" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> krotko: praktycznie niemozliwe, zeby jeden niezaplacony rachunek mial
> spowodowac odciecie dostaw
> albo wiec permanentnie nie placiles, albo przegapiles wezwania do zaplaty.

Dokladnie - tez nie zaplacilem przez nieuwage jednego rachunku i lezal
niezaplacony przez kilka (3-4) miesiecy (nastepne byly placone w terminie).
I nic nie odcieli! Wszystko sie wyjasnilo po przeslaniu
przez zaklad kolejnej prognozy.

Pozdrawiam
Dan

5. Data: 2003-01-02 14:20:20
Od:"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dokladnie - tez nie zaplacilem przez nieuwage jednego rachunku i lezal
> niezaplacony przez kilka (3-4) miesiecy (nastepne byly placone w
terminie).

Hmm, a ja wlasnie czytam na interii --->"Od 1 stycznia obowiązuje nowe,
restrykcyjne prawo energetyczne, zgodnie z którym zakład energetyczny może
odciąć użytkownikowi prąd już za niezapłacenie jednego rachunku. ":-))

http://fakty.interia.pl/news?inf=340520

Skadinad zgadzam sie jednak z Wami - kiedys scedowalam płacenie rachunkow na
kogos innego i w efekcie dwa nie zostaly zaplacone - dostalam wezwanie do
zaplaty lub przeslania w terminie 7 dni potwierdzenia zaplaconych rachunkow,
po 7 dniach zjawil sie mily pan z energetyki - chcial zobaczyc rachunki,
ktorych nie mialam i dostalam jeszcze 24h na przefaksowanie tych rachunkow.

HaNkA

6. Data: 2003-01-02 17:29:29
Od:"Agrescik" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm... w tym sek.. zadnego ponaglenia czy upomnienia nie dostalem.. .to byl
jeden rachunek.. na dodatek zaliczkowy.. (dostalem go kilka miechow
wczesniej... nie placilem od razu.. bo po co skoro termin zaplaty mijal za 2
miechy). Zastalem info w drzwiach ze tego i tego dnia zostal odciety licznik
i nic wiecej.. musialem sie sporo naglowic zeby mi to wlaczyli bo( place
przez internet - mbank - oni zadali potwierdzenia ktorego nie mialem ) ale w
koncu przyjechal monter i to podlaczyl, zaplacilem od reki rachunek i 80 zl
za ponowne podlaczenie. Mowie - moja wina.. ze nie zaplacilem to fakt, ale
gdyby mi cos przyslali czy powiadomili ze zalegam to napewno bym sie
upewnil. Kwestia na jakiej podstawie i czy moga mnie odciac ( a bylo to w
polowie grudnia) bez podania przyczyny?
Wezmy inna kwestia. Oplaty regulowne przez bank. Bank nie dopelni
formalnosci czy poczta ( nie przejdzie przelew itp) I ciach po pradzie a co
to znaczy to nie musze mowic.. :))) Fakt ze zawinilem i to moja wina.. tylko
ten "burak" w elektrowni nie milo mnie traktowal uznal ze potencjalnie
jestem zlodziejem bo korzystam z czegos za co nie place.. a to byl rachunek
zaliczkowy (to jest inna kwestia) Wiec jak? Moga czy nie moga? wiem ze ma
sie to zminic.. ale to nie fair.. nawet nie powiadomia.. zeby ludzie byli
swiadomi...
((
Normalnie mnie troche wk.. (pomimo ze to moja wina i sie do niej przyznaje) . Bo w
ten sposob jeden dzien zwloki.. i beda sobie stukac po 80 zl za kazde podlaczenie..
kasa bedzie plynac.. oj bedzie..

Agrest II Mocny

7. Data: 2003-01-02 18:05:14
Od:"Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agrescik" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeden rachunek.. na dodatek zaliczkowy.. (dostalem go kilka miechow
> wczesniej... nie placilem od razu.. bo po co skoro termin zaplaty mijal za

Mozesz jasniej napisac.
Zaplaciles w terminie czy nie zaplaciles?

Karol

8. Data: 2003-01-02 21:18:41
Od:"Joanna Bałuszek" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

troche nie na temat ale jednak... :)

moim "szanownym" sasiadom ktorzy notorycznie nie placa rachunkow (taki maja
sposob na zycie) ZE w Krakowie po ktoryms tam odcieciu energii zmienil
licznik. na taki na karty. teraz jak chca miec prad to musza najpierw kupic
karte (cos jak POP czy TAK TAK). Musze powiedziec ze rozwiazanie jest
skuteczne. Ciekawe czy w innych miastach tez juz zaczeli stosowac takie
rozwiazania...

pzdr
aska

9. Data: 2003-01-03 07:20:10
Od:"news.tpi.pl" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agrescik" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> byl
> 2
>
> Mozesz jasniej napisac.
> Zaplaciles w terminie czy nie zaplaciles?

No mowie.. nie zaplacilem.. caly czas to podkreslam. Moja wina. Ale oni
ciach.. bez zadnego upomnienia - odcieli. Czy mogli? I to jest kwestia ktora
mnie interesuje. Nigdy nie zalegalem z oplatami. Byl to rachunek
zaliczkowy - dlatego go nie zaplacilem z data kiedy dostalem. Termin
platnosci byl po 2,5 miecha od otrzymania.
Pozdrawiam.
Agrest II Mocny

10. Data: 2003-01-03 07:37:16
Od:s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora