    From: s...@d...pl (Marcin Surowiec)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaklady Energetyczne - odciecie pradu
    Date: 3 Jan 2003 08:37:16 +0100

    From: "news.tpi.pl" <a...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : No mowie.. nie zaplacilem.. caly czas to podkreslam. Moja wina. Ale oni
    : ciach.. bez zadnego upomnienia - odcieli. Czy mogli? I to jest kwestia
    ktora
    : mnie interesuje. Nigdy nie zalegalem z oplatami. Byl to rachunek
    : zaliczkowy - dlatego go nie zaplacilem z data kiedy dostalem. Termin
    : platnosci byl po 2,5 miecha od otrzymania.

    Ty masz umowę więc nas nie pytaj |:)

    Prawo energetyczne art. 5:
    Art. 5. 1. Dostarczanie paliw lub energii odbywa się na podstawie umowy.
    2. Umowa, o której mowa w ust. 1, powinna uwzględniać zasady określone w
    ustawie i w koncesjach oraz zawierać co najmniej postanowienia dotyczące
    ilości, jakości, niezawodności i ciągłości dostarczania i odbioru, cen i
    stawek opłat oraz warunków wprowadzania w nich zmian, sposobu rozliczeń,
    **odpowiedzialności stron za niedotrzymanie warunków umowy**, okresu jej
    obowiązywania i warunków rozwiązania.

    pozdr.
    marcin