  • 81. Data: 2006-11-20 07:06:49
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    > No i po co podpowiadasz ;-)

    to dziala w obie strony - osoba ktora nie miala zaszyfrowanego systemu
    operacyjnego moze z prawdopodobienstwem graniczacym pewnosci
    spodziewac sie, ze dostala dodatkowo keyloggera wiec formatowanie
    bedzie pewnie pierwsza rzecza, ktora zrobi ... moze nawet bedzie to
    jakis trojan wysylajacy dane poprzez siec ...

  • 82. Data: 2006-11-20 07:23:46
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 23:25:38 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Dobrze, ale jak wyjaśnić wejście dwóch policjantów, do konkretnego
    > mieszkania i zarekwirowanie sprzętu, dodatkowo jeszcze zabezpieczonego ?

    Do firmy mojego znajomego wpadli w zw. z dziecięcą pornografią, którą
    ktoś mu podrzucił na serwer.

    > Tutaj można teoretyzować, a najprostszym rozwiązaniem będzie informacja
    > autora wątku co miał na dysku, a nie pisanie bajeczek jakie właśnie
    > przeczytaliśmy.

    To prawda. Aczkolwiek nie możesz stawiać prostego znaku równości:
    jeśli szyfruje dane to na pewno robi coś złego. Można po prostu
    szyfrować.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 83. Data: 2006-11-20 08:21:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Zawiadomi prasę, że policja fabrykuje dowody?

    a jak myslisz, komu uwierza?

  • 84. Data: 2006-11-20 08:59:56
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > Przeszukanie robili legalnie z tym tylko, że przyszli w zupełnie innej
    > sprawie - nic związanego z oprogramowaniem, komputerami. Nie znaleźli tego
    > co szukali wiec w jakiś sposób chcieli mi dokuczyć i przyczepili sie do
    > komputera:)
    > po tym jak im powiedziałem, że to co szukają mam zakopane w ogrodzie i
    > chciałem im łopaty dać by wykopali to z ogrodu:) była jesiń a ja nie
    > miałem sił by skopać ogródek.

    Oplulem monitor...

  • 85. Data: 2006-11-20 09:02:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > O tak, to wesoło będzie, jak się nadzieją na kogoś z linuxem...

    Myslisz, ze sobie nie poradza? Format C: i po twoim linuxie ;]

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 86. Data: 2006-11-20 09:45:27
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 00:58:39 +0100, zbihniew napisał(a):

    > A czy w takim wypadku delikwent miał prawo ich powystrzelać? W końcu
    > agresywnie zachowujący się włamywacze. Oczywiście czysto teoretycznie
    > pytam, bo i Herkules dupa kiedy wrogów kupa.

    ROTFL :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 87. Data: 2006-11-20 09:45:32
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > O tak, to wesoło będzie, jak się nadzieją na kogoś z linuxem...

    A co to zmienia?
    pzdr mk

  • 88. Data: 2006-11-20 09:52:17
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 23:35:34 +0100, mirekk napisał(a):

    > chciałem im łopaty dać by wykopali to z ogrodu:) była jesiń a ja nie miałem
    > sił by skopać ogródek.

    Kluczowe pytanie, przekopali ? :)))))))))

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 89. Data: 2006-11-20 10:08:57
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 07:24:19 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nawet zakładając, że ktoś kopiuje i handluje na giełdzie nielegalnymi
    > kopiami, to dlaczego przeszukanie w miejscu zamieszkania ma być sprawą
    > "nie cierpiąca zwłoki"? Nagle dostali cynk od "troskliwego obywatela" i
    > musieli od razu zrobić nalot?

    Pytanie czy tego dnia oprócz jego przetrzepali kogoś innego ?
    Jedno jest pewne: policja nie idzie w ciemno i tyle, bynajmniej w tego typu
    sprawach.

    > Jak ktoś uprawia taki proceder, to jedyne, co może spowodować zwłoka
    > konieczna na uzyskanie nakazu, to naprodukowanie większej liczby kopii,
    > czyli dodatkowe pogrzebanie się sprawcy ;)

    Słyszałem w prawniczych gremiach, że policjanci często stosują metodykę na
    tzw. blachę, lub próbują (jeśli trafią na cwaniaka), a dopiero w
    regulaminowym terminie otrzymują nakaz. Z tym ostatnim nigdy nie mają
    problemu, nawet przy założeniu, że przeszukanie niczego nie wykazało.

    > No, chyba że ma wtykę na komendzie, która go może uprzedzić, ale to już
    > wewnętrzny problem policji.

    Wychodzimy poza sferę tematu i to mocno ;)

    > Dlatego IMHO w takich przypadkach ten paragraf nie ma zastosowania. Ma
    > zastosowanie, jeśli np. ktoś kogoś morduje albo gwałci.
    > [ciach]

    Jesteś tego pewien ?

    > No, co takiego mówi?
    > Bo ja sam mam jedną partycję zaszyfrowaną. Nie 500GB, bo dysk mój ma
    > tylko 80GB ;)

    Czy ty przyznajesz się do codziennego czyszczenia pustych partycji na
    dysku, szyfrujesz 500GB danych na innych partycjach oprócz partycji C,
    używasz softu opartego na PGP, kupujesz w promocji 500 sztuk czystych płyt
    DVD tylko po to, aby w dowolnej chwili móc zrobić sobie kopię zapasową
    systemu legalnym programem, kasujesz cookies i historię odwiedzanych stron
    ? Bez urazy, ale takie działania są zbędne nawet przed wścipskimi
    współmieszkańcami. Wystrczy prosta metoda hasła na wygaszacz oraz bios przy
    ponownym restarcie i po kłopocie.

    > I to bez konkretniej przyczyny - zwyczajnie bawiłem się konfiguracją,
    > znalazłem taką opcję, a potem już nie chciało mi się zmieniać. A że przy
    > okazji zaszyfrowane są moje tłumaczenia dla klientów, to tylko dodatkowy
    > bonus :)

    Nie widzę związku z tematem Andrzeju.
    Zauważ gość wchodzi na forum i histerycznie wypytuje co może zrobić i co go
    w konsekwencji wykrycia nielegalnego softu czeka. Buźki dodawane do każdego
    zdania, twierdzącego zdania "dysk był pusty" stawia jego cały opis w
    dwuznacznej sytuacji.

    > Jasne. Niewinni nie mają nic do ukrycia, więc jak ktoś coś ukrywa, to
    > jest winny?

    Jasne, do każdego niewinnego człowieka policja wchodzi do domu, robi
    przeszukanie i rekwiruje komputer :)

    No chyba, że to byli przebierańcy, albo faktycznie pomylili nr drzwi
    mieszkania :)

    > Typowe myślenie funkcjonariusza CzeKa...

    Nie znam człowieka :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,

  • 90. Data: 2006-11-20 10:23:40
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Zamówienie polityczne.
    A pamietasz rachtycznego kurdupla który ma tego pecha, że był ministrem skarbu??
    W tego typu akcjach nie zapukali grzecznie do drzwi, nie poprosili, któregoś z
    obecnych rodziców w domu.
    Walnęli z buta, krzyknęli "gleba" i nawet odznaki nie pokazali.
    JaC

    > Pamiętasz nalot na gościa co prowadził stronę WWW o treściach nazistowskich?
    > To był chyba bloody&honor.
    > IMHO co innego podejrzewać, a co innego mieć pewność, że w danym miejscy popełnia
    się czyn niedozwolony.

    It has removed 2516 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!