  • 11. Data: 2004-10-29 20:09:03
    Temat: Re: Zagubiona przesyłka przez poczte.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sebol napisał(a):

    > bzzzz wróć z tym allegro to w ogóle troche zamieszne bo KC w art 544 par 1
    > owszem przyznaje ci racje ale w par 2 bezwzglednie wzkazuje, że kupujący
    > jest zobowiązany zapłacić cene _PO_ nadejściu rzeczy na miejsce
    > przeznaczenia i _po_ zbadaniu rzeczy.

    "Bezwzglednie"? A co w przypadku jzeli strony umowia sie inaczej? :)

    j.

  • 12. Data: 2004-10-29 21:21:43
    Od: "Łukasz K" <r...@g...pl>

    Massai <t...@w...pl> napisał(a):

    > Och, czyżby?
    > ZTCP, to raczej od momentu wysłania to już broszka kupującego... sam
    > sobie wybiera pocztę bo mu szkoda pieniędzy na kuriera.
    > Zresztą, były już dyskusje na ten temat... I o ile dobrze pamiętam to
    > konkluzja była właśnie taka...

    No tak, przypomina mi sie sprawa Servisco i otwrtej paczki w tym uszkodzonej
    gitary, to sprawa raczej przypadku...

  • 13. Data: 2004-10-30 07:38:30
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 29 Oct 2004 22:09:03 +0200, januszek naskrobał(a):

    dobre pytanie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org