  • 1. Data: 2002-06-25 12:07:33
    Temat: Zagraniczne prawo jazdy a unikniecie zaplacenia mandatu.
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Tak sie zastanawialem; czy po zlamaniu przepisow drogowych pokazywanie
    policjantom zagranicznego prawa jazdy z polskim paszportem, w polskim aucie
    byloby dobra metoda na niezaplacenie mandatow. Chetnie poznam Wasze zdanie na
    ten temat.
    Pozdrawiam serdecznie :)

  • 2. Data: 2002-06-25 12:14:45
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 25 Jun 2002 14:07:33 +0200, <s...@p...onet.pl> napisał/napisała:
    > byloby dobra metoda na niezaplacenie mandatow. Chetnie poznam Wasze zdanie na

    Moje zdanie jest takie: Mandatu moze i nie zaplacisz, ale lapowke na pewno
    przyjma ;)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701