  • 1. Data: 2002-06-25 10:01:56
    Temat: mandat z RENOMY - jak sie odwołać ?
    Od: "Małgorzata Dąbrowska" <m...@u...com.pl>

    Witam wszystkich serdecznie !!!
    Czy ktoś miał wątpliwą przyjemność dostać mandat w skm ???
    Z racji tego , że całe moje zawodowe życie posiadam bilet miesięczny
    moja czujnośc została uśpiona. Bilet skończył mi sie przed weekendem
    no i .....co sie bede tłumaczyć :-) Zapomniałam !!
    Przypomniało mi sie dopiero w kolejce ale przy przechodzeniu do pierwszego
    wagonu w celu zakupienia biletu zostałam zatrzymana. Nie było zmiłuj...
    Pan spisał moje dane ( nazwisko panieńskie , bo mam niezmieniony dowód )
    ale ja nie podpisałam. Miałam zamiar nie odebrac mandatu jesli przyjdzie
    poleconym.
    Niestety "ucieszył" mnie swoim widokiem w skrzynce pocztowej.
    Może ktos wie czy moze mnie uratowac odwołanie i w jakiej formie ?
    Z góry dziekuje i pozdrawiam
    Żywa JESZCZE ( mąż nic nie wie )
    Małgorzata